باتری لیفتراک لیفت گستر آسیا | توکو لیفتراک

پس قطعی نمودن خرید اقلام مدنظر، قطعه درخواستی حداکثر تا دو روز کاری به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد. شرکت آذران پیشرو صنعت این امکان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا در صورت مغایرت در لوازم یدکی و یا قطعات لیفتراک، مشتریان ظرف 24 ساعت فرصت خواهند داشت تا در صورت وارد نکردن صدمه و آسیبی به قطعات لیفتراک ارسالی آنها را مجدد عودت دهند و مبلغ قطعات لیفتراک ارسالی تا 72 ساعت به شما عزیزان بازگردانده خواهد شد. واحد فروش و تامین قطعات یدکی شرکت ضمن تعیین اهداف خود به شرح ذیل با پیگیری های مستمر، درصدد تأمین نیاز و پشتیبانی قطعات از مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن است.

معرفی انواع لوازم یدکی لیفتراک

باتری لیفتراک لیفت گستر آسیا | توکو لیفتراک

برخی از این اتصالات شامل اتصالات قطب، موقعیت دهنده شاخک، چرخاننده، سبد مرد، ترازو، چنگال تلسکوپی، دسته درام، شیفتر جانبی، پمپ آب، صندلی، پسوند چنگال، فیوز، سکوی هوایی، کمربند ایمنی و بسیاری موارد دیگر. تمام اجزای اصلی و قطعات لیفتراک از جمله دکل، وزنه تعادل، منبع تغذیه، محافظ بالای سر و لاستیک ها به قاب کامیون متصل می شوند. هر بالابری باید به سپرهای ایمنی مجهز باشد تا از اپراتور در برابر حوادث ناگهانی محافظت شود. امروزه، این سیستم‌ های تشخیص برخورد با حسگرهای داخلی عرضه می‌شوند که انرژی را هنگام برخورد حس می‌کنند و همچنین یک سیستم توقف اضطراری ایجاد می‌ کنند. این سیستم ها همچنین به عنوان مقرون به صرفه شناخته می شوند و اکثر کاربران ترجیح می دهند کامیون های خود را به همان سیستم مجهز کنند.

لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت بالا

در خرید قطعات لیفتراک به سراغ هر فروشنده ای نروید زیرا برخی از فروشندگان بیشتر از آنکه به دنبال منافع مشتری باشند به دنبال کسب سود بیشتر هستند. برای خرید قطعات لیفتراک تنها کافی است تا با شرکت ایران هیدرولیک مرکزی تماس حاصل کنید. شرکت ایران هیدرولیک مرکزی یکی از شرکت هایی است که تنها قطعات ماشین آلات سنگین را بفروش میرساند و تمامی قطعات موجود در این شرکت همگی از نوع اورجینال هستند. لوازم یدکی لیفتراک را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه قطعات لیفتراک پیشرو تراک خریداری نمایید.

  • از آنها برای بلند کردن و جابجایی با وزن زیاد برای مدت طولانی استفاده می شود.
  • تاریخچه لیفتراک ها و قطعات یدکی در یک جهت در کنار یکدیگر رقم خورده است و باید بدانید که قطعات کوچک وسایل لازم برای پیدایش و ساخت هر وسیله مکانیکی در دنیا است و کلیه لوازم یدکی در این جهت کمک کردند تا ماشین‌آلات مکانیکی ساخته شوند.
  • خواهشمند است جهت درخواست خرید قطعات و لوازم یدکی لیفتراک فرم را بصورت کامل تکمیل نموده تا کارشناسان تجهیز بالابر جهت مشاوره رایگان در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند.
از این رو، هنگامی که پیستون‌های هیدرولیک دکل‌ها را در جهت بالا فشار می‌دهند، چرخ دنده‌های روی دکل ها به زنجیره های غلتکی فشار می‌آورند. هنگامی که دسته فشار داده می‌شود، پمپ هوا را فعال می‌کند که هوای بیرون را از طریق یک فیلتر می‌کشد و آن را وارد لوله ای می‌کند که به سیلندرهای هیدرولیک می‌رسد. اکسل فرمان نیز از قطعاتی تشکیل شده است که کل سیستم فرمان لیفتراک را تشکیل می‌دهند. شاخک لیفتراک بخشی از لیفتراک است که عمر بسیار بالایی دارد و خرابی آن ممکن است در صورت سهل انگاری اپراتور هنگام حرکت یا بارگیری اتفاق افتد و معمولا زمانی که شاخک لیفتراک تعویض می‌گردد که به طول شاخک بیشتری نیاز داشته باشد. نوع دیگری از گیربکس‌ها وجود دارد که معمولا لیفتراک لینده و لیفتراک یوهانریش از این مدل هستند و آن گیربکس هیدرواستاتیک می‌باشد که البته تعداد کمی از مکانیک‌ها به تعمیرات آن مسلط هستند و به همین دلیل در ایران خیلی مورد استقبال واقع نشده‌اند. چون در صورت خرید چنین قطعه‌ای علاوه بر به هدر رفتن هزینه خرید آن قطعه، باید مجدد برای خرید قطعه با کیفیت هزینه کرد.

این لوازم یدکی برند های مختلفی دارد که با توجه به برند لیتفراک خود، این لوازم را تهیه کنید. را تامین نموده و شما می توانید تنها با یک تماس نسبت به تهیه قطعات لیفتراک مورد نیاز خود از این شرکت اقدام نمایید. دکل لیفتراک از چهار قطعه اصلی شامل شاسی فلزی دکل، جک‌های هیدرولیکی، زنجیر قرقره و شلنگ‌های هیدرولیکی تشکیل شده است که در این بین با گذشت زمان و کارکرد لیفتراک به مرور این قطعات دچار فرسودگی شده و باید تعویض گردند. شرکت اپال ماشین کلیه قطعات موتوری لیفتراک دیزل و دوگانه سوز و با برند های مختلف را ارائه می‌نماید.