چک لیست سئو 2022 ️هر آنچه برای سئو سایت خود نیاز دارید کارکوک | armansiahloo

برای مثال در زمان تحقیق کلمات کلیدی در سئو محلی تشخیص هدف کاربران با بررسی نقشه گوگل، اسنیپت ها و ریزالت های اولیه در صفحه SERP، طراحی سایت آرمان سیاهلو انجام می شود. ما برای این که چک لیست سئو 2021 به سادگی قابل استفاده باشد آن را به چندین بخش تقسیم کرده ایم. در این چک لیست تلاش شده کلیه بخش های اصلی سئو شامل اصول پایه سئو، سئو فنی، سئو داخلی و محتوا، سئو خارجی پوشش داده شود. وقتی از این چک لیست استفاده می کنید ممکن است بسیاری از این نکات را در سایت خود رعایت کرده باشید. برخی از آیتم های این چک لیست ها ممکن است مربوط به سایت شما نباشد.

  • این موضوع باعث میشود کاربران زیادی در همان ابتدا از سایتتان خارج شده و نرخ پرش را افزایش دهند.
  • سعی کنید در صفحات مهم سایت خود لینک هایی به سایت های معتبر بدهید.
  • اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده است ، قرار نیست رتبه خوبی کسب کند.
  • Google Analytics می تواند به شما کمک کند ببینید تجربه کاربری وب سایتتان چگونه است.
و این لینک ها به Google نشان می دهد که محتوای من به خوبی ارجاع شده و قابل اعتماد است. اگر به سئو علاقه داشته باشید، یا برای بهبود کسب و کار خود به دنبال یادگیری سئو باشید، احتمالاً می… و همانطور که مشاهده کردید، طبق آنچه گوگل اعلام کرد؛ که این صفحات Dead Weight می توانند به تلاش های بهینه‌سازی شما آسیب بزنند. متن های کوتاه شده نرخ پرش را پایین نگه می دارند، که یک عامل اصلی رتبه‌بندی گوگل است. همیشه فرصت های لینک سازی جدید وجود دارد که می توانید در مورد آنها تحقیق کرده و اجرا کنید، اما پیدا کردن این موارد اغلب به زمان نیاز دارد.

چک لیست سئو 2022 ️هر آنچه برای سئو سایت خود نیاز دارید کارکوک | armansiahloo

اگر هنوز کار با این ابزار را نمی‌دانید به آموزش گوگل سرچ کنسول مراجعه نمایید. با توجه به وجود چنین خطری، پیشنهاد میکنم حتما مقاله سئو منفی را مطالعه کنید تا بتوانید در آینده از پس مشکلات احتمالی مربوط به وب سایتتان، بربیایید. در اصل  بحث ما سر همان S انتهای آدرس است که نشان دهنده وجود SSL در سایت شماست. SSL یک پروتکل امنیتی است که گوگل در این چند ساله به فعال شدنش در وب سایت شما اهمیت زیادی میدهد. اول از همه به سراغ هاست وب سایتتان رفته و مطمئن شوید که فایل robot.txt در آن وجود داشته باشد.

چک لیست سئو تکنیکال

همانطور که می دانید سئو سایت از سه بخش تشکیل شده است، سئو داخلی و سئو خارجی و سئو تکنیکال . نکاتی که در ادامه گفته می شود را سعی کنید به صورت دوره ای همه را انجام دهید تا بتوانید نتیجه مطلوب را دریافت کنید. سئو تکنیکال نبض تپنده وب سایت شما است و اگر به بهینه بودن ساختار آن توجه کامل نداشته باشید، هیچ نتیجه دلخواهی را در روال پروژه‌های سئو دریافت نخواهید کرد. موارد سئو تکنیکال با چک لیست طراحی سایت بر اساس اصول سئو گره خورده است و شما می‌توانید بر اساس زمان‌بندی خودتان، این دو مورد را با یکدیگر ترکیب کنید. ابزار گوگل کیورد پلنر (google keyword planner) یکی از بهترین ابزار گوگل است که از آن می‌توان برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده کرد. داشتن آدرس صفحه‌ای که محتوا را تا حدودی توضیح دهد به عنوان یکی از موضوعات مهم در چک لیست برای سئوی داخلی شناخته می‌شود.

تصاویر هم نیاز به بهینه سازی دارند

فقط قبلش بدونید این کار از قدم های اول استراتژی سئو محسوب میشه و همچنین یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهایی است که باید انجام بدین. اگه کلمات کلیدی اشتباهی انتخاب کنید به راحتی ماه ها از رسیدن به نتیجه عقب می مونید و حتی ممکنه اعتبار سایتتون رو هم زیر سوال ببرید. یک راه بسیار عالی برای یافتن کلمات کلیدی طولانی پیشنهادات گوگل (Google Suggest ) است.

نکات مهم و چک لیست سئو 2023 برای سایت شرکتی و شخصی