شیر چاقویی مدل SKGV01 شیرهای صنعتی آوند | kasrasaran

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راجع به این دسته مهم از شیرآلات صنعتی و انواع و کاربردهای آن‌ها، اطلاعات کامل و جامعی را کسب نمایید. شیرآلات چاقویی یا کاردی یا گیوتینی نوعی از شیرآلات صنعتی هستند که وظیفه اصلی آن‌ها باز یا بسته کردن مسیر حرکت و جریان سیال مورد استفاده در سامانه‌ها و صنایع مختلف است. قیمت این شیرها بستگی به سایز شیر، نوع آن، یک طرفه یا دو طرفه بودن شیر، جنس بدنه و سایر اجزای شیر، کلاسی که شیر در آن طبقه‌بندی شده است و … شیرهای چاقویی به صورت دستی عمل می کنند اما امکان نصب این شیرها به صورت اتوماتیک نیز وجود دارد. در این حالت بر روی شیر اکچوئیتری نصب می شود که شیر را به صورت اتوماتیک باز و بسته می کند.

شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. این عملگر را می توان با یک سلونوئید ولو 5/2 تک بوبین و سلونوئید 5/2 دو بوبین و سلونوئیدولو 5/3 مونتاژ می شود که با دریافت سینگال الکتریکی و با نیروی پنوماتیک و با دستور PLC مجرابند را حرکت می دهد. شافت یا همان استم از جنس استیل و یا فولاد تولید می شود که رزوه های آن را عملیات خرارتی کرده تا در برابر سایش و فشار مقاوم باشد. برند و مجموعه پایپینو با توسعه و گسترش زیر ساخت های صنعت همواره نوآوری و کیفیت را الگوی خود قرار داده است. مجموعه پایپینو با ارایه پیشنهادات قیمتی مناسب، شرایط پرداخت دلخواه شما و تضمین قرارداد با شرایط آسان مناسب پیشبرد اهداف هر سازمان و کسب و کاری است.

  • شیرچاقویی دارای سیت قابل تعویض است و میتوان آن را در انتهای خط نیز نصب نمود.
  • اين شيرها در جاييكه خوردگي مطرح مي‌شود و يا تماس با سيال مشكلاتي براي سيستم بوجود مي‌آورد، استفاده مي‌گردد.اين نوع شيرها براي سرويسهاي باز و بسته كردن و تنطيم و ايجاد جريان نيز بكار مي‌روند.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای برو پیش این بچه ها خودداری کنید.
  • شیر دروازه‌ای در کاربردهای فاضلاب که در آن خوردگی یک نگرانی عمده است بسیار مفید هستند.

شیر کشویی چاقویی برای قطع و وصل جریان مایعات با ویسکوزیته بالا، پودرها و خمیرها استفاده می شود. به طور عمده در صنایع غذایی، شیمیایی، معدنی، دارویی، نفت و گاز، کاغذسازی، سیمان، پتروشیمی، فولاد و صنایعی که با این گونه مواد سر و کار دارند استفاده می شود. البته این موضوع به این معنی نیست که نتوان از آن در سیستم‌های حاوی مایعات استفاده کرد. ویژگی های ساختاری خاص شیر کشویی چاقویی آن را برای استفاده در سیستم هایی که دارای سیال با ویسکوزیته بالا هستند مناسب می کند. این نوع شیر کشویی، حداقل افت فشار را در حالت کاملا باز دارد و باز و بسته کردن آن به سادگی انجام می شود. شیرهای چاقویی برنزی که در انواع و مدل‌های مختلف موجود هستند، برای انواع ماشین‌ها و موتورهای خودرو برای عملکرد بهینه ایده‌آل می باشند.

مزایا و معایب شیر چاقویی

شیر چاقویی مدل SKGV01 شیرهای صنعتی آوند | kasrasaran

گیربکس باعث کاهش نیروی مورد نیاز برای تغییر وضعیت شیر می‌شود و در عین حال سرعت شیر را کاهش می‌دهد. در این بخش نگاهی کوتاه داریم به چند مدل از شیرآلات صنعتی و استاندارد های که دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیر کشویی یا شیر دروازه ای به مقاله همه چیز در مورد شیر کشویی یا شیر دروازه ای مراجعه فرماید. در حالی که طراحی معمولی هنوز مورد استفاده قرار می گیرد، طرح جدیدی به نام Through Gate معرفی شده است. این طراحی باعث می شود محتوای فیبر بالاتری در آب وجود داشته باشد. یک سوپاپ چاقویی، تیغه‌ای را در یک مهر و موم الاستومری وارد می‌کند، که سپس روی یک یوغ قرار می‌گیرد.

شماره تماس پشتیبانی

همچنین می‌توانید این شیر چاقویی برنزی را با توجه به نیاز خود پیدا کنید و در دو نوع مدل برای تحمل فشار در دمای پایین و فشار دمای بالا موجود است. در صنایعی مانند خمیر کاغذ جریان سیال داخل لوله‌ ها بسیار ضخیم است و شیر معمولی نمی‌تواند جریان را به طور دقیق متوقف کند و همیشه مقداری نشتی وجود دارد . شیر چاقویی یا نایف گیت ولو (Knife Gate Valve) برای حل این مسائل در صنایعی که با سیال ویسکوز بالا کار می‌کنند به دنیا معرفی شده است. این  شیر طراحی شده برای عملکرد در یک سیستم لوله کشی که با سیال متراکم و چسبنده سرو کار دارد. شیر چاقویی برای اولین بار در سال 1927 معرفی شد و از آن زمان به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می‌شود.

راهنمای خرید