ساخت دریچه بازدید چوبی با طراحی متفاوت

برای تعیین قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار داد. عواملی مانند تعداد سفارش، نوع و مدل، قیمت مواد اولیه و نوع رنگ از جمله این موارد هستند. این نوع از دریچه تاسیسات بر اساس نیاز مشتری تولید شده و جهت ایجاد هارمونی بیشتر با محیط قابلیت ساخت در رنگ و مدل‌های متنوع را دارا است. جهت بهبود جریان هوا قابلیت تعبیه فیلتر در قسمت پشتی دریچه بازدید نیز وجود دارد.

برای نصب دریچه فلزی هوا , دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه بازدید و یا هر نوع دریچه دیگری باید از افراد با تجربه و کار کرده کمک بگیرید. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل خصوصیات ویژه خود را داشته و وزن سبک، انعطاف بالا، نصب آسان و متناسب با شرایط متغیر از ویژگیهای مشترک آنها است. دریچه هوا ی پلاستیکی محصولی ست که جهت هوارسانی در سیستم های هواساز مثل کولر ، داکت اسپلیت ، فنکویل و انواع دمنده ها و مکنده ها به کا می رود . دریچه بازدید چوبی یکی از انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید تاسیسات می باشد که به منظور پوشش شیرآلات تاسیسات، فن کویل و رایزرهای ساختمان نصب می شود و دسترسی سرویسکار به این بخش ها امکان پذیر می سازد. با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود. جهت اطلاع از قیمت دقیق دریچه بازدید چوبی ابعاد طول و عرض دریچه را اندازه گیری کنید و با کارشناس تهویه نو تماس بگیرید.

تنظیم تهویه یسنا

این ابعاد به هر میزان که باشد با یک دریچه ترکیبیِ مشبک که اصطلاحا به آن دریچه لانه زنبوری نیز گفته می‌گردد پوشانده می‌گردد و در واقع این دریچه مشبک معبری برای تردد هوا از محیط به سمت محفظه داخلیِ دستگاه داکت اسپلیت است. دریچه بازدید به دلیل زاویه مناسب می‌تواند هوا را از یک سو مکش کند و بیشتر در جاهایی که ‌یک بعد دریچه به دیوار نزدیک است مورد کاربرد قرار می‌ گیرد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی دو طرفه به صورت زاویه دار از دو طرف هوای محیط را وارد محفظه دریچه بازدید داکت اسپلیت خواهد نمود. در نتیجه این دریچه بازدید داکت اسپلیت در مکان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دریچه بازدید داکت اسپلیت از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر طرف هم محیط را جذب خواهد نمود.

راهنمای خرید دریچه بازدید

لوله خرطومی الاستومری با انعطاف پذیری بسیار زیاد در سیستم های تهویه ی مطبوع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری استفاده می شود. پمپ های حرارتی مینی اسپلیت در مقایسه با سایر سیستم های تهویه مطبوع بسیار موثر هستند زیرا تا حدودی انرژی را بازیافت می کنند.

درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت مانند دیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت ها به دو صورت وزنه‌ای و لولایی تولید می‌شود. در مدل لولایی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک قفل زیمنس و لولا تعبیه گشته است. سطح کلی بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشش داده می‌شود تا طول عمر این دریچه بازدید داکت اسپلیت افزایش یافته و از هر گونه آسیب و ضربه ای در امان ماند. در مدل لولایی درب بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت تعداد قفل ها بستگی به سایز و ابعاد این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارد دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اصلی به دو صورت پیچ از روی فریم و پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب و جانمایی می‌گردد. یک سطح دیده شدنِ ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از عملیات رنگ کمک مضاعفی در زیباتردیده شدنِ بدنه بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید.برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی نیز ابتدا با ساخت چهارچوب فریم شروع نموده و سپس اقدام به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماییم. ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید هم در طول و هم در عرض به میزان نیم سانت از هر سو کوچکتر از ابعاد تودرتویِ قابی که قرار می‌باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود باشد.از الزاماًت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت حالت لولاییِ این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت است.با ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام کرد.

  • پس از نصب و راه اندازی این سیستمهای تهویه مطبوع، با توجه به نیاز به بازدیدهای دوره ای برای چکاپ، تعمیر و یا در بعضی موارد تعویض دستگاه و نیز برای محفوظ نگهداشتن آن از دید عمومی، به یک درب به عنوان دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز خواهد بود.
  • پس از رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت این محصول درون مشمعهای حبابدار قرار گرفته تا از هرگونه ضربه و آسیبی در امان بماند.
  • پس از ساخت و تدارک فریم دریچه داکت اسپلیت نوبت به ساخت درب دریچه داکت اسپلیت مشبک لولایی می رسد.به همین منظور و جهت ساخت درب دریچه داکت اسپلیت ابعاد داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت را ملاک کار قرار می دهیم.جنس درب دریچه داکت اسپلیت مشبک لولایی نیز از ورق آلومینیومی بوده و عموماً برای ابعاد متوسط و پایین از ورق یک میال برای ساخت درب این دریچه داکت اسپلیت بهره گرفته می شود.
  • ابعاد این دریچه‌ها با توجه به موقعیت قرارگیری و میزان دبی هوایی که از آنها خارج می‌شود، توسط یک مهندس طراح انتخاب می‌گردد.
ساخت دریچه بازدید چوبی با طراحی متفاوت

روی این دریچه داکت اسپلیت شیارهایی برای گردش هوا وجود دارد و مانند موارد قبلی از آلومینیوم ساخته می‌شود. البته ضخامت دریچه متفاوت است و با استفاده از لولاهایی به فریم اتصال پیدا می‌کند. برای این دریچه‌ها از قفل زیمنسی استفاده می‌شود و می‌توان ساخت آن را سفارش داد. البته رنگ عموم این دریچه‌ها کوره‌ای استاتیک است و در برابر ضربه، نور و همچنین خورنگی مقاوم هستند. داکت اسپلیت آلومینیومی، یکی از رایج‌ترین و پرفروش‌ ترین نوع دریچه ها محسوب می‌ شود.