مرکز تعمیرات خردکن برقی بوش در تهران تعمیر در محل | سناپویان

مرکز تعمیرات خردکن برقی بوش در تهران تعمیر در محل | سناپویان

بهترین روش برای بررسی قیمت‌ها، مراجعه به سایت‌های فروشگاه‌های آنلاین و مغازه‌های خودرو و خانگی است. اگر شما به دنبال یک دستگاه خردکن خوب و باکیفیت برای آشپزخانه خود می باشید،خردکن بوش مدل BSI-999 گزینه ای شایسته برای انتخاب می باشد. بهترین مدل برای شما بسته به نیاز و مورد استفاده‌ی خاصتان ممکن است متفاوت باشد.

شکی نیست که هر چه قدرت موتور یک دستگاه بیشتر باشد سرعت این دستگاه نیز افزایش می یابد و در زمان کوتاه تری می توان سبزیجات و میوه های بیشتری را خرد کرد. شما می توانید قدرت موتور تجهیزات مورد نیاز را بر اساس اطلاعات موجود در کاتالوگ یا روی بدنه تجهیزات تعیین کنید. محصولات بوش در زمینه خردکن، چند مدل مختلف دارند که بهترین مدل بسته به نیاز و مورد استفاده کاربر متفاوت است. برای مثال، خردکن‌های بوش با ظرفیت‌ها، تعداد تیغه‌ها، قابلیت‌های تکنولوژیکی و دیگر ویژگی‌های مختلفی عرضه می‌شوند. شما می توانید خردکن بوش را با تیغه‌ اضافی تهیه کنید اما یک تیغه مخصوص خرد کردن یخ نیز دارد.

بهترین مدل خرد کن بوش 1402 [ قیمت روز بازار +لینک خرید ]

این خردکن دارای یک موتور الکتریکی است که از بدنه استیل بهره می‌برد. همچنین برای اینکه بتوانید آن را راحت‌تر کنترل یا حمل کنید، برای بدنه موتور یک دسته پلاستیکی مقاوم طراحی شده است. یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات خردکن های برقی‌ بوش، درب مخزن آن‌ها است. از آن‌جایی که با استفاده از این دستگاه مواد غذایی به‌صورت کامل پودر می‌شوند، در هنگام استفاده از آن به یک درب برای جلوگیری از پخش شدن مواد غذایی نیاز است.

  • درصورتی‌که مخزن خردکن برقی بوش شما خراب شد، می‌توانید نسخه یدکی اورجینال آن را از تعمیرگاه مجاز همیار ریپیر به‌عنوان یکی از برترین مراکز تعمیرات خردکن برقی بوش خریداری کنید.
  • باهاش سیب‌زمینی و پیا و کدو خرد کردم خیلی خوب و کار راه اندازه پوست دستم حساسه و نمیتونم رنده کنم، کارمو راحت کرده.
  • این دستگاه همچنین تیغه‌های استیل ضد زنگ با ۴ پره دارد که توانایی خرد کردن مواد غذایی سفت را دارند.
  • این مدل دارای تنظیم سرعت و دارای دو موتور پرقدرت با توان 3600 وات می باشد که از برق مستقیم تغذیه می کند.
اگر قصد خرید خرد کن بوش اصل آلمان را دارید حتما پیشنهاد میکنی تا از فروشگاه ها و نمایندگی ها نیز خریداری کنید ، این روز ها انواع فروشگاه های آنلاین معتبری وجود دارند که میتوانید خرد کن م نر خود را از آن ها بخرید . کمی بیشتر هزینه کنید و از وسیله به درستی استفاده کنید در عوض سال های بیشتری براتون کار میکنه. © تمامی حقوق وب سایت متعلق به تعمیرگاه همیار ریپیر، مرکز تخصصی خدمات تعمیرات لوازم خانگی و برقی در تهران می باشد. فروشگاه بانه 90 با بیش از 9 سال سابقه فروش حضوری و 4 سال فروش اینترنتی در زمینه لوازم خانگی یکی از معتبرترین فروشگاه های شناخته شده در سطح کشور است که با ارائه آموزش های دقیق و کامل نحوه تشخیص محصولات اصلی از تقلبی پشتیبان شما هموطنان گرامی می باشد. تیغه خردکن بوش ساخت سال ۲۰۲۱ شرکت B/S/H کشور آلمان مناسب برای خرد کن های سری MSM بوش و MFQ زیمنس .

شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای بررسی دلیل خرابی خردکن برقی بوش خود با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. تیغه های خوب این خرد کن سبب می شود تا مواد غذایی به خوبی خرد می شوند . یکی از قابلیت های بسیار جذابی که این نوع خرد کن بوش دارد ، وجود جایگاهی در بالای دستگاه برای قرار دادن سیم برق می باشد . از این مدل خرد کن می توان برای خرد کردن انواع مواد غذایی چون گوشت ، مرغ ، انواع مغزیجات و .. معمولا مدل خرد کن های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که دارای تیغه های کندی می باشد و به خوبی نمی تواند مواد غذایی را خرد کند ، در رابطه با خرید خرد کن برقی بوش هم باید توجه کافی داشته باشید تا خدایی نکرده مدل های تقلبی ان ها را خریداری نکند .

مرکز تعمیرات خردکن برقی بوش در تهران