انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود. شما با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در ابزار تحقیق کلمه کلیدی KWFinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر شما به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید.

۴. افزونه‌های سئو

ابزارهایی که هریک کارکردهای مختلف و متفاوتی داشته و برای شکلی از گزارش گیری رشد سئو مناسب هستند. امید است پس از آشنایی با آن‌ها بتوانید نتیجه مطلوب و دلخواه خود را به وسیله این ابزارها به دست آورید. آرایش گرافیکی یک سایت و داشتن رابط کاربری مناسب، از دیگر عواملی است که تاثیر مستقیمی را بر روی سئوی محتوا دارد. با استفاده از راهکارهای مناسب، می‌توان URLهای کاربر پسندی را برای سایت پیاده سازی کرد. URLهایی که بتواند مخاطب را برای مدت زمان طولانی در سایت نگه داشته و به مرور سبب رشد سئوی سایت در بین دیگر رقبا بشود.

اگر می‌خواهید در کار خود رشد و پیشرفت داشته باشید و از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید، حواستان به این رقبا باشد! رصد کردن و آنالیز دائمی رقبای داخلی و الگو گرفتن از رقبای خارجی، می‌تواند یک راهکار اصیل باشد. به این ترتیب دیگر از راهکارهای تکراری استفاده نخواهید کرد و به دنبال ایده‌های جدید و نو خواهید بود. این موضوع خود دلیلی است که شما را به برندی منحصربه‌فرد تبدیل سازد و سایت شما را از دیگر سایت‌های موجود تفکیک کند.

برای مثال اینکه آن‌ها زمانی که به چیزی در اطراف خود نیاز دارند، چه چیزی را سرچ می‌کنند. تکنیک کلاه خاکستری نه تکنیک کلاه سفید است و نه تکنیک کلاه سیاه بلکه یک چیزی در میان این دو است. تکنیکی هم نیست که گوگل بتواند به راحتی متوجه آن شود و به طور خودکار شما را بابت آن جریمه کند. در این روش شما فقط از تکنیک‌های اخلاقی استفاده کرده و از دستورالعمل‌های موتور جستجو پیروی می‌کنید. هرچه بیشتر مخاطبان هدف خود را درک کنید (مشتریان، خوانندگان سایت و مشترکان) خلق یک استراتژی سئوی موفق برای شما راحت‌تر می‌شود.

  • یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است.
  • در پایان این دوره به شما مدرک رسمی وزارت علوم و تحقیقات ارائه می‌شود که معتبرترین مدرک آموزشی در ایران و قابل ترجمه و استفاده بین المللی است.
  • متن درج شده در انکر تکست به پایشگر ها کمک می کند تا درک کنند صفحه لینک داده شده در مورد چیست.
  • استفاده از حتی یک جمله تکراری و کپی شده از محتواهای دیگر می‌تواند سبب شود تا محتوای شما در موتور جست‌وجوگر گوگل کمتر دیده شود.
  • در ادامه به عواملی که در سئو داخلی سایت مهم هستند اشاره خواهیم کرد.

از جمله فاکتورهای سئو می توان به تعداد بک لینک ها، کیفیت محتوا، بروزرسانی محتوا، قدمت دامنه، میزان رقابت در کلمات کلیدی و غیره اشاره کرد. هر بک لینکی که برای دستکاری PageRank یا رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل باشد، ممکن است نقض دستورالعمل های گوگل در نظر گرفته شود. در همان ابتدای کار بود که گوگل الگوریتمی به نام PageRank ایجاد کرد تا کیفیت و کمیت بک لینک ها را در سیستم رتبه بندی خود گنجانده و اهمیت نسبی صفحات وب را در نتایج جستجو تعیین کند. با نگاه کردن به صفحه نتایج جستجو می توانید تشخیص دهید که هدف از جستجو در پشت عبارت جستجوی شده توسط کاربر چیست و آیا آن کلمه کلیدی با محتوای شما مطابقت دارد یا خیر. ایندکس موتورهای جستجو دیتابیس عظیمی از اطلاعات وب سایت های پایش شده می باشد که با یک هدف ایجاد شده است.

مبانی سئو

وقتی نوبت به ارزیابی کیفیت بک لینک می‌رسد، من همیشه به طیف وسیعی از معیارها مانند ارزش دامنه، سطح ترافیک ارگانیک، رشد مثبت تعداد بک لینک ها و غیره نگاه می‌کنم. با این حال، مهمترین معیار این است که آیا آن وب سایت یک برند واقعی است یا نه. اگر هدفم کسب رتبه بالا برای کلمه کلیدی هدف باشد، هرگز وبلاگ‌هایی با کمتر از 2000 کلمه ایجاد نمی‌کنم. لینک دادن به محتوای مرتبط به تقویت درک موضوع صفحات شما کمک می کند. این کار می تواند به گوگل کمک کند تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و برای بازدیدکنندگان شما هم با ارزش تر است. محتوایی که 10 برابر بهتر از بهترین نتیجه موجود در نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی است.

Snippet چیست و چرا در سئو مهم است؟

انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ