پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | ketabko

در اکثر کتاب های کمک درسی موجود در بازار بخش اول به آموزش کلی و مفهومی دروس تعلق دارد. در بخش های بعدش دانش اموز مثال ها و تمارین ساده را حل کرده و سپس برای تثبیت بیشتر مطالب به سراغ سوالات سخت تر می رود. با این وجود با تهیه کتاب‌های مورد نیازتان طی تخفیف‌های کتابانه می‌توانید بهترین قیمت بازار را تجربه کنید. بانک کتاب کنکور مدابوک، مرجع بیش از 3000 جلد کتاب از تمامی انتشارات شامل، گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، قلمچی، مبتکران و …

کتاب های آموزش محور

البته پیشنهاد ما این است که اول میکرو را کار کنید و بعد برای منبع دوم از خیلی سبز استفاده کنید. اگر در درس هندسه سطح متوسط و معمولی دارید به شما کتاب های هندسه میکرو گاج و خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم. این کتاب ها که بهترین منبع هندسه کنکور هستند، درسنامه نسبتاٌ خوبی دارند و تست های آن ها هم استاندارد و مطابق کنکور است.

کتاب درسی عمومی زبان انگلیسی ( پایه دوازدهم

در این صورت دانش اموز می تواند به خوبی مطالب را به ذهن بسپارد و در حل سوالات به تسلط کافی کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی دست پیدا کند. کتاب های نمونه سوالات امتحانی، همانطور که از نام‌شان پیداست، خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی از این دسته به دانش‌آموزان برای آمادگی جهت شرکت در امتحانات کلاسی، مدرسه‌ای و آزمون‌های هماهنگ پایان ترم کمک می‌کند. ویژگی‌های اصلی این دسته آثار شامل درسنامه‌های خلاصه بعضاً در قالب فلش کارت، نمونه سوالات امتحانی متعدد به همراه پاسخنامه هستند.

  • در نتیجه با خرید از کتابانه نه تنها از بابت کیفیت کتاب‌ها و زمان تحویل آنان، بلکه از خرید با بهترین قیمت بازار هم اطمینان خواهید داشت.
  • کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است.
  • این کتاب ها دارای درسنامه نسبتا کامل به همراه تست های کنکور +تست های تالیفی می باشند و اکثرا دانش آموزان با توجه به سطح علمی که دارند این کتاب ها را خریداری می نمایند.

باتوجه به کاربری بودن و اهمیت موضوع تعداد سوال‌های بیشتری طراحی گردیده و سوالات کنکورهای سراسری در بین سوالات قرار گرفته‌اند. بعد از اتمام هر دو فصل یک آزمون جامع قرار گرفته و بعد از تست‌های هر بخش یک آزمونک ۵ سوالی برای بررسی میزان تسلط دانش آموزان بر مطالب اختصاص داده شده است. اگر در درس فیزیک در سطح متوسط هستید، پیشنهادما به شما کتاب فیزیک خیلی سبز و میکروگاج است. این کتاب ها که بهترین منبع فیزیک کنکور برای این سطح هستند، به علت تست های متنوعی که دارند، نیاز طیف وسیعی از دانش آموزان را برآورده می کنند. همچنین برای اینکه مطالب کتاب درسی با درصد بالایی پوشش داده شود تمرین‌های کتاب درسی حسابان پایه دوازدهم به صورت تست مطرح شده‌اند که در یک گروه جداگانه قابل بررسی هستند . برای درس دینی تسلط بر روی متن کتاب درسی اهمیت زیادی دارد و بیشتر زمان شما باید بر روی حفظ کردن متن کتاب، آیات و احادیث شود.

را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی به 5 دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه مشاهده می‌کنید. هر کدام این آثار، با ویژگی‌های خاص‌شان هدفی را دنبال می‌کنند که باید با توجه به نیاز دانش‌آموز از میان‌شان انتخاب کرد. در این صفحه سایت کتابانه می‌توانید به راحتی برای خرید کتاب‌ های دوازدهم ریاضی اقدام کنید.

بانک نهایی فلسفه دوازدهم ویژه ی امتحان نهایی خیلی سبز

پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | ketabko