اتاق فرار؛ یک سرگرمی هیجان‌انگیز گروهی! مجله تصویر زندگی | allescape

در ادامه شما را با بازی‌های مختلف مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب آشنا خواهیم کرد. اتاق فرار گمشدگان از بازی‌های دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۹۵ درصد، درجه دلهره ۴۵ درصد و درجه هیجان ۸۵ درصد دارد. این اتاق فرار شما را به یاد سریال مشهور «گمشده» خواهد انداخت. در اتاق فرار گمشدگان شما در جزیره‌ای رمزآلود سقوط کرده‌اید و تنها یک ساعت فرصت دارید تا قبل از انفجار بمب با چالش‌های عجیب جزیره دست‌وپنجه نرم کنید و از آن فرار کنید. مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید.

اتاق فرار؛ یک سرگرمی هیجان‌انگیز گروهی! مجله تصویر زندگی | allescape

در بعضی از اتاق؜ ها نقش بازیگر تعامل با شرکت کنندگان در طول بازی و حضورش مهم و موثر است. توجه داشته باشید که در طول بازی هرگز واقعاً در اتاقی اسیر نمی‌شوید. هدف از این بازی سرگرمی است؛ بنابراین هرزمانی که احساس ناراحتی کردید می‌توانید بازی را ترک کنید. اتاق‌های فرار دارای سیستم‌های نظارت دوربینی و درهای فرعی پنهان هستند که برای مقاصد ایمنی تعبیه شده‌اند. در این بازی، بر خلاف پارک‌های تفریحی، نیاز است که یک تیم در کنار هم کار کنند تا بتوانند از چالش‌های ذهنی و فیزیکی عبور کنند. ازآنجاکه این تلاش مشترک در بازی ضروری است، اعضا مجبورند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از استعدادهای هم استفاده کنند.

یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است. در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند. سپس درب پشت سر آن‌ها قفل می‌شود و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها در قالب کار گروهی و ظرف مدت زمان مشخص، راه خروج از اتاق را پیدا کنند.

۲. اتاق فرار وارونگی

بهترین اتاق فرار تهران لقب خیلی سنگینیه که هیچوقت به هیچ اسکیپ رومی داده نشده. انقدر سلیقه ها متفاوته، چیزی پیدا نمیشه که همه رو راضی نگه داره. یک سری از اتاق های فرار تهران دنبال ترسوندن شما هستن و اصلا نمیدونن فاز معمایی اولویت این بازی هست اما یک سری دیگه اتاق فرار تهران داریم که واقعا فاز معمایی بازی رو رعایت کردن و علاوه بر سناریو بازی، شما باید حواستون به حل معما باشه.

ارتباط با دیگر اعضای تیم در اتاق فرار اسکیپ روم

شاید اون زمان که این بازی اختراع شد چیزی به اسم بهترین اتاق فرار وجود نداشت و پیدا کردن ی بازی خودش غنیمتی برند اتاق فرار بود. اسکراپ، پاراپارک، بوداپست و هینت هانت از جمله شرکت؜هایی هستند که در زمینه طراحی اتاق فرار فعالیت دارند. بعد از تهران وارد شهرهای اهواز، کرج، اصفهان، مشهد و شیراز شد. شما با استفاده از نقشه و جی پی اس نزدیک؜ترین مکان این بازی به محیط زندگی خودتان را پیدا کنید. معمولا ژانرهای ماجراجویی نیاز به فضاهای بسیار بزرگ‌تری دارند، زمان و خط داستانی طولانی‌تری درونشان در جریان است و قیمت اتاق فرار در این سبک و سیاق، معمولا بیشتر است.

  • همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید.
  • فقط لازمه گروهتون اشخاصی باشن که دوست دارید باهاشون بهتون خوش بگزره.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به اتاق فرار دژاوو می باشد.
  • در ابتدای بازی یک نفر را به عنوان مدیر انتخاب کنید تا مدیریت زمان داشته و شرایط را کنترل کند.
  • بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند.
  • در این بازی‌ها ، شما وارد یک بازی با ژانر و سناریوی از پیش طراحی شده می‌شوید که باید با کنجکاوی، داشتن یک استراتژی مشخص و تمرکز بالا، معماهایی که همچون تکه‌های پازل به هم وصل شده‌اند را حل کنید و راه خروج از اتاق‌ها را پیدا کنید.