پرده رومن جدیدترین مدل های پرده رومن + راهنمای خرید

اما پرده های ورمن در زمان جمع شدن، از دو طرف شروع به تا شدن می کند و دور یک محور جمع می شوند. پارچه های مورد استفاده در این نوع از پرده ها معمولا پارچه های دو لایه ای می باشند. که لایه اول پرده های توری و لایه دوم از پارچه های ضخیم تر استفاده شده است. این دو لایه به موازات هم و با فاصله ای حدودا 6 تا 7 سانتی متری از هم قرار گرفته اند. و هنگامی که نیاز به ورود نور طبیعی به فضا باشد، پرده پارچه ای جمع می شود. شما با استفاده از این پرده و با تا کردن و حرکت دادنش به سمت بالا، می تونید نور اتاق رو به دلخواه تنظیم کنید.

کلکسون نقره ای عبارتند از پارچه هایی که از قیمت رقابتی مناسب تری برخوردارند و مجموعه سناتکس توانسته با حفظ کیفیت این پارچه ها را در سبد محصولات خود عرضه نماید. این نوع از پرده‌ها برای پنجره‌هایی با دکوراسیون کلاسیک است، این پرده‌ها بسیار مجلل و زیبا هستند و وقتی جمع می‌شوند، شکل دالبری به خود می‌گیرند و نمایی زیبا به پنجره‌ها می‌دهند. شید بالونی نوعی شید رومی است که در هنگام بالا بردن، پایینش پف می‌کند. شید بالونی می‌تواند شامل یک پف باشد که در واقع حالت اغراق شده‌ی شید رومی ریلکسد است. این شید همچنین می‌تواند دارای چندین پف باشد که منجر می‌شود حاشیه‌ی پایین دارای یک لبه‌ی تزیینی شود.

با انواع برچسب شیشه مات کن برای تزیین دکوراسیون داخلی منزلتان آشنا شوید!

یکی از نشانه‌های پرده رومن را می‌توان عدم وجود آستر در زیر پرده دانست و به این صورت که در پشت پارچه اصلی پرده، از آستری‌های رایج استفاده نمی‌شود. زمانی که از آستری در زیر پرده استفاده نمی‌شود، پنجره‌ها هم از داخل خانه و هم از بیرون، از نمایی زیبا و شیک برخوردار هستند. از آنجایی که پرده های رومن و پرده های ورمن شباهت نوشتاری و گفتاری بسیار بالایی دارند، خیلی از افراد به اشتباه آنها را یکی می دانند. اما این دو پرده کاملا با یکدیگر متفاوت هستند که به تفاوت آن ها اشاره خواهیم داشت. همچنین این پرده ها کاملا به صورت عمودی جمع می شوند که، از تفاوت بارز آن با سایر پرده های معمولی می باشد. هست که در مقاله پرده رومن چیست که درحال مطالعه آن هستید توسط ما بررسی میشود.پرده رومن، با طرح و مکانیزم ساده ای که داره، می تونه در صورت استفاده مناسب، علی رغم قیمت کمتر، خونه شما رو زیبا کنه.

ترکیب پرده رومن با پرده های دیگر

در طرح های مختلف و جدید ، مناسب با سلیقه شما عزیزان میباشد ، برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر برای این محصول با شماره های پایین تماس حاصل خرید پرده فرمایید. همچنین شما میتونید این پرده رو به صورت اتوماتیک و یا دستی نصب کنید. کلکسیون ساده جات از پارچه های ساده بدون نقش و افکت تشکیل می شود مه معمولا دارای تنوع رنگی بالایی هستند. کلکسیون حراجی از پارچه هایی با سطح کیفی مشابه با سایر کلکسیون ها تشکیل شده که همه رنگبندی پارچه موجود نبوده یا تولید و تامین مجدد آن استمرار ندارد. نصب این پرده‌ها هم با میل پرده‌های معمولی و هم با تخته چوبی صورت می‌گیرد اما نصب با تخته‌های چوبی نتیجه‌ای زیباتر و بهتر برای شما دارد. برای لکه های سر سخت باید از برطرف کننده لک بر روی پارچه استفاده کنید.

  • پرده رومن به دلیل ضخامت پارچه به آستری پرده نیازی ندارد و از همین جهت گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهایی با نور زیاد است.
  • تصاویر جدیدترین و زیباترین مدل های پرده اتاق خواب دخترانه و کودک، پرده های فانتزی، چاپی، مدرن و سنتی 2022 را در این مقاله سبک مدرن مشاهده کنید.
  • این مجموعه در مقایسه با سایر محصولات از کیفیت بالاتری برخوردار است.
  • این تخته ها همچنین در پنجره ها وارونه می شوند ، هنگام پایین آمدن ظاهری نرم و متناسب ایجاد می کنند و هنگام بالا آمدن چین های مشخصی ایجاد می کنند.
پرده رومن جدیدترین مدل های پرده رومن + راهنمای خرید

هر چند مکانیزم این کار را دارد ولی با حرکت مداوم دچار استهلاک می شود… در اینجا می توانید اطلاعات خوبی از روش های متنوع و آسان خرید پرده بیابید. برای سفارش پرده بر اساس ابعاد پنجره خود می توانید سفارش خود را از طریق تماس با واحد فروش و پشتیبانی ثبت نمایید. سناتکس در حوزه پارچه های مبلی تنها اقدام به فروش پارچه بر اساس نیاز شما می نماید و هیچ فعالیتی در حوزه رویه کوبی و ساخت مبلمان ندارد.

انواع پرده برقی