کتاب های ادبیات شعر، رمان و داستان سایت رسمی انتشارات کتاب کتیبه نوین

2791 کتاب شعر و ترانه کتاب‌های شعر و ترانه به دسته‌های شعر نو فارسی، شعر کلاسیک فارسی، شعر جهان و ترانه تقسیم‌بندی شده است. عامه پسند، داستانی است به زبان طنز، با رگه‌هایی از سبک علمی تخیلی و با چاشنی فلسفه. در طول داستان، جمله‌ها و نقل‌قول‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند ذهن را درگیر کند. همچنین، کتاب عامه پسند و دیگر کتاب‌های چارلز بوکوفسکی، همگی، به شدت تحت تاثیر فضایی هستند که او در آن زندگی می‌کرد. به عبارت دیگر، عریانی حقیقت را می‌توان در تک تک کتاب‌ها و آثار او دید. ما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد کتاب‌هایی که به فارسی ترجمه شده‌اند و همچنین به صورت الکترونیکی منتشر شده‌اند را در این یادداشت مشخص کنیم.

دلنوشته‌های عاشقانه (جلد ۲)

با نگاهی کوتاه به تاریخ و تاریخچه‌ی ادبیات جهان می‌توان به غنا و ارزش آن پی برد و حیف است که خود را از چنین گنجینه‌ی بی‌پایانی محروم کنید. علاقه دارید، لازم است بدانید ریشه‌ی تمامی این موارد به فرهنگ و ادبیات کشورهای دیگر بازمی‌گردد. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

رمان کشتن مرغ مینا از زبان دخترِ وکیلِ سفیدپوستی به‌نام «اتیکاس فینچ» روایت می‌شود که دفاع از جوانِ سیاه‌پوستی را که به اتهام ناروایِ تجاوز به یک دخترِ سفیدپوست در شهرِ کوچک «میکوم» محاکمه می‌شود، به‌عهده می‌گیرد. مردم این شهر در رمان، مردمی خودپسند و نژادپرست معرفی شده‌اند. اتیکاس فینچ، با قدرت و بی‌باکی از عدالت و انسانیت دفاع کرده و در مقابل تعصب، نفرت و خشونتِ نژادی و ریاکاری مردم می‌ایستد. رهبری این جنبش را گروهی از خوک‌ها به‌دست دارند، ولی پس از مدتی این گروه جدید نیز به رهبری خوکی به نام ناپلئون همچون آقای جونز به بهره‌کشی از حیوانات مزرعه می‌پردازند و هرگونه مخالفتی را سرکوب می‌کنند. کتاب درباره‌ی‎ زندگی فردی به نام وینستون اسمیت است که در زمان حکومتی زندگی می‎کند که از هیچ تلاشی برای ساختن عدالت فرو گذار نیست.

بیان ماجرایی درخصوص اسیر شدن شخصیت‌ها در واقعیت مجازی… یک ویروس کامپیوتری مخرب (یا یک دارو) به نام «سقوط برف» که پخش شده و به‌نحوی شروع به آلوده کردن انسان‌ها می‌کند. داستان مردی جوان و سیاه‌پوست را روایت می‌کند که پس از کشتن زنی سفیدپوست، در مارپیچی از مشکلات و گرفتاری‌ها فرو می‌رود. از همان ابتدای کتاب، «بیگر توماس» در حال منتقل شدن به زندان است اما جرم او کتک‌کاری یا سرقتی جزئی نیست. رمان پرسی، یک تلاش فلسفی است که در آن علامت سوال به راحتی پوشیده می‌شود. شخصیت اصلی داستان کارگزار یک شرکت سرمایه‌گذاری در نیواورلئان است که از دشواری به‌دست آوردن زندگی خوب و مرفه رنج می‌برد.

کتاب آشنایی با ادبیات مقاومت جهان

اما هرچه مخاطب بیشتر پیش می‌رود، تکه‌های این پازل پیچیده را کنار هم قرار می‌دهد و در نهایت یک تصویر کامل از آن می‌سازد. تصویر کاملی که با دیدن آن مخاطب می‌فهمد چرا این اثر جزء یکی از بهترین کتاب های ادبیات آمریکا است و توانسته جایزه پولتیزر را به نام خود ثبت کند. برای آشنایی با جایزه پولیتزر و دیگر جوایز مهم در حوزه ادبیات، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معتبرترین جوایز ادبی جهان را بخوانید. هولدن کالفید، قهرمان کتاب ناطور دشت، دومین شخصیت معروف داستانی جهان است. پسرکی که با جهان خود بیگانه است و در تلاش است تا بفهمد در این دنیای غریب و نکبتی، کجای راه قرار دارد.

شوخی بی پایان اثر دیوید فاستر والاس

روضةالصفات کتابی است منظوم به فارسی نوشته عبدی بیگ شیرازی در سال ۹۷۶ هجری برابر سایت فرا کتاب با ۱۵۵۹-۶۰ میلادی. منظومهٔ بانوگُشَسب‌نامه یا بانوگشسپ‌نامه یکی از حماسه‌های ملی ایران به زبان فارسی‌است که در شرح دلاوریهای بانو گشسپ دختر رستم است. این منظومه در بحر متقارب (همچو شاهنامه) و در حدود ۱۰۰۰ بیت است. ظاهراً بانوگشسب‌نامه تنها حماسهٔ ملی ایران‌زمین است که پهلوان‌بانویی، قهرمان داستان است و در وصف جنگاوری‌هایش منظومه‌ای حماسی سروده شده‌است.

  • رابرت گریوز استاد بزرگ تاریخ و ادبیات یونانی و از برترین شاعران و اسطوره‌شناسان بریتانیا و جهان در قرن بیستم است.
  • به نظر می‌رسد جنگ‌هایی که آمریکا درگیر آن‌ها بوده، به شدت بر روی ادبیات آن‌ها تاثیرگذار بوده است.
  • این فیلم در سال ۲۰۱۳ اکران شد و جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس را از آن خودش کرد.
  • هنگامی که پا به دنیای یک کتاب می‌گذارید، با داستان آن همراه می‌شوید.
  • این کتاب امروزه در ۷۵ درصد مدارس آمریکا مطالعه می‌شود و مخاطبان زیادی دارد.

نيكلاس بعد از گرفتن اين دستمزد عجيب به مبلغ ٣٠٠٠ دلار، به كلى ماجراى برگ سهام را فراموش كرد تا اينكه ٢ ماه بعد هنگام مطالعه روزنامه، چشمش به قيمت سهام افتاد و ديد سهم ٥٠ سنتى او حالا ١.٩٠ دلار شده است. او تمامى سهامش را يكجا فروخت و سودى بالغ بر ٨٠٠٠ دلار بدست آورد. نيكلاس سال ١٩٥٢ پيشنهاد عجيبى دربرابر دستمزد اجرايش، در كلوپ شبانه از برادران اسميت گرفت. آيدا در كتاب “بام بلند هم چراغى” به تفصيل از زندگى مشترك چهل ساله اش با شاملو مينويسد كه خواندش براى طرفداران اين شاعر بزرگ، خالى از لطف نيست.

کتاب های ادبیات شعر، رمان و داستان سایت رسمی انتشارات کتاب کتیبه نوین

این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا به برخی از نمایشنامه‌ها به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید. درکل بخوام در مورد این کتاب براتون بگم، اگه این کتاب دارید لازم نیست کتاب دستور زبان نشردریافت رو بخرید چون در یک سطح هستن ولی از لحاظ اولویت بندی باشه کتاب دستور زبان نشردریافت خیلی سطح بالا تری داره. علاوه بر این آزمون ها یک سری آزمون دیگه درس به درس اومده که شما رو برا آزمون های آزمایشی طول سال اماده میکنه و مطمعن باشید بهترین نتیجه رو میتونید از این کتاب بگیرید. در ارتباط با تست ها هم این کتاب 300 تا تست بیشتر نداره و جامع هستش شمارو از هرچی تست تاریخ ادبیات هست، بی نیاز میکنه. نمیشود به معرفی کتاب خوب ایرانی پرداخت و اسمی از این نویسنده نبرد.