فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره بک لینک نمی دانستی

هوش مصنوعی غریزی نیمهانسانی (SHIAI: Semi Human Instinctive Artificial Intelligence) عبارت از یک متدلوژی نوین در هوش مصنوعی میباشد که به در ابتدا جهت استفاده در مسابقات روبوکاپ طراحی گردید. در ماه اوت سال ۲۰۰۷ شرکت PCI-SIG اعلام کرد که ورژن ۳ این محصول که دارای ۸ گیگاترنسفر بر ثانیه سرعت انتقال میباشد را در سال ۲۰۱۱ معرفی خواهد کرد که طبق آخرین اخبار این شرکت قصد معرفی این ورژن را در سه ماههٔ چهارم سال ۲۰۱۰ دارد و به احتمال زیاد ورود این ورژن همراه با تحولاتی در شیوه ساخت کارتهای گسترش خواهد بود. مشکل مربوط به داده ها احتمالا یکی از مسائلی است اکثر شرکت ها با آن درگیر خواهند بود. این AI DAO تصمیم میگیرد که کدام شرکت ها برای تبلیغات مناسب تر هستند و بعد از هر چرخه بازاریابی، این هوش مصنوعی ارزیابی میکند که نرخ بازگشت سرمایه گذاری ROI چقدر بوده است و استراتژی بازاریابی خود را بر اساس آن تنظیم میکند.

امروزه از هوش مصنوعی یا همان شبکههای عصبی برای آموزش رباتها نیز به طور گسترده استفاده میشود. استفاده از پردازندههای گرافیکی همهمنظوره (GPGPU) به عنوان پردازنده جریانی رشد روزافزونی دارد و هر روز فراگیرتر میشود. هر دو کمپانی در پروژه ایجاد یک پردازشگر توزیعی برای محاسبات مربوط به تاشدگی پروتئین، به نام en:Folding@home با دانشگاه استنفورد همکاری میکنند. چگونگی ساخت بک لینک برای هر وبسایت بستگی به عوامل مختلفی دارد. این فناوریها به شما این امکان را میدهند تا از توابع مشخص یک برنامه معمولی C برای اجرا در پردازندههای جریانی استفاده کنید. در برخی موارد ویژه پیش میآید که یک پردازنده گرافیکی، ۴۰ برابر سریعتر از یک پردازنده معمولی عمل میکند. جدولها: جدولهای داده موجود در صفحات وبسایت شما بهراحتی از سوی گوگل درک میشوند. از جنبه منفی، چیزهای زیادی وجود دارد که انتخاب بهترین مورد برای نیازهای شما ممکن است گیجکننده باشد. در سئو، شما لیستی از کیوردهای مرتبط به کسبوکارتان را آماده میکنید و بسته به نیازی که دارید، با تولید محتوای بهینه راجع به آنها، بهطور طبیعی در گوگل بالا میآیید. باتری در لپ تاپ هایی که از پردازنده های سندی بریج استفاده می کنند، دوام بیشتری دارد و سه تا چهار ساعت عمر باتری برای اغلب مدل ها رایج است.

اکثر این نوع پردازندههای گرافیکی به صورت مجتمع با بورد اصلی ارائه میشوند. در کامپیوترهای شخصی کوچکتر مثل لپتاپها معمولاً برای اتصال GPU اختصاصی به بورد اصلی از رابطهای غیر استاندارد استفاده میشود تا حجم کمتری اشغال کنند، ولی اغلب آنها با وجود تفاوتی که در شکل و اندازه دارند از همان منطق ارتباطی PCIe و AGP بهره میبرند. در تبلیغات این نوع محصولات گاهی گفته میشود که حجم حافظه رم آنها ۷۶۸ مگابایت است، ولی در واقع این میزان حجمی از رم سیستم است که این نوع پردازنده گرافیکی میتواند از حافظه اصلی رایانه اشغال کند. این نوع پردازندههای گرافیکی نسبت به نوع اختصاصی باعث کاهش هزینه سیستم میشوند ولی از سویی قابلیتهای آنها نیز کمتر است. با این حال هنوز هم کاربران حرفهای گرافیک و علاقهمندان به بازیهای سنگین کامپیوتری باید یک پردازنده گرافیکی اختصاصی برای رایانه خود تهیه کنند. یکی از مواردی که این موتورهای جستجو بررسی می کنند بک لینک های وب سایت شما است. این نوع GPUها از حافظه مشترک با سیستم استفاده میکنند و در کنار آن یک حافظه کش اختصاصی نیز برای خود دارند، تا با استفاده از آن تأخیر بالای ناشی از دسترسی به حافظه رم را جبران کنند. در این مسابقه که با هیاهوی رسانهای بزرگی همراه بود، برای نخستین بار در تاریخ، قهرمان شطرنج جهان در برابر کامپیوتر شکست خورد و از آن بهعنوان اولین گام بزرگ بهسوی توسعهی برنامهی هوش مصنوعی با قابلیت تصمیمگیری یاد میشود.