وکیل خانواده وکیل خانواده خانم در تهران گروه وکلای آریا دادیار

وکیل خانواده وکیل خانواده خانم در تهران گروه وکلای آریا دادیار

به طور مثال وقتی می‌خواهیم خدماتی را در هر زمینه از هر مؤسسه‌ای دریافت کنیم. اما در بسیاری از مواقع متأسفانه رایگان بودن نشان از بی‌کیفیت بودن است. درصورتی‌که تیم تهران طلاق این تضمین را به شما می‌دهد که وکیل خانواده مشاوره رایگان به‌هیچ‌عنوان بیهوده نبوده و شما می‌توانید پیش از هر چیزی آن را امتحان کنید. بر طبق ماده ۱۰۴۳ قانون مدنی ، هر گاه پدر جد پدری بدون علت موجه از دادن اجازه مضایقه کند اجازه او ساقط ، و دختر می تواند با معرفی کامل مردی که می خواهد با او ازدواج کند و شرایط و نکاح و مهری که بین آن ها قرار داده شده پس از اخذ اجازه از دادگاه مدنی خاص به دفتر ازدواج مراجعه و نسبت به ثبت ازدواج اقدام کند. اگر قصد دریافت مشاوره از وکیل خانواده خوب در تهران داشته باشید می توانید به گروه وکلای عدل ایرانیان که با حضور دو وکیل خانواده حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند و به صورت هم حضوری و هم آنلاین و تلفنی به صورت رایگان مشاوره می دهند مراجعه کنید. چنانچه عقد نکاح بنا به دلایلی با قانون و شرع مغایرتی داشته باشد، هریک از طرفین می­تواند از دادگاه خانواده درخواست بطلان و یا ابطال عقد را بنماید.

  • دفتر وکالت خانم فاطمه یعقوبی با بهره گیری از بهترین و زبده ترین وکیل خانواده آماده ارائه خدمات در خصوص مشاوره حقوقی خانواده، تنظیم لایحه یا دادخواست می باشد.
  • بلکه این وکیل می تواند در تمامی موارد مربوط به خانواده دخیل باشد.
  • یعنی در این‌گونه پرونده‌ها مردمی تواند درخواست رسیدگی به الزام تمکین، دادخواست عدم تمکین و رد دادخواست دهد.
  • اغلب مشکلات خانوادگی می توانند به دعاوی منجر شوند که پای افراد را به دادگاه ها، دادسرا ها و مراجع قضایی باز کند تا افرادی که در حل مشکلات فردی خود ناتوان مانده اند به حق و حقوق خود دست یابند؛ هر چند ممکن است زخم های ناشی از دعاوی خانوادگی حتی بعد از آن هم التیام نیابند.
  • یا مثلا در خصوص شکایت رابطه نامشروع در فضای مجازی، گاهی تفاوت وجود دارد.

زن و یا مردی که ادعای عقد نکاح دائم و یا ازدواج موقت را دارد چنانچه سند ازدواج صادر نگردیده باشد و طرف مقابل نیز منکر عقد نکاح است، این امکان برایشان وجود دارد تا جهت اثبات آن به دادگاه خانواده مراجعه نمایند. افرادی که طبق این قانون می توانند درخواست خود را به سازمان بهزیستی ارائه کنند و در صورتی که شرایط قانونی را داشتند بعد از طی مراحل قانونی به دادگاه خانواده معرفی می شوند و تا صدور حکم قطعی باید دستورهای دادگاه از جمله گذراندن دوره آزمایشی را طی کنند. علاوه بر این وکیل خانواده باید اسناد و مدارکی که لازم است موکل در پرونده خود آماده داشته باشد را به او اعلام کند تا ضمیمه دادخواست کرده و دادخواست را به دادگاه ارائه داده و با توجه به وکالت نامه موجود اختیار عمل خواهد داشت.

در مورد سایر زنان که با همسر خود زندگی می‌کنند یا با او رابطه او با رابطه زناشویی دارند، حق حبس وجود ندارد. حتی زمانی‌ که خانمی به‌ علت رابطه نامشروع یا انحرافات اخلاقی از طرف شوهرش طلاق داده می‌شود، نیز می‌تواند مهریه خود را دریافت کند. وکیل به کسی گفته میشود که از طرف شخصی حقیقی و یا حقوقی جهت عقد وکالت به کاری مامور میشود.

طرفین عقد ازدواج می‌توانند هر شرطی که مخالف با مقتضای عقد مزبور باشد در ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر بنمایند. شوهر می‌تواند زن خود را از حرفه یا صنعتی که منافی مصالح خانوادگی یا حیثیات خود یا زن باشد منع کند. در عقد انقطاع زن حق نفقه ندارد مگر این که شرط شده یا آن که عقد مبنی بر آن جاری شده باشد.

و تخصص های مورد نیاز یکی وکیل خانواده را به خوبی داشته باشد امری ضروری است.در مسئله طلاق زوجین وکیل خانواده نقش اساسی دارد. یک وکیل خانواده مجرب و کارآزموده میتواند با مشورت های حرفه ای و درک درست از تفکرات و مشکلات هر یک از زوجین به نتیجه درستی از مشکلات زوجین برسد. و در رفع این مشکلات مشاوره های لازم را به زوجین ارائه کند تا در مرحله اول از طلاق جلوگیری کند.

اگر این شخص با وجود توانایی مالی، نفقه فرزند یا پدر و مادرش را ندهد، آن‌ها می‌توانند با استفاده از مشاوره‌ وکیل خانواده، علیه او شکایت کنند. پرداخت نشدن نفقه افراد تحت حمایت این شخص، ممکن است به حبس او منجر شود. به دلیل قابل گذشت بودن این جرم، به‌ محض این‌که شاکی رضایت دهد، مجرم آزاد می‌شود.

زن می تواند تا زمانیکه مهریه به او تسلیم نشده است، مشروط بر اینکه مهریه اش حال باشد و تا پیش از این به ایفای وظایف زناشویی اقدام نکرده باشد، از انجام وظایفی که در مقابل شوهر دارد امتناع کند. لذا با انتخاب وکیل مناسب در واقع به بهبود سرعت روند پیشرفت پرونده خود کمک نموده ایم و احتمال موفقیت خود را در پرونده بیشتر کرده ایم. کروه حقوقی رضا عبدالمحمد همراه شما در تمامی ضمینه های وکالت تمامی راهنمایی های لازم را انجام خواهد داد. وکیل خانواده نه تنها باید بر قوانین خانواده، قوانین مدنی و البته قوانین شرعی و فقهی مسلط باشد، بلکه باید روانشناسی خوبی نیز داشته باشد. هر گاه مهر در عقد ذکر نشده باشد و شوهر قبل از نزدیکی و تعیین مهر زن خود را طلاق دهد زن مستحق مهرالمتعه است و اگر بعد از‌آن طلاق دهد مستحق مهرالمثل خواهد بود. برای تعیین مهرالمثل باید حال زن از حیث شرافت خانوادگی و سایر صفات و وضعیت او نسبت به اماثل و اقران و اقارب و همچنین‌معمول محل و غیره در نظر گرفته شود.

زن می‌تواند در صورت استنکاف شوهر از دادن نفقه به محکمه رجوع کند در این صورت محکمه میزان نفقه را معین و شوهر را به‌دادن آن محکوم خواهد کرد. هر گاه زن بدون مانع مشروع از ادای وظایف زوجیت امتناع کند مستحق نفقه نخواهد بود. زوجین باید در تشیید مبانی خانواده و تربیت اولاد خود به یکدیگر معاضدت نمایند. در نکاح منقطع هرگاه شوهر قبل از نزدیکی تمام مدت نکاح را ببخشد باید نصف مهریه را بدهد. در نکاح منقطع موت زن در اثناء مدت موجب سقوط مهر نمی‌شود و همچنین است اگر شوهر تا آخر مدت با او نزدیکی نکند. هر گاه شوهر قبل از نزدیکی زن خود را طلاق دهد زن مستحق نصف مهر خواهد بود و اگر شوهر بیش از نصف مهر را قبلاً داده باشد‌حق دارد مازاد از نصف را عیناً یا مثلاً یا قیمتاً استرداد کند.

با این اوصاف، وکیل کیفری به موکلین خود توصیه می کند که ابتدا دلیل اصلی مراجعه به وکیل را با یک مشاور و روانشناس در میان بگذارند به عنوان مثال در هنگام مشورت مشخص کنید که از طلاق چه قصد و نیتی دارید و یا این که صرفا جنبه مالی هدف می باشد. مطابق ماده ۵۰ قانون حمایت از خانواده نکاح با دختر کمتر از ۱۵ سال جرم بوده و مرتکب ، ولی یا سرپرست قانونی نابالغ مجازات می گردند . اما امروز طلاق به عنوان یک راه و متاسفانه اولین راه حل مشکل برای بسیاری از خانواده مطرح شده است. به بیان ساده تر زن و شوهر با اولین مشکل جدی در زندگی بدون توجه به هیچ مسئله ای سعی می کنند با ابزاری به نام طلاق یک دیگر را تهدید کنند و همین مسئله شروع مسیری است که در نهایت باعث می شود هر دو طرف زیان جبران ناپذیری را تحمل کند. در واقع بحث اصلی این است که وکیل خانواده به قوانین مربوط به خانواده مسلط است و می تواند جلوی بسیاری از اتفاقات را قبل از وقوع بگیرد. در صورتی که عقد نکاح اعم از دائم یا منقطع باطل بوده و نزدیکی واقع نشده زن حق مهر ندارد و اگر مهر را گرفته شوهر می‌تواند آن را‌استرداد نماید.

قانونگذار کشور ما با هدف کاهش دعاوی خانوادگی چنین قوانینی را بنیانگذاری کرده است و این موضوع به ضرر بسیاری از خانواده ها می باشد. البته باید گفت که مساله اطاله دادرسی در برخی از موارد باعث ایجاد آسیب ها و خسارات بسیار زیادی به طرفین دعاوی می شود. به خصوص در رابطه یا مسائل خانوادگی، بسیار دیده می شود که اطاله دادرسی دارای نتایج بسییار زیانباری می باشد. دقت داشته باشید که اطناب یا همان اطاله دادرسی یکی از مشکلات اساسی و بسیار رایج پرونده های خانواده در محاکم قانونی کشور ما می باشد. اطاله دادرسی در اصطلاح حقوقی هنگامی به کار برده می شود که روند دادرسی پرونده با سرعت بسیار پایینی طی شود، دلیل عمده وجود اطناب دادرسی در پرونده های خانواده، گستردگی و پیچیدگی قوانین در این زمینه می باشد.