هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

انتخاب برند دوربین، نوع تکنولوژی، بهترین مسیر برای کابل کشی و قرارگیری دستگاه ها و… از اهمیت بالایی هایک ویژن برخوردار هستند. کمپانی هایک ویژن جهت هوشمندسازی محصولات خود، سالهاست که تمرکز خود را بر بهره برداری از Deep Learning و AI قرارداده است. با استفاده از این تکنولوژی ها، سخت افزارهای این کمپانی به مرور زمان یاد می گیرند که بهتر و سریعتر عمل کنند. همانطور که هوش مصنوعی یک سیستم دوربین مداربسته را توانمند به شناسایی افراد و تشخیص خودرو ها می کند؛ می تواند سیستم را نسبت به شناسایی رفتارها و تشخیص تخلفات توانمند سازد. برند هایک ویژن به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین تولید کنندگان دی وی آر محسوب می شود و همواره تکنولوژی های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند.

توجه داشته باشید که برند هایک ویژن در تهران و ایران تنها چند فروشگاه معتبر و رسمی دارد که هایک پرشین یکی از آنهاست، گواهینامه فروش محصولات این برند را می توانید در صفحه درباره ما مشاهده کنید. از برترین خدماتی که مشتریان ما همیشه از آن بهره می برند می توان به نصب و راه اندازی و همینطور پشتیبانی محصولات هایک ویژن اشاره کرد. بعد از خرید هر یک از محصولات هایک ویژن می توانید از خدمات پس از فروش هایک پرشین استفاده کنید. خرید دوربین هایلوک و دستگاه ضبط تصویر هایلوک برای مشاهده تمامی محصولات برند هایلوک روی همه محصولات هایلوک کلیک کنید. محصولات و راهکارهای هایک ویژن، تکنولوژی های هوشمند در همه برنامه های کاربردی ویژه و در همه قاره های مسکونی در هم می آمیزد.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

برند هایک ویژن تلاش خود را در ارائه طیف وسیعی از محصولات انجام داده است و اکنون شما مدل های مختلفی از دوربین های آنالوگ، دیجیتال، توربو و… این شرکت را می توانید در بازار برای اهداف مختلف پیدا کنید. مشاوره رایگان در خرید دوربین مداربسته بسیاری از افراد برای بالا بردن امنیت و نظارت بر محیط مورد نظرشان خواهان دوربین های مداربسته می … مناسب‌ ترین جمله درباره دیجی‌ حفاظ، بازار بزرگ اینترنتی است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید. پروژه شهر امن سنگاپور یکی از پروژه های موفق هایک ویژن در حیطه نظارت شهری است که با نصب دوربین تحت شبکه هایک ویژن سیستم پیشرفته ای را برای حفظ امنیت در سطح شهر ایجاد کرد. این برند به واسطه ی تولیدات با کیفیت خود توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان همه ی تولید گنندگان دوربین های مداربسته به دست بیاورد . شما در هر لحظه با مراجعه به فروشگاه هایک ویژن می توانید برای خانه یک روش ایده آل برای نگهداری شواهد با ضبط های تصویری موجود برای کمک به نیروهای پلیس در صورت وقوع سرقت است داشته باشید.

  • برای اطلاع از قیمت هایک ویژن ، هایلوک ، داهوا ، نگرون می‌توانید به لیست قیمت جدید هایک ویژن سر بزنید.
  • برای اینکه مطلع شوید که دوربین مورد نظرتان از قابلیت دید در شب برخوردار است و یا خیر در هایک ویژن تهران که یکی از بهترین نمایندگی های فروش محصولات …
  • از برترین خدماتی که مشتریان ما همیشه از آن بهره می برند می توان به نصب و راه اندازی و همینطور پشتیبانی محصولات هایک ویژن اشاره کرد.
  • برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته هایک ویژن یا دستگاه های هایک ویژن پیشنهاد می شود قیمت محصولات را به صورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید.

درسال 2014، به عنوان اولین ارائه دهنده تکنولوژی H.264، زیربنای توسعه محصولات 4K Ultra HD و محصولات چند سنسوری را پایه گذاری نود و در نهایت صنعت امنیت را به سوی ” دوران محصولات کیفیت بالا” سوق داد. انتقال دیتا در دوربین تحت شبکه هایک ویژن از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد و برای این کار احتیاج به کابل ندارد. در واقع داده های ویدئویی داخل دوربین رمزگذاری شده و عملیات پردازش تصاویر توسط خود دوربین صورت می گیرد.

دوربین آنالوگ هایک ویژن از لنزهای آلمانی اولسون استفاده می کند که می توانند با تنظیم کردن میزان نور به صورت خودکار، هر نوع تصویری را در هر شرایط محیطی ذخیره سازی کنند. موج گستران رادیس به عنوان نماینده هایک ویژن در ایران تلاش کرده است تا جدیدترین و بهترین محصولات این شرکت را با ارائه خدمات پس از فروش روانه بازار کند. تیم ما تلاش می کند تا با ارائه یک رویکرد استاندارد و کاملا اصولی، ایمنی محیط شما را تامین کند و با ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه تلاش می کند تا به شما این امکان را بدهد تا از طریق کنترل از راه دور نیز بتوانید محیط کاری یا خانه خود را کنترل کنید. این شرکت تلاش کرده است تا دوربین مداربسته هایک ویژن خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد و این موضوع می تواند تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این محصولات باشد. اکنون دوربین مداربسته هایک ویژن با ارائه مدل های مختلف، به عنوان یک انقلاب جدید در حوزه امنیت محسوب می شود که می تواند کار را برای سیستم های نظارتی ساده تر کند و تمرکز آنها را بر روی مدیریت کردن جمعیت یک محیط شلوغ ساده تر کند.

در کنار این موارد شما می توانید در قسمت مقالات سایت هایک پرشین بروزترین فناوری های هایک ویژن ، نرم افزارها و آموزش های مورد نیاز جهت آشنایی با دوربین های مداربسته و نصب و اجرای کامل سیستم نظارت تصویری آنالوگ و شبکه را فرا بگیرید. هایک ویژن کالا به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه موفق شده تا در سال 2016 و 2017 پرفروش ترین فروشگاه در زمینه نظارت تصویری از طرف شرکت پارس ارتباط شود. در این فروشگاه هر آنچه که در زمینه نظارت تصویر نیاز دارید در اینجا پیدا خواهید کرد. شرکت هایک ویژن برای بهبود دید در شب، دوربین های مداربسته استارلایت را تولید کرد.

دوربین دام چیست؟

هایک ویژن از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته در زمینه سیستم­های امنیتی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می­کند. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه، دستگاه­های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و… می­باشد. این شرکت به واسطه تولید دوربین­های مدار بسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا سهم گسترده­ای را در بازار بین المللی به خود اختصاص داده است و خرید دوربین هایک ویژن به دلیل قیمت مناسب آن در جهان بسیار شده است. ضمنا این برند پکیج دوربین مداربسته نیز دارد که در سایت دوربین مارکت موجود می باشد . معمولا مردم در خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند اما باید در نظر داشته باشید که درمورد محصولی مانند دوربین مدار بسته کیفیت حرف اول را میزند و البته اعتبار محصول که مربوط به برند آن است . هایک ویژن ، برندی معتبر در عرصه تواید دوربین مداربسته هایک ویژن و پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن است .

انواع محصولات هایک ویژن

با استفاده از تکنولوژی hdtvi انتقال تصاویر با کیفیت بالا در بستر آنالوگ صورت می گیرد. این تکنولوژی به دلیل افزایش کیفیت و رزولوشن تصاویر دوربین های آنالوگ توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. HDTVI با تبدیل سیگنال دیجیتال به آنالوگ و از طریق کابل کواکسیال دیتا را در مسافت طولانی هم با حفظ کیفیت آن انتقال می دهد.

از سال 2001 میلادی، هایک ویژن از یک سازنده تک محصولی به تأمین کننده راهکارهای کامل و جامع و سپس به یک پیشرو در بازار جهانی تبدیل گردیده است. ما این دستاورد را به تنهایی بدست نیاورده ایم، بلکه دست در دست افراد مستعد داده ایم و با هم پیمانان ثابت قدم همراه شده ایم. ما با نگاهی به آینده، بطور مداوم برای ارتقاء راهکارهای نظارت تصویری، راهکارهای پیش رو، کسب و کارهای جدید بر اساس تکنولوژی هوشمند تصویری و همچنین نگهداری از روابط تجاری خود می کوشیم.

هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

هایک ویژن تهران از هرگونه تلاشی برای بالاتربردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند. قیمت مناسب به معنای کمترین قیمت در بازار نیست، مطمئنا شما می توانید که در بازار محصولات ارزان تری را پیدا کنید. هایک ویژن توانسته است بیش از 8 جایزه مختلف را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد و این تنها برخی از افتخارات بزرگ این شرکت می باشد.