چطور با سیم مفتول برنجی به درآمد بالا برسیم | foulka

مقطع سیم برنج به شکل مربع، گرد و شش‌ضلعی است که هرکدام از آن‌ها کاربردهای خاصی دارند. سیم برنجی از آلیاژ برنج ساخته می‌شود و همان‌طور که گفته شد سازه‌های برنجی یک محصول آلیاژی هستند. سیم برنجی به‌صورت نرم، سخت و نیمه جامد تولید و عرضه می‌شود که هرکدام از آن‌ها کارکردهای خاصی دارند. سیم  مفتول برنجی به صورت آلیاژی از فلز مس و روی می‌باشد که مقدار مس در آن می‌تواند متفاوت باشد، سیم برنجی معمولا به صورت گرد، نیم گرد و مسطح وجود دارد. مفتول مسی جهت ساخت رخت‌آویز، قفس، صنایع مختلفی مانند صنایع آشپزخانه، خودروسازی و …

برنج آلیاژی است که از دو عنصر مس و روی تشکیل می شود و میزان عنصر روی در این ترکیب بیشتر می باشد. قیمت مفتول برنج را بر اساس وزن آن تعیین می‌کنند و برحسب گرم سنجیده می‌شود. مفتول برنج دارای زیبایی خاصی هست چرا که این سیم‌ها طلایی‌رنگ هستند، همین عامل باعث می‌شود در ساخت انواع اکسسوری همچون گردنبند و دستبند هم کاربردی باشد.

خرید انواع سیم جوش چدن + قیمت

چطور با سیم مفتول برنجی به درآمد بالا برسیم | foulka

از جمله مصارف آن می توان به ساخت قطعات خودرو، ساخت رادیاتورها اشاره نمود. از این محصول به عنوان مواد یا محصول اولیه برای ساخت انواع دیگر مفتول‌ها استفاده می‌شود، همچنین از دیگر کاربرد‌های آن می‌توان به ساخت حصارکشی و ساخت قفس اشاره کرد. سیم گالوانیزه زنجان با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.25 میلی متر و وزن 31.25 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 24کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 37.5 کیلوگرم می باشند. بنابراین در هنگام تهیه سیم مفتول حتماً باید به این مورد توجه داشته باشید که کیفیت سیم تهیه شده بسیار بالا باشد.

تولید مفتول مسی با استفاده از خط تولید و دستگاه ها

مفتول شمش مسی
توزیع فلزات رنگی (ورق لوله تسمه گرد مفتول برنجی)(ورق لوله تسمه گرد فسفر برنزی)
ارسال به سراسر ایران
انجام خدمات برش به سفارش شما
با… ویژگی دیگر این فلز مقاومت در برابر اصطکاک است که استفاده از برنج در ساخت مغزی قفل ها به این دلیل است.خاصیت آگوستیکی این فلز هم آن را به متریالی مناسب برای تولید آلات foulka موسیقی تبدیل کرده. به همین منظور صنایع آلیاژي هنر کلیه محصولات برنجی از جمله ورق برنج، میلگرد برنج و لوله برنجی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. مرکز فروش مفتول برنجی معتبر تأمین‌کنندهٔ هر دو نوع آن، وارداتی و تولیدی برای شماست و عرصهٔ انتخاب در آن بسیار گسترده است. برای استعلام قیمت مفتول برنج با ما در متال مارکت تماس بگیرید. سیم‌های استیل از انواع سیم مفتول ضد زنگ، که به آن مفتول نگیر هم می‌گویند، شامل دو نوع مفتول استیل فابریک و غیر فابریک می‌باشند که هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و روش ساخت متفاوتی هستند.

  • وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .
  • از دیگر استفاده های این آلیاژ می توان به تولید شیر آلات، سماور، فشنگ، میخ و پرچ، مصارف الکتریکی و الکترونیکی و جواهر سازی اشاره کرد، که میلگرد برنج در بسیاری از آنها کاربرد دارد.
  • این سیم ها در انواع سایز ها و مدل ها و در رول های 500 و 1000 و 2000 م…
  • در این اوقات بهتر است با فروشگاه معتبری همچون متال مارکت تماس بگیرید که از کیفیت محصولات آن اطمینان داشته باشید و قیمت مفتول برنج را به‌راحتی استعلام کنید.
شما در این مرکز فروش مفتول برنجی می‌توانید با پشتیبانی کامل و از منزل خود، انواع سیم‌ها و کابل‌ها را خریداری کنید. سیم مفتول برنجی یکی از ابزارآلاتی که در صنایع مختلف استفاده های بسیاری دارد و کاربرد و خرید و فروش آن در صنایع امروزه بسیار زیاد شده است. برای اطلاع از قیمت روز مفتول برنجی می توانید از طریق اطلاعات تماس، با کارشناسان فروش مجموعه ورق فنری بهُلر تماس حاصل نمایید. ضمناً با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مجموعه بُهلر، شما هم می توانید از امکانات فوق بهره مند شوید. برنج آلیاژی از مس و روی است که در آن مس فلز پایه و درصد روی بین 5 تا 40 درصد متغیر است.با تغییرات میزان روی در این آلیاژ محصولاتی با خواص متفاوت به وجود می آیند که هرکدام مصارف خاص خود را دارند.

خرید و فروش انواع الکترود و فیلرهای آلیاژی