نیم ست جواهر کد 06_1505 جواهرات روژین | hsaatchi

اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که عزیزتان را خوشحال کنید و یا حتی خودتان به جواهرات علاقه دارید و در فکر خرید یک نیم‌ست لوکس و مدرن هستید. نیم ست های جواهر سُروری از پر فروش ترین محصولات این گالری مشهور به شمار می روند. این مجموعه همواره از پر رفت و آمد ترین جواهری ها شناخته می شود و افراد زیادی تمایل به خرید جواهرات خود از آن جا دارند. اما دلیل محبوبیت زیاد سُروری تنها در کار حرفه ای و تخصصی طلا و جواهرات خلاصه نمیشود، بلکه قیمت گذاری نیز سهم بسیاری در آن دارد. همانطور که میدانید قیمت نیم ست جواهر به عوامل متغیری مانند قیمت طلا و ارز بازار بستگی دارد.

  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت زرمی باشد و استفاده محدود از مطالب با ذکر منبع بلامانع است و هرگونه کپی برداری غیر مجاز پیگرد قانونی دارد.
  • این سنگ انرژی منفی و سنگین را از انسان دور می‌کند و به افراد کمک می‌کند بتوانند بر فروشگاه جواهر خود مسلط شوند.
  • اگر به دنبال خرید نیم ست جواهر ارزان قیمت هستید خوب است بدانید که جواهری حقانی متناسب با بودجه شما نیم ست مورد نظرتان را طراحی می‌کند.
  • اما مجموعه سُروری سعی را بر آن داشته تا با قیمت گذاری های منصفانه رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد.
  • ترکیب طلا در انواع رنگ‌های آن با سنگ‌های قیمتی علاوه بر زیبایی و درخشش بی‌نظیرش، استایل شما را گران قیمت و با ارزش می‌کند.
  • این زیورآلات بسیار سبک هستند و به هیچ عنوان فشار اضافی و آزار دهنده ای به شما وارد نمی سازند.
با ترکیبی از طلا، مروارید و تعداد کمی الماس، یک نیم ست خیره کننده و با قیمت مناسب پدید آمده است. پایه های گوشواره ها به زیبایی برعکس پایه گردنبند طراحی شده تا ظرافت بیش تری به کار ببخشد. با توجه به این نکته در می یابیم که خرید طلا و جواهر دست دوم به میزان قابل توجهی ارزان تر تمام می شود. به همین خاطر است که خرید طلای دست دوم برای سرمایه گذاری و پس انداز، در میان مردم رایج شده است.

فروشگاه اینترنتی کاوه سپاهی سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند. در مورد سنگ‌؛ زمرد یا یاقوت کبود ؛ با رنگ‌هایی مانند آبی، بنفش یا قرمز مناسب جواهر شما خواهند بود. نیم ست و ست های کامل جواهرات سُروری، مجموعه ای بی نظیر برای عروس ها می باشد که می خواهند ستاره مجلس عروسیشان باشند. ست جواهر سُروری به معنای واقعی کلمه، زیبایی و لوکس بودن را برای شما به ارمغان می آورد.

نیم ست یاقوت قرمز اشک

نیم ست جواهر کد 06_1505 جواهرات روژین | hsaatchi

اصالت و کیفیت هم می‌توانند تعیین کننده قیمت باشند؛ از همین رو قیمت نیم ست جواهر اصل نسبت به نیم ست نقره و… بیشتر است. طلا محبوب‌ترین فلز گران قیمتی است که در ساخت جواهرات از آن استفاده می‌شود. این فلز به علت خاصیت چکش خواری و نرمی بالایی که دارد، با فلزات دیگری ترکیب می‌شود تا برای ساخت زیورآلات آماده شود. ترکیب طلا در انواع رنگ‌های آن با سنگ‌های قیمتی علاوه بر زیبایی و درخشش بی‌نظیرش، استایل شما را گران قیمت و با ارزش می‌کند. از آن‌جایی که جواهرات معمولا درخشش زیادی دارند، بهتر است از انواع ظریف آن استفاده کنید تا بتوانید در هر موقعیتی از آن‌ها استفاده کنید.

نیم ست کد 1360