راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی بروزرسانی 2022

در رایااستور میتونید مقالات نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو مطالعه کنید تا بتونید با دید بازتری اقدام به خرید و انتخاب محصول موردنظرتون کنید. اگه میخواین با کمترین هزینه صاحب یه لپ تاپ دانشجویی خوب بشید، بهتون لنوو آیدیاپد 1 رو پیشنهاد می‌کنم. دلیل این امر این است که مایکروسافت طراحی شیک و درجه یک سایر محصولات سرفیس خود را حفظ کرده است و در عین حال قیمت سرفیس گو 3 را به طرز وسوسه انگیزی پایین نگه داشته است. این به اندازه Surface Pro 8 تازه منتشر شده یا حتی Surface Pro 7 قدیمی‌تر قدرتمند نیست، اما برای دانش‌آموزانی که به دنبال لپ‌تاپ یا تبلتی هستند که بتوانند فایل‌های آفیس را روی آن ایجاد کنند، این یک انتخاب عالی است. Acer Swift 5 یک لپ تاپ قدرتمند است که پلتفرم جدید Intel Evo را به نمایش می‌گذارد.

کارت گرافیک برتر انویدیا Nvidia Geforce

لپ تاپ مهندسی باید به یک پردازنده پیشرفته و حداکثر رزولوشن صفحه نمایش مجهز باشد تا برای try here کاربر بهتر باشد. این لپ تاپ این دو معیار را آزمایش می کند و یک پردازنده نسل هشتم Intel Core i7 را برای امکان پردازش آن فراهم می کند. سرعت توربین آن تا 4.6 گیگاهرتز و ذخیره سازی 8 مگابایت در این محدوده قیمت چیزی تعجب آور است. این بهترین لپ تاپ ممتاز است که می توانید از هزار دلار دریافت کنید.

  • اگر می خواهید از لپ تاپ خود برای کارهای برنامه نویسی و کدنویسی استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی را بخوانید.
  • اگر سیستم عامل macOS را به ویندوز ۱۰ ترجیح می دهید، پس از Apple MacBook Air استفاده کنید.
  • لپ تاپ یکی از وسیله های ضروری برای هر صاحب کسب و کار و هر متخصصی است.
  • مهمترین ضعف لپ تاپ ایسوس R565EA-EJ1478 این است که حافظه رم آن فقط 4 گیگابایت است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما رم را به 12 گیگابایت ارتقا دهید.
  • سلاو وقتتون بخیر اقای نیک پی من میخام یه لپ تاپ بخرم برای کارای برنامه نویسی و گیم و ….

اگر از کاربران سیستم عامل کروم هستید که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به آنچه Google Pixelbook Go ارائه می دهد می خواهید، در خرید Acer Chromebook Spin 713 تردید نکنید. این لپ تاپ عالی ۲ در ۱ حدود ۶۲۹ دلار قیمت دارد، اما صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی آن به لطف پردازنده اینتل Core i۵-۱۰۲۱۰U عملکرد بسیار سریعی را ارائه می دهد. همچنین با عمر باتری نزدیک به ۱۲ ساعت، Chromebook Spin 713 یک روز دانشگاهی را برای شما دوام می آورد. طراحی انعطاف پذیر لپ تاپ به این معنی است که می توانید از آن برای کشیدن نقاشی، یادداشت برداری دست نویس یا به اشتراک گذاشتن سریع یک پروژه با همکلاسی خود استفاده کنید. Chromebook Spin 713 با توجه به طراحی انعطاف پذیر، عملکرد سریع، نمایشگر فوق العاده و عمر باتری مناسب اش، گزینه بسیار ایده آلی برای تمام دانشجویان است. لپ تاپ مناسب برای دانشجویان معماری باید دارای کارت گرافیک قوی و پردازنده مرکزی CPU قدرتمند و فضای کافی برای حافظه رم RAM باشد.

لپ تاپ Acer Aspire 5 نیز یکی از بهترین لپتاپ های دانشجویی 2022 است که می‌توانید بخرید و برای دانش‌آموزان نیز ارزش زیادی دارد. با کمی بیشتر از هزینه برخی کروم بوک‌ها، انعطاف‌پذیری بیشتری خواهید داشت زیرا می‌توانید برنامه‌های Windows 11 را اجرا کنید. این لپ‌تاپ طراحی خوبی ندارد و حیف است که به جای ارائه شارژ USB-C، از رویکرد درگاه اختصاصی قدیمی استفاده می‌کند، اما اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ویندوزی با قیمت بسیار ارزان هستید، این بهترین توصیه ما است. در این مقاله‌، لپ‌تاپ‌هایی را معرفی می‌کنیم که با حداقل هزینه پاسخ‌گوی نیازهای روزمره باشند. اگر قصد خرید لپ تاپ های ارزان قیمت دانشجویی را دارید این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

امروزه در بازار لپ تاپ های مختلفی با برندهای متنوع و کارکردهای متفاوت وجود دارند که همه آن ها برای استفاده های دانشجویی مناسب نمی باشند. مثلاً لپ تاپ برندهای ایسر و ایسوس و اپل به دلیل بالا بودن قیمت خرید برای کارهای دانشجویی مناسب نیستند. برخی از برندهای لپ تاپ مانند برند مایکروسافت و مک نیز به دلیل دارا بودن امکانات پیشرفته و تخصصی و همچنین قیمت بالا برای دانشجویان کاربردی ندارند. بر این اساس در این مطلب کوتاه و خلاصه راهنمایی های لازم در مورد خرید لپ تاپ دانشجویی را ارائه می دهیم، امید که مفید واقع شود.

اگر بخواهیم یکی از بهترین و قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا را به شما معرفی کنیم بدون شک مدل ROG Zephyrus G15 یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. این مدل که توسط شرکت ایسوس ساخته شده یکی از محصولات بسیار قوی در جهان بوده است که می‌تواند مناسب برای دانشجویان باشد. اگر شما نیاز به لپ‌تاپ دارید تا بتوانید برنامه‌های سنگین را اجرا کنید این مدل را در لیست خود قرار دهید. اگر می‌خواهید یک لپ‌تاپ نو و اقتصادی برای خود خریداری کنید باید توجه ویژه‌ای به بودجه خود و مشخصات فنی مدل‌های مورد نظر داشته باشید.

مهمترین موارد برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ دانشجویی:

اگر در حال مطالعه چیزهایی مانند ویرایش ویدیو یا برنامه نویسی هستید، بدون شک، این بهترین لپ تاپ دانشجویی 2022 است که امروز می‌توانید بخرید. جای تعجب نیست که به راحتی می‌توان بین همه گزینه‌های موجود لپ تاپ مناسب دانشجو در سال 2022 گیج شد. در همین حال، بچه‌های کوچک‌تر در مدارس ممکن است به یک دستگاه سبک وزن 2 در 1 یا Chromebook برای یادداشت برداری و مرور کلی وب روی چیزی با قدرت زیاد یا ویژگی‌های متمرکز بر خلاقیت نیاز داشته باشند. در ادامه با فهرست لپ تاپ های ارزان مناسب دانشجو همراه پلازا باشید. «لپ‌تاپ ایسوس X515EA» که برای بازه‌ی ۱۴ میلیون تومان معرفی شده بود، با قیمتی حدود ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۱۵ میلیون تومان می‌توان نسخه‌ی مجهز به ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر آن را تهیه کرد.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی بروزرسانی 2022

وزن 1.34 کیلوگرمی این لپ تاپ، کاملا برای یک دانشجو مناسب بوده و حمل و نقل آن را ساده کرده است. پورت‌های USB 2.0، USB 3.0 و سایر پورت‌های کاربردی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. باتری نوت بوک تقریبا 10 ساعت برای شما شارژدهی خواهد داشت که برای کارهای دانشجویی کاملا مناسب است. به این خاطر خرید لپ تاپ با قیمت اقتصادی در کنار بهره بردن از سخت‌افزار قوی برای دانشجویان و دانش آموزان برای انجام کارهای روزمره، شرکت در کلاس‌های آنلاین و انجام دادن تکالیف بسیار مهم و حائز اهمیت است. از این رو، شما می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از آنجایی که رم این لپ‌تاپ ۴ گیگ است، کار‌های سنگین زیادی نمی‌توان با آن انجام داد.