تلویزیون شهری » رقص نور واردکننده و پخش تجهیزات نورپردازی مجالس رقص نور آریانور | asilight

بیشتر تلویزیون‌های تبلیغاتی و تلویزیونهای نصب شده در چهارراه‌ها و بزرگراه‌ها از نوع تلویزیون‌های خارجی هستند. هر چه ابعاد تلویزیون شهری بزرگ‌تر باشد، باید پایه و ستون قوی‌تری برای نگهداری آن داشته باشیم. با بزرگتر‌شدن صفحه‌نمایش، ماژول‌های استفاده شده و همچنین تعداد پاورها افزایش پیدا خواهد‌کرد. ورودی نمایشگاه های بین المللی و داخلی تبلیغات بهترین سرمایه گذاری جهت فروش کالا و خدمات در داخل و خارج کشور می باشد. همچنین با توجه به برگزاری اکثر نمایشگاه های سراسر ایران در ساعات عصر و شب و تاثیر و جذابیت تیزرهای تبلیغاتی از این طریق، تاثیر به سزایی برای صاحب کالا به ارمغان می آورد. لازم بذکر است که در اکثر این نمایشگاه ها در زمان تاریکی از برج نوری برای پوشش تمامی نقاط تاریک استفاده می شود که در همه آنها از پروژکتور led بهره برده می شود.

نصب ستون اصلی تلویزیون

به همین دلیل نهایت توان خود را جهت هر‌چه بهتر عملی کردن خواسته‌های مشتریان در‌این زمینه به‌کار بسته‌ایم. می‌توان به واردات قطعات با کیفیت با ساعات کار طولانی مطابق با استانداردهای جهانی به صورت کاملا انحصاری و بدون واسطه اشاره کرد. برای مشاهده نمونه کارهای ما میتوانید به بخش “تلویزیون های شهری آوانمانور” مراجعه کنید. این تلویزیون ها مناسب برای اطلاع رسانی، تبلیغات تجاری و پیام های شهروندی، فرهنگی، مذهبی، ملی، و غیره در پارک ها و مکان های عمومی هستند. این کار برای معرفی خدمات و فعالیت های شهروندی می باشد که اثر به سزایی دارد.

– اسکوربردهای تمام رنگی ورزشی و تبلیغات تجاری اطراف زمین های ورزشی

تلویزیون شهری » رقص نور واردکننده و پخش تجهیزات نورپردازی مجالس رقص نور آریانور | asilight

در تلویزیون های غول پیکر شهری با ابعاد بزرگ و خیلی بزرگ معمولا از سازه های کابینتی استفاده می گردد . تا به حال نام تلویزیون شهری به گوشتان خورده است؟ حتما تبلیغاتی که در سطح شهر به صورت ویدئو نمایش داده می‌شوند توجه شما را نیز جلب کرده است. می‌دانید که این روزها هیج کسب و کاری بدون تبلیغات مناسب نمی‌تواند به چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند. تلویزیون شهری خارجی نسبت به رطوبت و بارش‌های فصلی مقاومت بالایی دارند و حتی در برابر ضربه نیز مقاوم هستند. در این تلویزیون‌ها برای هر کدام از پیکسل‌ها، یک آفتابگیر در نظر گرفته شده است که این مانع از تابش مستقیم نور آفتاب به پیکسل‌ها می‌شود. به همین دلیل نمایش این تلویزیون‌ها در فضای آزاد به راحتی انجام می‌گیرد و مشکلی بابت دیدن آنها وجود ندارد.

آشنایی با قطعات تلویزیون‌های شهری

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و نمونه کارها، می توانید بر روی عنوان هر نوعتلویزیون شهری تلویزیون شهری کلیک کنید. همچنین جهت محاسبه قیمت تابلو های مورد نظر خود می توانید ازمحاسبه گر سایت پارساتابلواستفاده کنید. هنگام خرید تلویزیون شهری باید علاوه بر قیمت به تجربه و توانایی و خدمات پس از فروش شرکت مجری نیز توجه داشت. نمایشگرهای شهری یک محصول با عمر طولانی هستند و سالیان سال مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

  • از جمله مواردی که باید به آن توجه کرد پایه نمایشگر است که با ظاهری خلاقانه به المانی جذاب در شهر تبدیل شود.
  • برای این منظور، شما می بایست در قدم اول هدف خود را با دقت بررسی کنید که مخاطبان یا مشتریان هدف شما چه چیزی را دوست دارند، و چه چیزی را دوست ندارند، نحوه صحبت کردن و غیره را ، درواقع می بایست اطلاعات را اولویت بندی کنید.
  • البته باید توجه داشته باشیم که تلویزیون‌های شهری نیاز به تعمیر و نگهداری مستمر داردن تا از استهلاک قطعات آن‌ها جلوگیری شود.
  • استفاده از آهنگ‌ها و نواهای جذاب در تلویزیون های تبلیغاتی که قابلیت پخش موسیقی را دارند باعث تاثیر بسزایی در انتخاب برند یا کالای شما خواهد داشت.

سوم اینکه باید تصاویر به گونه ای باشند که زیر نور خورشید نیز دیده شوند بنابراین بهتر است بالای این تلویزیون ها آفتابگیر نصب شود. چهارم اینکه این تلویزیون ها باید دارای پورت های مختلفی باشند که بتوانند تصاویر مختلفی را بدون قطع و وصل نمایش دهند. سازمان‌ها و موسسات می‌توانند از انواع تلویزیون شهری در جلسات خود استفاده کنند. این دستگاه همچنین می‌تواند در سالن‌های کنفرانس، استادیوم‌های ورزشی و حتی راهپیمایی‌های گسترده مورد استفاده قرار گیرد. امروزه بسیاری از سینما اتومبیل‌ها نیز برای نمایش فیلم در فضایی باز و گسترده، از نمایشگر شهری استفاده می‌کنند.