5 تا بهترین لپ تاپ گیمینگ مخصوص بازی با قیمت مناسب

بنابراین، این نگرانی‌ها را از خود دور کرده و از آن لذت ببرید. عملکرد بهتر همراه با عمر باتری بالا، همان چیزی است که بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به دنبال آن هستند. با توجه به زیبایی پر زرق و برق و کاملا متفاوتی که سری استریکس در اختیار خریداران خود می‌گذارد، آن دسته از کاربرانی که لپ تاپی یک درجه پایین‌تر از زفیروس جی ۱۵ می‌خواهند، می‌توانند به سراغ این محصول بیایند. این لپ تاپ در مقایسه با مدل مقرون به صرفه‌تر خود، یعنی Asus TUF Dash F15، عملکرد بسیار بالاتری با هزینه‌ای نه چندان زیاد ارائه می‌کند.

جمع بندی خرید لپ تاپ

باقدرت می‌توان گفت که ایسوس درزمینهٔ تولید مادربرد، یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر بوده و همیشه چند قدم از آن‌ها جلوتر است. در حالی که نرخ به روزرسانی 60 هرتز تجربه بازی مناسبی را ارائه می کند، نرخ تازه سازی 144 هرتز و بالاتر برای یک تجربه بازی فوق العاده روان و همه جانبه ضروری است. من برای اینکه مقاله برای شما قابل فهم‌تر باشه، مدل‌های محدودی رو معرفی کردم. اونم به این دلیل که میخوام انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه و بین مدل‌های زیاد گیج نشید. توجه داشته باشید که این فروشگاه‌ها، محصولات را به صورت کاملا پلمپ و آکبند با ضمانت معتبر و البته قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

هیچ مطلبی برای نمایش وجود ندارد

این محصول کمتر از ۲۰ میلی‌متر پهنا و ۱.۹ کیلوگرم وزن دارد و محصولی به شدت قابل حمل تلقی شده و به عنوان «لپ تاپ» احترام بیشتری قائل می‌شود. بنابراین، این لپ تاپ برای حمل در کوله پشتی گزینه مناسبی است و اصلا شما را اذیت نخواهد کرد. این لپ تاپ در بازار تمام تلاش خود را می‌کند که ویژگی‌های کافی برای جلب توجه گیمرها را کسب کرده و در بین انبوهی از لپ تاپ‌های گیمینگ، یک مورد منحصربه‌فرد و خاص تلقی شود. بنابراین، لپ تاپ‌های دیگری مانند آی‌مک یا Dell XPS 13 هم نمی‌توانند توان رقابت با آن را داشته باشند و باید با یک تغییر جهت خوب، محصولات جدید خودشان را روانه بازار کنند. ریزر هنوز هم تمایل بالای خودش را نسبت به پیشرفت نشان می‌دهد و اعتقاد دارد که یا باید محصول بهتری ساخت، یا رفت و در خانه استراحت کرد. جدیدترین لپ تاپ این کمپانی که Razer Blade Pro 17 نام دارد، با داشتن عملکرد مخصوص یک لپ تاپ گیمینگ و مناسب بودن برای انجام کارهای دیگر، در یک قاب زیبا و آلومینیومی CNC روانه بازار شده است.

5 تا بهترین لپ تاپ گیمینگ مخصوص بازی با قیمت مناسب با ۱۶ گیگابایت رم شما توانایی انجام کارهای سنگین و پیچیده را خواهید داشت. این مدل دارای پردازنده مرکزی اینتل Core i H و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX1650 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 است و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD و 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 را دربر می‌گیرد. باتری سه سلولی 48 وات ساعت و حافظه Cache 8 مگابایتی از دیگر موارد مهمی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

Ray Tracing Texel eXtreme یا RTX تکنولوژی جدیدی است که اولین بار در سری 20 (مثل 2060 و 2080) به کار رفت. نسل دوم معماری RTX انویدیا نیز در سری جدید یعنی 30 (نظیر 3060 و 3080) به کار رفته از طریق سایت اینترنتی آینده کلیک کنید است. این محصولات Clock Speed بهتری دارند، VRAM آن‌ها بیشتر است و عملکرد گرافیکی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند.

بهترین لپ تاپ مدیریتی و نکاتی درباره آن!

پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3050Ti با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع DDR6 و 16 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD از نوع NVMe PCIe این سخت افزار را تکمیل می‌کند. عملکرد کلی این لپ تاپ برای اجرای بازی‌ها خوب است و قطعا با مشکلی مواجه نخواهید شد ولی به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم دسته‌ای از کاربران این مدل را خریداری کنند که بخش پردازنده مرکزی برای آن‌ها اولویت است. حافظه کش 24 مگابایتی، امکان ارتقاء حافظه داخلی و حافظه رم و باتری سه سلولی 53.5 وات ساعت از دیگر مشخصات کلیدی این لپ تاپ مخصوص بازی هستند.

  • به همین دلیل دستگاه شما بیش از حد هم داغ نشده و به راحتی شما می‌توانید ساعت‌ها کار یا بازی کنید.
  • در انتها برای بیان سوالات و پیشنهادات خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.
  • سیستم خنک کننده حرفه ای برای دفع سریع حرارت تولید شده توسط سخت افزار قدرتمند سبب شده تا دمای کلی لپ تاپ در محدوده بسیار مناسبی قرار گیرد.