دریچه اسلوت شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

دریچه اسلوت شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک اماکنی مانند لابی و راهروهای هتل‌ها، لابی‌ها و راهروهای ساختمان‌ها و برج‌های مجلل، فضاهای داخلی اداری و شرکتی، ساختمان‌های تجاری، پاساژها و حتی سالن های ورزشی، صنعتی، تولیدی و … از جمله کاربران این محصول هستند. محیط خارجی دریچه‌ اسلوت به صورت قاب خطی و بلند طراحی و ساخته شده‌است. یعنی اگر بین دو قاب از یک برگ اسلوت هوا استفاده شود که دریچه‌ را به دو اسلوت ورودی هوا تقسیم کند، به آن دریچه‌ اسلوت دوتایی می گویند. به همین ترتیب، اگر دو برگ اضافه شود، یک دریچه سه اسلوت ایجاد می دریچه اسلات شود.

دریچه اسلات به عنوان یک دریچه هوا در بخش انتهای سیستم تهویه و بعد از پلنیوم باکس قرار گرفته و وظیفه ادغام هوای موجود با هوای تازه درکنار پخش مطبوع آن را بر عهده دارد. توانایی مکش، دهش و پخش هوا به‌همراه قابلیت به‌کارگیری بخشی از دکور محیط داخلی از مهم‌ترین خصوصیات این نوع از دریچه هوا است. جهت کسب مشاوره در خرید و استعلام قیمت هر یک از انواع محصولات دریچه هوای خطی می‌توانید با شماره تلفن … طی ساعات اداری و معمول تماس بگیرید. همچنین با استفاده از پیام‌رسان واتس آپ نیز امکان برقراری ارتباط و دریافت قیمت محصولات مدنظر خود را خواهید داشت. نمایندگان فروش شرکت تهویه سان در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما در خصوص بهترین دریچه خطی هوای مناسب برای ساختمان شما پاسخ داده و قیمت لحظه‌ای را به اطلاع شما خواند رساند.

تعداد این اسلوت ها در این دریچه ها تا ده عدد می تواند طراحی و تولید شود. به منظور تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن، دمپر هوا تعبیه کرد. در صورت نیاز مشتری امکان ساخت پلنیوم باکس با دریچه هوای همراه وجود دارد. برای ثبت درخواست خود با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق برنامه واتس آپ با نماینده فروش شرکت تهویه سان ارتباط برقرار نمایید. امکان نصب دریچه هوای خطی بر روی دیوار، سقف و حتی کنج دیوار نیز وجود دارد. سازگاری با شرایط جویی مختلف و به‌کارگیری در سیستم‌های مختلف سرمایش و گرمایش نیز به محبوبیت دریچه‌های خطی افزوده است.

توزیع همگن هوا توسط دریچه اسلوت خطی

البته به خاطر داشته باشید که در صورت تمایل به طول بیشتر، می توان قطعات بیشتری را در جای مناسب رها کرد. دریچه‌های اسلوت خطی را می توان در هر طرح زاویه به گوشه (به شکل دیوار یا گنبد) ساخت. برای تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه گاز، می توان یک دمپر هوا در پشت آن اضافه کرد. برای افزایش عملکرد ادریچه اسلات باید به ارتفاع نصب آن، درصد پرتاب هوا، تطابق کامل دریچه با پلنیوم، نحوه قرارگیری دریچه و سرعت جریان ورودی به آن دقت شود. دریچه اسلوت عمودی به سمت داخل؛ این نوع دریچه قابل نصب بر روی پیشانی دیوار در جایی که سطح داخلی دو دیوار با هم برخورد می کنند، می باشد.

  • دریچه اسلات از لحاظ تعداد شیار دارای تنوع تا 10 اسلات بوده و فاصله بین هر شیار بین 2 الی 2.5 میلی‌متر است.
  • قابلیت تولید در حالت قوس‌دار نیز از شاخصه‌های متمایز کننده این مدل از دریچه هوا در سیستم هوارسانی بوده و موجب افزایش زیبایی نمای بصری را در پی خواهد داشت.
  • دریچه های اسلوت یا خطی را می توان بروی سقف های گچی، انواع سقف های کاذب و دیوار نصب کرد.

دریچه اسلات با توجه به یکپارچگی و استفاده در طول های بلند این امکان را به طراحان ساختمان داد تا بتوانند به عنوان یکی از ابزارهای هم فنی برای تهویه وهم زیبایی در ساختمان استفاده کنند. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می‌شود. در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن بکار رفته بستگی دارد. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می‌شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود.

نکاتی که در خرید دریچه هوا خطی اسلوات به آن توجه می شود؟