گام به گام آموزش نقاشی ساختمان به صورت حرفه‌ای | alborzpainting

اگر از رنگ های پر رنگ و با کنتراست بالا میانه ی خوبی ندارید می توانید یک رنگ آسمانی شیک و زیبایی را انتخاب نقاشی ساختمان در تهران کنید. یکی دیگر از تکنیک‌های نقاشی ساختمان، استفاده از شابلون برای ایجاد طرح روی دیوار است. برای این کار باید یک رنگ از قبل به عنوان پس زمینه وجود داشته باشد. شابلون‌ها دارای طرح‌های گوناگونی می‌باشند که دست شما را برای طراحی باز می‌گذارند. برای طرح‌هایی که روی زمینه‌ی ساده دیوار می‌اندازید بهتر است که از رنگ‌های مکمل یا مخالف استفاده کنید.

  • اما برخی از آنها وابسته به نوع رنگ و تکنیک اجرا متفاوت خواهد بود.
  • اما تفاوت قابل توجه آن با رنگ‌های پلاستیک این است که این رنگ‌ها قابل شست و شو هستند.
  • در صورت نارضایتی یا برای ایجاد تنوع، امکان مجدد رنگ آمیزی وجود خواهد داشت.
  • انواع بسیار متنوعی از شابلون برای رنگ‌آمیزی دیوار وجود دارد که جزو یکی از بهترین سبک‌های نقاشی ساختمان مدرن می‌باشد.
  • رنگ بلکا و تکنیک پتینه کاری، از جمله روش های رنگ آمیزی به سبک مدرن است.
  • لازمه‌‌ی رنگ کردن این دیوارها، روغن‌کاری آنها است که برای این کار معمولا از روغن الیف استفاده می‌شود.

این رنگ بخشی از مجموعه رنگ‌های off-white هست که قدرت تطبیق زیادی با سایر رنگ‌ها داره و برای اتاق‌های آرام و بدون جنب و جوش بسیار عالی هستند. در این مناطق باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که در برابر رطوبت مقاومت خوبی نشان می‌دهد. امروزه و در سبک‌های مدرن نقاشی، علاوه بر محیط داخلی و سلیقه شخصی، به شرایط جوی منطقه نیز توجه می‌گردد. با نگاهی به عکس پایینی، ناگهان خودم را وسط اتاق جذاب  یک هتل  می‌بینم. وقتی می‌روم سفر از یک اتاق چه انتظاری دارم؟ خب معلوم است، گرما و راحتی، این همان چیزی است که از ترکیب سفید با یک کفپوش گرم، می‌شود به دست آورد؛ اما انگار فضا هنوز هم کمی سرد است. خب یکی دو کوسن سدری یا کرم می‌توانند در کنار نور طبیعی اتاق، حسابی فضا را دوستانه و دلنشین کنند.

قیمت نقاشی ساختمان در تهران

این نوع رنگ‌ها در کنار مزایای فراوان، قیمت بالاتری نسبت به همتایان روغنی و پلاستیکی خود دارند. سپس بلافاصله با ابزار طرح چوب و حرکت مچ دست روی سطح کشیده تا طرح مورد نظر اجرا شود. رنگ آمیزی با هر کدام از این ابزار روش مخصوص به خود را دارد که شما برای یادگیری باید حتما خودتان به طور عملی این کار را انجام دهید. گروه نقاشی ساختمان طراحان نوین آریا تماس گرفته و از تجربیات چندین و چند ساله این گروه بهره مند شوید.

اموزشگاه نقاشی ساختمان

یکی دیگر از موارد استفاده از رنگ‌های روغنی، نقشای و رنگ آمیزی راهروها و مکان‌های پر رفت و آمد است. در این محیط‌ها به دلیل رفت و آمد زیاد، دیوارها زود غبار آلود می‌شوند. پس استفاده از رنگ‌های روغنی در این مکان‌ها، زحمت پاک کردن دیوارها را کمتر می‌کند. بهتر است بدانید که نقاشی سقف ساختمان‌ها با رنگ روغن کار اشتباهی است. سبک‌های نقاشی ساختمان مدرن، در واقع مدل‌ها و روش‌هایی است که با سبک‌های ساده و یکنواخت قدیم متفاوت بوده و با عناصر جدید دکوراسیون همخوانی داشته باشید.

باتوجه به‌اینکه نیازبه تغییر مداوم نباشد رنگ روغن کار بادوام تر و انتخاب مناسب تری بنظر میرسد. این روش یکی از روش‌های جدید و جذاب در نقاشی ساختمان است که در آن انواع طرح‌های مرمر، چوب و فلز را روی دیوار گچی اجرا می‌کنند. همانطور که روی درب کابینت‌ها طرح چوب را با انواع رنگ‌ها ایجاد می‌کنند، همین کار را روی دیوارهای پچی نیز می‌توان انجام داد. در این تکنیک بیننده دیوار را به طرح سنگ مرمر یا بافت چوبی می‌بیند و این کار به جذابیت محیط کمک خواهد کرد. استفاده از رنگ های خاص به جای رنگ سفید تکراری، یکی از روش‌های مدرن در نقاشی ساختمان است. شما می‌توانید از رنگ متناسب با دیوار و نیز دکوراسیون منزل خود در سقف استفاده کنید.

گام به گام آموزش نقاشی ساختمان به صورت حرفه‌ای | alborzpainting