انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

استاندارد WQA، استاندارد انجمن کیفیت آب است که بهبود کیفیت آب را بررسی میکند و همه محصولات باید این استاندارد را داشته باشند. شرکت شیمیایی تحقیقاتی رسوب آب پویا قبل از طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب که بسیار متنوع می باشند، ابتدا آب را مورد آزمایش قرار می دهد و سپس بر اساس آنالیز آب به خصوص TDS و استاندارد آب مصرفی، دستگاه تصفیه آب را طراحی و به مشتری ارائه می دهد. ممبران ها بر اساس ظرفیت و توان خروجی شان دستهبندی میشوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. چیدمان فیلترها در دستگاه تصفیه آب بسیار مهم است و این فیلتر نیز باید بر اساس اصول تعریف شده در دستگاه تصفیه آب قرار بگیرد. علاوه بر همه این مراحل، یک فیلتر مینرال در مرحله آخر برای این دستگاه تعبیه شده است تا املاح از بین رفته آب را با املاح مفید جایگزین کند.

قیمت سختی گیر اتوماتیک در مقایبسیه با نوع نیمه اتوماتیک آن از قیمت بیشتری برخوردار است و عمده این اختلاف قیمت شیر اتوماتیک می باشدتی گیر رزینی نیمه اتوماتیک. بسته به ماده اولیه نوع متفاوتی از فیلتر با خواص متفاوت ایجاد می شود. برای تعویض فیلترهای بالایی آچاری داخل کارتن قرار ندارد زیرا تعویض فیلترهای بالایی نیازمند تخصص و اطلاعات فنی کامل است و در صورتی که ورودی خروجی فیلترها جا به جا بسته شوند آب تصفیه نمیشود و میتواند به فیلتر ممبران دستگاه شما نیز آسیب بزند و هزینه های دیگری نیز روی دست شما بگذارد. در داخل این قطعه فیلتر ممبران دستگاه که فیلتر اصلی دستگاه نیز می باشد قرار می گیرد و دارای یک ورودی برای آب خام به هوزینگ و دو خروجی یکی آب تصفیه شده و دیگری املاح حذف شده از آب می باشد . اصولا” سختی اب را بر حسب میلی اکی والان در لیتر و یا میلی گرم در لیتر یا میلی گرم در لیتر کربنات کلسیم مورد سنجش قرار می گیرد. به طور معمول آب های سبک تر از 50mg/l بر حسب کربنات کلسیم خورنده هستند. در صورتی که آب های با سختی بالاتر از80mg/l باعت می شود که مصرف صابون بالاتر برود. و همچنین لازم به یاد آوری است که سختی بالاتر از 180mg/i باعث می شود که در لوله های و سیستم های آبرسانی دچار ایجاد رسوب گردد. همچنین وجود سرب کادیوم روی و مس در آب ممکن است در از خوردگی لوله توسط آب های سبکتر بوجود بیاید. با این تفاصی مقدار سختی مطلوب در آب ها باید بین 50 تا 80mg/l درلیتر باشد . معمولا” از سختی 80تا 150 بعنوان سختی قابل قبول یاد می شود.

دستگاههای تصفیه آب ایرانی بی شماری در ایران وجود دارند. تصفیه آب های این برند دارای قطعات اصل تایوانی می باشند. خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آسا بهترین گزینه برای تهیه دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می باشد. برای تهیه آن ها از چوب یا پوسته نارگیل استفاده می شود. داروها ممکن است از پساب های تأسیسات تولیدی یا تولیدی کنترل نشده به منابع آب منتقل شوند. علت تلخی آب تصفیه شده تمام شدن عمر این فیلتر است. شايد در نگاه اول قطعات ايرانى يا چينى از نظر قيمت، مقدار بسيار كمى ارزانتر باشد اما از نظر كاركرد، كيفيت، گارانتى و عمر مفيد و…

بنابراین برای فیلتراسیون آن ها باید از نوع دیگری از فیلترهای تصفیه استفاده کرد. هر کدام از فیلترهای دستگاه تصفیه آب ممکن است عملکردی متفاوت نسبت به هم داشته باشند و کار هر کدام مجزا از دیگری باشد. مکانیسم اسمز معکوس نسبت به مکانیسم فیلتراسیون کارایی مناسب تری دارد و عمل نسبتا پیچیده تر نسبت به مکانیسم فیلتراسیون است. این فیلتر با تابش اشعه ماورائ بنفش به آب، باعث کشته شدن میکروب ها میشود و یک جورایی همان جوشاندن آب است که به وسیله یک لامپ در داخل فیلتر عمل میکند. اگرچه مقدار آن بسیار کم است اما معمولا به عنوان یک عامل ضد افسردگی عمل می کند و هیچ ضرری برای بدن انسان ندارد. میزان آبی که این پارچ تصفیه می کند بسیار کم است. اگر دستگاه تصفیه آب فاقد این قطعه باشد در واقع دستگاه تصفیه آبی داریم که بخش عمدهای از تصفیه در آن غایب است. در صورتی که متوجه شدید فیلتر دچار گرفتگی و الودگی شده است نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

قیمت فیلتر تصفیه آب

بازرگانى تصفيه ايران با پانزده سال سابقه در ضمينه واردات، مونتاژ و توزيع دستگاه تصفيه آب اين افتخار را داريم كه با بهترين كيفيت بهترين دستگاه تصفيه آب خانگى، نيمه صنعتى و صنعتى را مبنا بر نياز مشترى با قيمت بسيار مناسب ارائه ميدهيم. همچنين بازرگانى تصفيه ايران از كليه همكاران، بنكداران، توليدكنندگان محترم كه در ضمينه تصفيه آب فعاليت دارند دعوت به همكارى مينمايد. فیلترهای دستگاه تصفیه آب از بخشهای مهم این دستگاه است که مستقیماً با آب در ارتباط است. مشخصات فیلترها: مرحله اول: فیلتر ۵ میکرون اینلاین (PP sediment filter/ ۵ micron) این فیلتر که در مرحله اول دستگاه تصفیه آب نصب میشود، از الیاف پلی پروپیلن با دقت پنج میکرون ساخته شده است و برای حذف رسوبات، مواد معلق و آلودگی های آب تا ۵ میکرون کاربرد دارد. در صورتی که حجم ظرف نگهدارنده آب در پارچ تصفیه آب بزرگتر باشد، تعداد دفعات و زمانی که از دستگاه تصفیه داخل پارچ تصفیه آب استفاده میکنید، کمتر خواهد بود.

انواع فیلتر تصفیه آب

این فیلتر که در مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب قرار میگیرد، داخل یک محفظه مخصوص قرار میگیرد و میتواند آب را با دقت بسیار بالایی تصفیه کند. این فیلتر تاثیرات ناشی از ماندگاری آب در داخل مخزن را از بین برده و باعث بهبود طعم آب مصرفی میشود. ظرفیت استاندارد کارکرد این فیلتر ۲۰۰۰ گالن بوده و با اتصالات پیچی یا فشاری به مدار آب متصل میشود. تصفیه آب خانگی مینروا Minerva با دارا بودن استاندارد جهانی بهداشت NSF ، WaterQuality و استاندارد بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA یک تصفیه آب تمام عیار تایوانی تحت لیسانس آمریکا است که توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست . دارا بودن شناسنامه و اصالت کالا، گارانتی، خدمات پس از فروش، استاندارد های بین المللی از جمله ویژگی های یک دستگاه اصل خرید تصفیه آب می باشد.

شما ميتوانيد براى اطلاع از قيمت دستگاه تصفيه آب و همينطور خريد دستگاه تصفيه آب به صورت عمده با ما در ارتباط باشيد. فيلترهاى تصفيه آب cck در سايزهاى ١٠ اينچ و ٢٠ اينچ براى تصفيه آب خانگى و نيمه صنعتى مورد استفاده قرار ميگيرد. این نوع سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک در اصل همان دستگاه سختی گیر با شیر سلووالو نیمه اتوماتیک می باشند که منظور از نیمه اتوماتیک بودن آن غیر قابل برنامه ریزی بودن حالت کارکرد و حالت مکش آب نمک می باشد که آب به وسیله یک انژکتور از درون مخزن آماده سازی نمک مکش می شود.

برند سی سی کا، یکی از بهترین برند های تصفیه آب در تایوان و سراسر جهان است. 1. در ساخت آب تصفیه کن خانگی بیز از تکنولوژی تعویض فیلتر QCC بهره گرفته شده است. شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از قدیمی ترین مراجعه عرضه کننده دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در ایران است. سافت واتر یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر با 8 فیلتر و 400گالن است. بقیهی بستر بدون هرگونه آلودگی تولید می شوند تا غشاهای دارای منافذ با مقیاس نانو تشکیل دهند. سی سی کا یک کارخانه طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب حرفه ای می باشد و تمامی محصولات خود را با استاندار های روز دنیا از جمله گواهینامه NSF تولید می کند.

لیست فیلتر های تصفیه آب

کاری که این فیلتر می کند این است که بوی بد را از آن می گیرد. فیلتر مرحله پنجم: پست کربن این فیلتر از دانه های کربن فعال پرشده است و در دستگاه هایی با سیستم RO به عنوان فیلتر پنجم، بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از فیلتر پنج میکرون در دستگاههای تصفیه آب الزامی است و حذف آن از دستگاه باعث خسارات جدی به دستگاه و پایین آمدن کیفیت تصفیه آب میشود. استفاده از نمونههای تقلبی که در بازار به وفور یافت میشود به هیچ عنوان توصیه نمیشود زیرا احتمال استفاده از مواد شیمیایی یا زغال سنگ در آن وجود دارد. دستگاههای تصفیه آب ایرانی بی شماری در ایران وجود دارند. مشكلات بسيار زيادى دارند و در طولانى مدت هزينه هاى تعمير بسيارى را به خريدار تحميل مينمايد.

خرید فیلتر تصفیه آب

شیر ههای برقی یا چهار راهی برای قطع کردن جریان آب کاربرد دارند که بهتر است از شیر برقی استفاده شود چون مقرون به صرفه ترند و کیفیت بهتری نسبت به نوع چهار راهی دارند. 8- بهتر است سالی 1 بار بدون اینکه شیر باز شود مغزی شیر را روغن کاری و یا گریس کاری کنید. زمان تعویض این فیلتر بستگی به میزان مصرف آب داشته و ظرفیت تصفیه آن با واحد لیتر یا گالن اندازه گیری میشود؛ اما به طور میانگین توصیه میشود این فیلتر سالی یکبار تعویض شود. بهتر است بدانید که در داخل تصفیهخانه از کلر و مواد افزودنی دیگری استفاده میشود که ضررهای خودشان را به همراه دارند.

میزان آبی که این پارچ تصفیه می کند بسیار کم است.