شرکت صنعت فولاد آلیاژی اصفهان | brassonline

در بیست و چهارمین سال رتبه بندی IMI-100 شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از صد شرکت برتر کشور معرفی شد. همزمان با روز جهانی کار و کارگر شرکت فولاد آلیاژی ایران با اهدا مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان ، زمینه‌ی آزادی ۲ کارگر که به دلیل ناتوانی در پرداخت جرائم غیرعمد در زندان بودند را فراهم نمود. معاونت دانشگاه علمی و کاربردی یزد و هیئت همراه، امروز دهم مردادماه، به‌منظور اخذ مجوز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی فولاد آلیاژی ایران، از مرکز آموزش این شرکت بازدید کرد. در این بازدید و جلسه برگزار شده با همین محور، قابلیت‌های مرکز آموزش فولاد آلیاژی ایران معرفی شد. در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی ایران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر، عباس استادی به عنوان فرمانده پایگاه مقاوت الحدید شرکت فولادآلیاژی ایران معرفی شد.

به محلول جامدی که حداقل یکی از اجزای آن‌ها فلز بوده و خواص فیزیکی و شیمیایی فلزی داشته باشند، آلیاژ فلزی و به محلول‌های جامدی که حداقل یکی از اجزای آن‌ها سرامیکی بوده و خواص سرامیکی داشته باشند، آلیاژ سرامیکی گفته می‌شود. شركت صنعت فولاد آلياژي اصفهان در نظردارد در راستاي تأمين فلورين خالص ( 97% ) مورد نياز خود از طريق مناقصه عمومي نسبت به شناسايي شركت هاي توانمند اقدام نمايد. برای بیشتر قالب های دایکست ، آلیاژهای LM2 و LM24 هر دو یک اندازه مناسب هستند. مقاومت در برابر حملات خورنده در شرایط جوی معمولی شبیه به آلیاژ LM4 است، یعنی تاحدودی خوب است. در شرایط جوی دریایی یا در سایر شرایط شدید خورنده ، باید از طریق رنگ کردن از قطعات ریختگی این آلیاژ حفاظت شود.

مشخصات فنی لوله آلومینیومی

ممکن است از ابزارهایی که از جنس فولاد کم آلیاژ هستند هم استفاده شود، ولی درصورتی که لبه های آ ن زود به زود سنگ زده شود تا تیز بماند. مقادیر نشان داده شده محدوده های معمول برای میلگرد های تست چیل و دایکست هستند که طبق الزام B.S.1490 تولید شده اند. در آزمون سختی ویکرز در صورت استفاده از میکروسکوپ و همچنین کاهش نیروی وارده به قطعه نمونه، می‌توان سختی مقاطع نازک لایه‌های سخت شده را نیز اندازه گیری نمود که در این صورت به آن میکرو ویکرز گفته می‌شود. با توجه به قیمت ارز امکان دارد فولاد در یک ابعاد به علت تفاوت در زمان خرید و قیمت ارز با قیمت همان فولاد با همان ابعاد متفاوت باشد. تولیدکنندگان کشورهای اروپایی مانند اوکراین، آلمان و ایتالیا از کشور هایی هستند فولاد آنها قیمت و کیفیت بالایی دارد.

  • سلام جناب رجبلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
  • سیستم توزین یکی از الزامات مهم در هر کارخانه ای است و همواره باید دقیق و مطابق با استاندارد تعریف شده باشد.
  • موارد مختلفی می‌توانند بر میزان سختی فلزات و فولاد تاثیر‌گذار باشند.
  • معمولاً آلیاژ ها (هم‌جوشه ها) بر اساس درصد وزنی عناصر موجودشان گزارش می‌شوند.
  • هرکدام از خواص گفته شده ، جایگاهی برای کاربرد آلیاژ 3003 در صنعت بازار آهن رشت ایجاد کرده است.
نشریه داخلی شرکت فولاد آلیاژی ایران با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت دیجیتال ارائه شد. در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، رکورد روزانه تولید در کارخانه نورد سبک با تولید ۱۱۴۵ تن انواع محصولات آلیاژی ثبت شد. سختی سنجی راکول، از متداول ‌ترین تست‌های سنجش سختی فلزات است که توسط استنلی راکول در سال 1919 معرفی شده است.

فیلم معرفی کامل کارخانجات تولیدی مهراصل

به منظور بسترسازی اثربخش و تقویت ارتباط، همبستگی و تطابق میان نظام آموزش عالی و توسعه فناوری بر اساس نیاز صنعت و همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای قرارداد همکاری سه ساله ای بین دانشگاه یزد و شرکت فولاد آلیاژی ایران منعقد شد. برای اولین بار در شرکت فولاد آلیاژی ایران، دستگاه برش ابرسیو نورد سنگین با استفاده از توان نیروهای تعمیرات و تولید و بدون نیاز به پیمانکار به صورت کامل اورهال شد. با حضور مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در سایت یزد یک از کلیه پروژه های فعال در این سایت بازدید بعمل آمد. متخصصان تعمیرات در واحد عملیات حرارتی و تکمیل کاری شرکت فولاد آلیاژی ایران، دستگاه تست سختی واحد را راه اندازی کردند.

خواص مکانیکی

شرکت صنعت فولاد آلیاژی اصفهان | brassonline