بهترین گوشیهای شیائومی 2022

بنابراین در مدت 30 الی 35 دقیقه به شارژ 100 درصد خواهید رسید. شیائومی پکیج خود را با باتری 4500 میلی آمپری با یک شارژ سریع 50 واتی تکمیل کرد. 1080 و چگالی 395 پیکسل بر اینچ، خود را به عنوان یک رقیب سرسخت به دنیای گوشی های هوشمند معرفی کرد. کدام سیستم عامل در بهترین گوشی های هوشمند بهتر است؟ در واقع این بیرونزدگی فریم دوربین تاوانی است که برای دوربینهای تحسینبرانگیز این پرچمدار میپردازید. از ویژگی های شاخص دیگر این گوشی شیائومی که توانسته آن را به عنوان پرچمدار و محبوب ترین گوشی شیائومی در سال 2021 بشناساند، استفاده از قدرتمندترین تراشه اسنپ دراگون 855 5G است که بر روی یک برد 5 نانومتری طراحی شده است.

و شارژ رفرش ۱۲۰ هرتز است غافل شد. در مورد شیائومی نیز چنین مطلبی صدق میکند و رشد تمام مدت این برند، واقعیتی است که به واسطه کیفیت آن به وجود آمده، زیرا همانطور که گفته شد و شاهد آن هستیم، محصولات شیائومی از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند. با 8 گیگابایت رم، کاربر فضای زیادی برای استفاده همزمان از چندین برنامه دارد. این شامل دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با لنز ۲۶ میلیمتری، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۴ میلیمتری واید و لرزشگیر اپتیکال، اسپیکرهای استریو با برند Harman Kardon، اندروید ۱۲ گوگل، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ میشود.

اما برای گوشی Mi 10 Pro و Mi 10 از طراحی هول پانچ استفاده کرده است. پوکو X3 Pro به یک پردازنده بسیار قدرتمند مجهز بوده و نمایشگر دارای نرخ تازهسازی بالا و باتری قدرتمند، آن را به محصولی ایدهآل برای بازی کردن با گوشی تبدیل کرده است. ترکیب این موارد، گوشی ردمی را به یک از بهترین محصولات ارزانقیمت بازار تبدیل کرده است. برند Black Shark به گوشیهای گیمینگ این شرکت اختصاص دارد و برند Poco نیز اغلب گوشیهایی با مشخصات سختافزاری بالا و قیمت مناسب را روانه بازار میکند. از جمله تفاوتهای فروش محصولات شیائومی با سایر برندها در این است که حاشیهی سود حاصل از فروش مصولات این برند بر طبق قانون مشخص شده و حدود ۵ درصد است؛ بنابراین طبق این روند، سود حاصل از فروش گوشیهای هوشمند و انواع محصولات دیگر شیائومی، هر سال دچار روند افزایشی نمیشود و مدیر عامل شیائومی اعلام کرده است که این قانون برای همیشه خواهد بود و همه انواع محصولات را در بر میگیرد؛ این موضوع خبر بسیار خوبی برای طرفداران شیائومی است.

کدام سیستم عامل در بهترین گوشی های هوشمند بهتر است؟ گوشی شیائومی می 10 پرو که در فوریه رونمایی شد. همچنین در بنچمارک گیکبنچ در عملکرد تک هسته ای امتیاز 3676 و در عملکرد چندهسته ای امتیاز 11448 کسب شد. این لنز دوربین برای عکسای پرتره خارق العاده عمل میکند اما تنها دلیل کم بودن این امتیاز مقدار کمی نویز در تصاویر شب است. آنکه در ادامه این مقاله انتظار نداشته باشید با گوشی بسیار متفاوت از شیائومی K30 روبرو شوید. با این که مدت زیادی از تأسیس شرکت شیائومی نگذشته، اما این شرکت همواره محصولات خود را با مشخصات چشمگیر و قیمتهایی کمتر از انتظار روانه بازار کرده است. شیائومی در طراحی پرچمداران خود سعی به نوآوری و حتی محافظه کاری داشته مثل دوربین پاپآپ و دوربین سلفی در پایین نمایشگر. شیائومی Redmi K30 Pro Zoom از یک صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی بهره برده و سنسور اثرانگشت را در پایین صفحه طراحی کرده است. البته با توجه به قیمت پایین این گوشی، کیفیت دوربین با پرچمداران گرانقیمت قابل مقایسه نیست و از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی نمیشود، البته قطعاً این موضوعات برای همه افراد در اولویت نیست.

دوربین بعدی، با وضوح 8 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید است که محدوده 119 درجهای را پوشش میدهد. سومین لنز یعنی سنسور 13 مگاپیکسلی فوق واید بوده و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق به کار میرود. محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعهای از شیائومی است، به نام Huami ساخته میشود. اگر به دنبال یکی از محصولات ردمی هستید، به شما ردمی نوت 10 پرو را توصیه میکنیم. گوشی شیائومی K30 پرو زوم محصولی دیگر از بهترین گوشی شیائومی که با قیمت اقتصادی و قابلیت های بسیار، سهم زیادی از بازار را در دست گرفت. از نظر مشخصات، مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید عبارتند از قدرت پردازش گوشی، مخصوصاً اگر قصد دارید بازی های زیادی را روی تلفن خود انجام دهید، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

تراشه استفاده شده در این گوشی اسنپدراگون 870 بوده که قدرت کمتری نسبت به اسنپدراگون 888 در شیائومی 11T پرو دارد، اما در عوض بهینهتر است. اگر نگاهی به Poco X4 Pro 5G داشته باشیم، میبینیم که از نظر ویژگی و طراحی نسبت به نسل قبلی خود، ارتقاء بزرگی داشته است. گذشته از آن در بخش دوربین شیائومی سعی کرده سیستمی حرفهای تعبیه کند و به همین دلیل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار یک حسگر 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو برای شیائومی Mi 10T Pro در نظر گرفته است. هرکدام از این گوشیها در جایگاه خود عالی و به صرفه هستند. این شرکت ها تعداد گوشی های پرچم دار خود را افزایش دادند.

WQHD و دارای HDR و همچنین نرخ نوسازی 120 هرتزی میباشد. ردمی Note 10 Pro به یک دوربین 108 مگاپیکسلی و یک نمایشگر بزرگ 120 هرتز مجهز شده و از یک باتری بزرگ 5020 میلیآمپرساعتی بهره میبرد. این گوشی بسیار قدرتمند بوده، باتری بادوامی دارد، و علیرغم قیمت بسیار مناسب، به یک نمایشگر 120 هرتز مجهز شده است. برای مثال گوشی Redmi note 8 دوربین 48 مگاپیکسلی، Redmi note 8 Pro دوربین 64 مگاپیکسلی و شیائومی می نوت 10 که دوربین 5 گانه 108 مگاپیکسلی دارد، هیچ جای شکایت یا گلهای از دوربین را باقی نمیگذارند.

شیائومی Mi 11 پرچمدار این شرکت در سال 2021 است که حالتهای دوربین جدید، فناوریهای روز صفحه نمایش و طراحیهای دوربین پشتی را متناسب با قیمت بالای گوشی به نمایش بهترین پرچمداران شیائومی میگذارد. این گوشی به اسپیکرهای دوگانه استریو و فرستنده مادون قرمز مجهز است، یک جک هدفون را ارائه میکند و از یک باتری ۵،۰۰۰ میلیآمپر ساعتی انرژی میگیرد که ظرفیت مناسبی برای ۲ روز شارژدهی است. این گوشی به یک نمایشگر بزرگ بدون مزاحمت، دوربین سلفی پاپآپ و یک پردازنده قدرتمند مجهز شده است. این گوشی با مشخصات قدرتمند و قیمت پایین، قطعاً انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. از جمله این محصولات میتوان به مدلهایی همچون Galaxy Fold (گلکسی فولد)، Motorola Razr (موتو ریزر) و Huawei Mate X (هواوی میت ایکس) اشاره کرد. کیفیت دوربین می 10 پرو و مشخصات آن به حدی بالاست که از مدعیانی همچون آیفون 11 پرو مکس، هواوی میت 30 پرو و حتی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا سبقت گرفته است.

بهترین پرچمداران شیائومی

این پرچمدار از ابتدای عرضه به خصوص از نظر دوربین مورد توجه بود و توانست برای مدت زیادی بهترین نمره دوربین در Dxomark را داشته باشد و به تازگی به جایگاه سوم منتقل شده که هنوز هم بینظیر است. بههرحال شرکت سامسونگ هنوز آماده تسلیم شدن نیست! دلیل این موضوع، برآمدگی بزرگ دوربین، قیمت بسیار بالا و مشکل گرم شدن چیپست اسنپدراگون 888 به کار رفته در آن است. البته شاید اندازه بزرگ این مدل و وزن نسبتاً بالای آن، از دید همه ایدهآل نباشد، اما در هر صورت گوشی پوکو X3 NFC یکی از بهترین محصولات اقتصادی بازار در حال حاضر است. گوشیهای سری Mi معمولاً شامل محصولات ردهبالا و میانرده شیائومی بوده و گوشیهای سری Redmi نسبتاً اقتصادیتر هستند. این تلفن به دلیل بهرهمندی از سختافزارهای نسبتاً قدرتمند، گزینهی مناسبی برای گیمرها، عکاسان و سایر کاربران است و عملکرد بهتری در مقایسه با Mi 11 سال ۲۰۲۱ و Xiaomi 12 معمولی دارد.

این مدل تا پیش از معرفی سری 12 قوی ترین پرچمدار شیائومی 2021 بود. محصولات شیائومی در تمامی بازههای قیمتی موجود هستند و از گوشیهای اقتصادی ردمی گرفته تا پرچمداران گرانقیمت سری Mi، تقریباً برای هر نیاز و سلیقهای یک محصول مناسب از شیائومی وجود دارد. سامسونگ یکی از بهترین و قدیمیترین پرچمداران عرصه گوشیهای هوشمند است و محصولات خوبی را برای رقابت با سایر برندها از جمله اپل ارائه داده است. وان پلاس 9 پرو یکی از گوشی های مدرن امروزی میباشد که از جدیدترین فناوریهای به کار برده شده در موبایل بهره می برد. همچنین نمیتوان صحبت از گوشی های مدرن کرد ولی محصولات پرچمدار شیائومی را درنظر نگرفت. شاید با مشاهده مشخصات می نوت 10 تصور کنید که با یک پرچمدار ردهبالا مواجه هستید: دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، صفحهنمایش خمیده و یک باتری غولپیکر. شما با پرداخت حدود ۷ میلیون تومان، صاحب یک گوشی مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر بزرگ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و باتری بسیار قدرتمند ۵,۰۲۰ میلیآمپرساعت میشوید.

این گوشی دارای یک پردازنده اسنپدراگون 675، رم 4 گیگابایت و یا 6 گیگابایت، دوربین 48 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX586 به همراه یک دوربین 5 مگاپیکسلی عمق سنج می باشد. از این رو گوشی نازک تر، سبک تر و به دلیل خمیدگی لبه ها به سمت داخل، کار با آن راحت تر است. البته در اینجا هم خبری از 5G نیست و عملکرد دوربین هم چندان تعریفی ندارد. در نهایت درآمد شیائومی از این فروش فوقالعاده و رکورد شکن که پیشرفت این شرکت را دو چندان کرد، حدود 420 میلیون دلار سود بود. حداقل اندازه یکنواخت برآمدگی دوربین به این معنی است که وقتی روی یک سطح صاف قرار میگیرد مانند اکثر گوشیهای دیگر تکان نمیخورد. در بررسی سایت DXOMARK نام گوشی شیائومی می 10 پرو از نظر کیفیت دوربین، در صدر لیست گوشی های اوایل 2020 قرار گرفت چراکه اصلی ترین ویژگی پرچمدار شیائومی تمرکز بر روی دوربین آن است.

تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبهرو هستیم. وجود این سنسور بزرگ بر روی Mi 11 Ultra موجب می شود تا لنز بتواند نور بیشتری بگیرد و این موضوع نهایتاً به ثبت تصاویر با جزئیات بالا ختم می گردد. تنها نکته درباره این گوشی عدم پشتیبانی از 5G است که اگر به آن نیازی ندارید، ردمی نوت 10 پرو انتخابی فوقالعاده برایتان خواهد بود. اما در هر صورت با وجود سختافزار قدرتمند و قیمت مناسب، محصول جدید پوکو انتخابی جذاب (به خصوص برای بازی و تماشای محتوا) محسوب میشود. Poco F3 در زمینه صفحهنمایش و عملکرد سختافزاری بینظیر بوده و در نتیجه برای بازی و تماشای محتوا انتخابی فوقالعاده به شمار میرود. ردمی 10C جدیدترین و بهترین گوشی اقتصادی شیائومی به شمار میآید. سال 2019 اولین سالی بود که تولیدکننده ها گوشی های تاشو را رونمایی و منتشر کردند.

این گوشی به صفحهنمایش بسیار باکیفیت با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED مجهز شده است. می 10 تی پرو یک پرچمدار اقتصادی فوقالعاده است، این گوشی به همان دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی موجود در گوشی می 10 مجهز شده و با چیپست یکسان همراه است، اما شیائومی برای کاهش هزینهها در این گوشی از یک نمایشگر LCD (به جای AMOLED) استفاده کرده و از نظر طراحی هم پرچمدار سری Mi 10 در جایگاه بالاتری قرار میگیرد. شیائومی می نوت 10 مدت زیادی در صدر لیست ما قرار داشته است، اما نسل بعدی این گوشی هنوز معرفی نشده و با گذر زمان، پیدا کردن این گوشی در فروشگاهها هم چندان آسان نیست. از نظر ما Mi Note 10 محصولی فوقالعاده باکیفیت بوده و هنوز هم ارزش خرید بالایی دارد. افراد همیشه قبل از خرید گوشی سوال هایی می پرسند. یکی از مزایای این گوشی نمایشگر با کیفیت آن است.

همچنین نمایشگر این گوشی از ویژگی نرخ رفرش متغیر برای کاهش مصرف باتری برخوردار است. برخی از افراد صفحه نمایش بزرگ می خواهند زیرا برای تماشای ویدیوها و انجام فعالیتهای کاری بهتر است و فضای بیشتری برای تعامل با برنامه ها در اختیار شما قرار می دهد. بلک شارک 3 سومین محصول از این سری بوده و مشخصاتی از جمله چیپست اسنپدراگون 865، پشتیبانی از 5G، باتری بزرگ و نمایشگر 90 هرتزی را با قیمتی کمتر از رقبا در اختیار شما قرار میدهد. گوشی Mi 11 پرچمدار شیائومی و جدیدترین گوشی شیائومی 2021 بوده و حالتهای جدید دوربین، تکنولوژی پیشرفته صفحهنمایش و طراحی جدید این شرکت را به رخ رقبا میکشد. به همین دلیل امتیاز 124 را کسب کرد تا از رقبا پیشی بگیرد. با توجه به مشخصات بخش تراشه، در رتبه بنچمارک آنتوتو، امتیاز ۵۲۶۱۷۲ به Xiaomi Mi 10 Pro تعلق گرفت. در مقایسه گوشی Mi 10 Pro با دیگر محصولات، میتوان از می نوت 10 نام برد.

اگر قصد مشاهده لیست کاملتر موبایل های هوشمند در این رده قیمتی هستید، پیشنهاد می کنیم انواع بهترین گوشی زیر 8 میلیون از برندهای مشهور همانند سامسونگ ، هواوی و همین شیائومی را حتما مشاهده کنید. در این طراحی دوربین روی نمایشگر پانچ میشود و زیر آن نیست. گوشی Xiaomi Mi 10 Pro اولین گوشی پرچمدار این برند با طراحی هول پانچ است. Mi 10 Pro در زمینه فیلم برداری نیز همقدم iPhone 11 Pro Max گام برمیدارد. گزینه های عکسبرداری و فیلمبرداری، تغییراتی را تجربه کرده اند و گزینه هایی همچون نور مجازی برای حالت عمودی، ضبط فیلم 8k و صفحه 120 هرتز به همان اندازه چشمگیر میباشد.