صرافی کوینکس چیست ؟ بررسی جنبه‌های مختلف صرافی کوینکس coinex

صرافی کوینکس چیست ؟ بررسی جنبه‌های مختلف صرافی کوینکس coinex

۱- ابتدا لازم است آدرس مقصدی را که می‌خواهید ارز دیجیتال موردنظر خود را به آن منتقل کنید بدست بیاورید. نکته مهم دیگر است که نسبت به انتقال رمز ارز موردنظر خود در شبکه یکسان بلاک‌چینی بین مبدا و مقصد اطمینان حاصل کنید. ۴- بعد از این کار، در بخش Deposit to یک سطر نسبتا طولانی از اعداد و حروف لاتین نمایش داده می‌شود که متعلق به کیف پول رمز ارز مورد نظر شما است.

  • در زبانه حساب یا قسمت تنظیمات حساب گزینه رفرال رو مشاهده میکنید.
  • ۳- ایمنی و پایداری سرور ها و پلتفرم صرافی کوینکس یکی دیگر از مزیت های آن می باشد.
  • کوینکس امنیت خریدار و فروشنده ارز دیجیتال را تا حد زیادی تأمین کوکوین ایران ارز دیجیتال می‌کند.
  • طبق این جدول اگر شما بیشتر از هزار واحد CET در کیف‌پول خود داشته باشید، سطح کاربری شما VIP1 می‌شود و کارمزد معاملات شما از ٪0.2000 به ٪0.1800 کاهش می‌یابد.
  • در فیلدهای بعدی مبلغ برداشت را نیز وارد کنید و در آخر روی گزینه ارسال، کلیک کنید.

برای هر ارز دیجیتال که در این صرافی باشد با کلیک کردن بر روی آن میتوانید گزینه های زیر را مشاهده کنید . اما بر خلاف این موارد ،یکی از صرافی‌هایی که به ایرانیان اجازه انجام معاملات را می‌دهد، صرافی کوینکس است. این سوالی است که شاید در ذهن افرادی که با ارزهای دیجیتال سر و کار دارند وجود داشته باشد که چرا در بین صدها صرافی‌ که در دنیا برای معاملات رمز ارزها وجود دارد، کوینکس را انتخاب کنیم. سپس لازم است تا تیک کنار جمله I Promise to be the legitimate owner of these ID documents را فعال کرده و سپس روی گزینه Submit کلیک کند.

پشتیبانی مشتری در صرافی کوینکس

هر چند این موضوع یک نقطه شعف بزرگ برای کوینکس محسوب می‌شود، اما اهمیت چندانی برای کاربران ایرانی ندارد. زیرا عملاً کاربران ایرانی امکان استفاده از این شرایط و خدمات را در این صرافی و سایر صرافی های خارجی ندارند. کاربران می‌توانند در صرافی کوینکس از این خدمات نیز بهره‌مند شده و بخشی از سرمایه‌های خود را در بازار مارجین و یا بازار فیوچرز قرار دهند. در بازار مارجین کوینکس شما می‌توانید بر اساس میزان دارایی خود در حساب کاربری صرافی، مقدار مشخصی وام دریافت کرده و با استفاده از این وام با نسبت ۳ تا ۱۰ برابر در بازار معامله کنید. صرافی کوینکس برای معاملات مارجین بیت کوین ضریب ده برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، و برای سایر رمزها نیز امکان دریافت ضریب ۳ تا ۴ برابری وجود دارد. صرافی بایننس جزء بزرگ‌ترین صرافی های ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید که، حدود 1240 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

  • توجه کنید که کوینکس جهت امنیت حساب کاربری شما فقط ۳۰ ثانیه زمان قرار داده که شما بتوانید برداشت را تأیید کنید و این برداشت فقط ۳۰ ثانیه معتبر خواهد بود.
  • قبل از بازکردن حساب و ثبت نام در صرافی کوینکس یا بایننس بهتر است با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید و سپس یک مقایسه انجام بدهید با توجه به نیازهای کاری خودتان.
  • برای فعال سازی این امکانات باید در صرافی وارد قسمت Account شوید و بعد روی Account Settings کلیک کنید.
  • توانسته است یکی از موثر‌ترین صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتالی شود.

مدت زمان تکمیل تراکنش های واریز و برداشت رمز ارز از صرافی CoinEx به صورت خودکار صورت میگیرد و با توجه به مقدار تراکنش بین 5 تا 15 دقیقه زمان می برد. خواستم بدونم با چقدر پول به خرید و فروش ارزهای مختلف بپردازم چون من تازه وارد این بازار شده ام و میترسم مثل بورس ضرر کنم. غیرفعال کردن تایید پیامکی امکان پذیر نیست و پس از فعال کردن، فقط می توانید شماره را تغییر بدید. همچنین در قسمت Spot Asset همین صفحه می‌توانید تمام ارزهای دیجیتال خود را در این صرافی مشاهده کنید. پس از وارد کردن کد، صفحه‌ی زیر را مشاهده می‌کنید که به شما اطلاعاتی از قبیل ساعت انتقال (یا بهتر بگم ساعت درخواست انتقال)، مقدار انتقال، کارمزد انتقال، آدرس مقصد را نشان می‌دهد.

آیا برای استفاده از صرافی Coinex باید از وی پی ان استفاده کنیم؟

این صرافی در رتبه ۴۵ سایت کوین مارکت کپ قرار گرفته و ۲۸۹ کوین معاملاتی دارد. تعداد بالای کوین های این صرافی و همچنین قابلیت استفاده برای کاربران ایرانی کوینکس را به یکی از صرافی های محبوب در ایران تبدیل کرده است. در این مقاله قصد داریم با صرافی کوینکس و دیگر ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم. از معاملات مارجین، قراردادهای دائمی و فیوچرز، حساب های سپرده گذاری، بازارسازی خودکار و سایر مشتقات ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود تا تمامی نیازهای سرمایه گذاری شما را برآورده کنیم. صرافی کوینکس یکی از بهترین صرافی‌هایی است که می‌توانید معاملات خود را در آن انجام دهید. این صرافی یکی از معدود صرافی‌هایی است که به کاربران ایرانی سرویس می‌دهد.

  • سایت مستردرآمد صرافی کوینکس را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این صرافی کاملا برعهده کاربر است.
  • این صرافی هم اکنون بیش از 3 میلیون کاربر دارد، و از 16 زبان مختلف پشتیبانی میکند.
  • این صرافی موفق شده است که در ایران مخاطبان زیادی را به خودش اختصاص دهد.
  • در صورت خرید شما می توانید با کارمزد 0.05 درصد نقل و انتقال ارز مورد نظر خود را انجام دهید.
  • با اینکه شما میتونید با گواهی نامه، پاسپویت یا شناسنامه ایرانی خودتون براحتی در کوینس ثبت نام و احراز هویت کنید و هموطنان زیادی انجامش دادند، اینکار توصیه نمیشه.
  • همچینن این صرافی امکان انجام معاملات فیوچرز و سپرده‌گذاری دارایی را نیز برای شما فراهم کرده است.