گلگير جلو راست جک S5 کد 1771-فروشگاه ضی صنعت-لوازم یدکی جک اس 5-چین یدک-پارس قطعه

به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما گلگیر جلو جک s5 ایجاد کنیم. گلگیر جلو جک s5 در کوره صنعتی و استاندارد پارس قطعه رنگ آمیزی می شود. از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام گلگیر های رنگ کوره ای از بهترین قطعات وارداتی موجود در بازار تهیه می شود.

تن پارت پیشنهاد می‌دهد انجام این کار را به متخصص باسابقه در این زمینه بسپارید تا به این قطعه آسیبی وارد نشود. اما برای آشنایی بیشتر با نحوه تعویض گلگیر جک اس 5، می‌توانید به کانال آپارات تن پارت مراجعه کرده و فیلم‌های آموزشی مرتبط را مشاهده نمایید. گلگیر جک s5 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و قابل انتخاب میباشد. کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد. شما می توانیداین محصولرا از فروشگاه اینترنتیاتوپارت نتخریداری با قیمت مناسب نمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

براكت سپر عقب چپ جک اس 5 کد 1775

با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. همچنین جهت اطلاعات بیشتر از وب سایتشرکت ایرپارتس کودیدن فرمایید.

دیگر تفاوت شلگیر با گلگیر در جنس آن است که در گلگیر از جنس فلز و شل گیر از جنس پلاستیک مقاوم و منعطف ساخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این قطعه بپردازیم. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، مجاز به فعالیت اینترنتی و همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. بسته بندی گلگیر جک s5 به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و جعبه قطعه خام می باشد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی

قطعات متفرقه ممکن است برای اتومبیل شما نصب نشوند و در این شرایط شما متحمل پرداخت هزینه‌های چندباره برای تعویض، نصب و خرید این قطعه شوید. زیرا این قطعه با آگاهی دادن به خودروهای عقبی و کناری در هنگام کاهش سرعت اتومبیل باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند عکس العملی به موقع (ترمزگیری صحیح) داشته باشند تا با خودروی شما برخورد نکنند. گلگیر جک اس 5 ارائه شده توسط تن پارت، به صورت مستقیم و از تولیدکننده اصلی در چین وارد کشور شده است. پس در رابطه با مشخصات گلگیر جک اس 5 باید گفت که ساخته شده از بهترین مواد و با کیفیت بالا می‌باشد. گلگیر همان‌طور که از نامش پیداست وظیفه دارد تا از پاشیده شدن آب، سنگ و گل و لای به بدنه خودرو جلوگیری کند.

خنک کن روغن گیربگس جک اس ۵

یکی از قطعاتی که همواره مورد بحث قرار میگیرد گلگیرهای خودرو میباشند این قطعات در دسته بندی قطعات بدنه خودرو قرار میگیرند اما به نوعی جای پای خود را در قطعات مصرفی خودرو باز نموده اند. البته بدون وجود گلگیر جلو جک S5 و در اثر ضربات پی در پی و انباشته شدن لکه و خاک بر روی بدنه خودرو امکان دارد بدنه خودرو زنگ زده و فرسوده شود. اما گلگیر جلو جک S5 از انتهای درب های جلو و عقب خودرو شروع و به سمت جلو یا عقب ادامه داشته و تا سپرهای جلو و عقب کشیدن شده و در قسمت کاپوت یا صندوق عقب خودروتمام می شود . روشن شدن این چراغ‌ها باعث می‌شود تا ایمنی رانندگی افزایش پیدا کند. درنتیجه اگر که در هنگام تصادف آسیب دیده باشند، لازم است هرچه سریع‌تر برای تعویض آن اقدام کنید. توجه کنید که قطعات فابریک معمولاً با متریال بهتری تهیه می‌شوند و طول عمر بالاتری دارند.

این گلگیر ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در مقابل نیروی باد مقاوم باشند و به نوعی خودرو آیرودینامیکی تر باشد و در ثانی از پاشیدن گل و لای و سایر مواد روی جاده به بدنه خودرو جلوگیری می کنند . یکی از چراغ‌های اصلی در سیستم روشنایی خودروچراغ خطر گلگیر جک S5 می‌باشد. با روشن شدن این چراغ، رانندگان دیگر فاصله‌شان را با خودروی شما در طول مسیر حفظ می‌کنند. جای گلگیر درست بعد از آخر درب های جلو و عقب ماشین ، آغاز میشود و به سمت جلو یا عقب ادامه پیدا میکند و تا به سپرهای جلو و عقب میرسد و در جای درب موتور و درب صندوق عقب ، به پایان میرسدبا توجه به جای گلگیر ، حتی در برخوردهای سطحی ماشین ها نیز، همیشه گلیگر در خطر آسیب دیدگی قرار دارد . استفاده از مطالب فروشگاه گاراژ یدک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به همین خاطر این قطعه همیشه در تصادفات در معرض ضربه قرار دارد. بنابراین گلگیر باید به‌گونه‌ای طراحی شود تا بتواند در برابر ضربه مقاومت کند. گلگیر همچنین در پشت خود ضربه‌گیرهای ورقی محکمی دارد تا خودرو را در برابر ضربات وارد شده مصون نگه دارد.

  • فروشگاه سون یکی ازپرفروش ترین و پربازدید ترین سایت های تجاری کشوردرحوضه تخصصی فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو میباشد.
  • گلگیر همان‌طور که از نامش پیداست وظیفه دارد تا از پاشیده شدن آب، سنگ و گل و لای به بدنه خودرو جلوگیری کند.
  • برای اینکه که صدمه دیدن سپر خود موجب خم شدن ورق فلزی گلگیر ها می شود.
گلگير جلو راست جک S5 کد 1771-فروشگاه ضی صنعت-لوازم یدکی جک اس 5-چین یدک-پارس قطعه