آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته

فاکتور های سئو ارزش هایی هستند که موتور های جستجو بر اساس آنها شروع می کنند به رتبه بندی سایت های ما و ترتیب قرارگیری سایت ها در موتور های جستجو. در حال حاضر فاکتور های زیادی برای سئو توسط موتور های جستجو در نظر گرفته شده که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. شما باید روز به روز خود را با این قوانین و نیازها هماهنگ کنید تا بتوانید همواره از گوگل ورودی کسب کرده و فروش (درآمد) سایتتان را حفظ کنید. عبارت بعدی که با آن آشنا خواهیم شد SEM است، که مخفف شده Search Engine Marketing است. SEM در واقع به معنی انجام کارهایی است که ما بتوانیم در موتورهای جستجوگر بازاریابی کنیم.

دوره جامع آموزش بهینه سازی سایت

دوره‌های  آموزش سئو دی ام روم دقیقا همان فیلتری است که می‌تواند شما را پس از آموزش مستقیما به بازار کار معرفی کند و کسب درآمد از سئو را آغاز کنید. علاوه بر قرار دادن محتوا در موتورهای جستجو، سئو همچنین به ترقی و پیشرفت رتبه‌‌ها نیز کمک می‌‌‌کند بنابراین آن محتوا در جایی که بیشتر مورد مطالعه جستجوگرهاست قرار می‌‌‌گیرد. اینترنت در حال تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر است، و کسب‌‌‌‌وکارهایی که برای سایت‌های خود سئو را انجام می‌‌‌دهند دارای مزیت و فایده‌‌‌ای قطعی در بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود.

هدف از بهینه سازی سایت چیست؟ چرا باید سایتمان را به رتبه های برتر گوگل بیاوریم؟

برای مورد اول پیشنهاد می‌کنیم که برای کسب اعتماد بنفس، پس از آموزش حرفه‌ای و درست به صورت موقت در شرکت‌های مرتبط با سئو با حقوق کم شروع به فعالیت کنید. درطول این مدت با آشنایی و تسلط برای رفع چالش‌های موجود، اعتماد بنفس لازم برای گرفتن پروژه را بدست خواهید آورد. در واقع به جز سئو، اثرگذاری باقی روش‌های بازاریابی به صورت موقت و کوتاه مدت است و برای بدست آوردن نتیجه دلخواه می‌بایست به طور مداوم کنترل و زیرنظر گرفته شود. ولی سئو اثری بلند مدت دارد و همچنین هزینه و وقت کمتری را نسبت به سایر روش‌های بازاریابی به خود اختصاص می‌دهد. این کار سبب می‌شود که کاربر و خواننده حس بهتری نسبت به سایت و محتوا پیدا کند و تعامل بهتری با سایت برقرار کند. خرید گواهی SSL و نصب روی دامنه سایت که از طریق شرکت هاستینگ انجام می‌گیرد، یکی از عوملی است که برروی انتخاب کاربر تاثیر مستقیم می‌گذارد.

آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته مثلاً قیمت هر کلیک برای تبلیغات گوگل روی کلمه «آموزش فن بیان» در گوگل چیزی در حدود 5 هزار تومان تعیین می‌شود. به این صورت شما بعد از اینکه به صفحه اول گوگل رسیدید، به ازای هر بار کلیک مخاطبان این هزینه را به گوگل پرداخت می‌کنید. همین محتواها هستند که در نتایج جستجو روی کلمه کلیدی خود سئو شده و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما وارد میکنند.

هزینه سئو چقدر است؟

پس می‌توان گفت این پارامتر برای گوگل مهم است زیرا گوگل قصد دارد کاربران خود را راضی نگه دارد. حتی اگر این صفحات را رتبه‌بندی کند و مردم روی آن کلیک کنند، اغلب کاربران از محتوای شما استفاده نمی‌کنند. در سال‌های بعدی سرچ اینجین‌ها ساخته شدند که دارای قابلیت های سئو بیشتری بودند. این موتورهای جستجو که در ابتدا  Backrub نام داشت، در مدت زمان کوتاهی جای موتورهای جست‌وجو را گرفت. جالب است بدانید کاربردهای این سرچ اینجین‌ها همچنان زیاد است اما احتمالا آن را با نام گوگل می‌شناسید!

  • یک محتوای جذاب تا زمانی که نمره سئو مناسبی نداشته باشد، نمیتواند جایگاه خودش را در نتایج پیدا کرده و مخاطبان را به وب سایت شما وارد کند.
  • اما در میان منابع مورد استفاده، چند سایت و وبلاگ هستند که محتوای آنها کلیدی‌تر است و عملاً در سطح جهان، مرجع محسوب می‌شوند.
  • معماری وب‌سایت به این معناست که صفحات وب چطور دسته‌بندی و مرتب می‌شوند.
  • در سئو ما برای رسیدن به رتبه‌های بالای گوگل رقابت می‌کنیم اما هیچ هزینه‌ای به این موتور جستجو نمی‌دهیم؛ اما در تبلیغات گوگل شما به ازای هر کلیک کاربر روی سایت شما در نتایج، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید.
  • این فناوری در عمل، به این معنی است که محتوا در یک نسخه ساده تر و سبک تر از صفحه اصلی شما در تلفن های هوشمند ارائه می شود.