خرید بهترین اسپیکر بلوتوث + معرفی بهترین ها با قیمت چی چی چی | bandiran1

روی بدنه‌ی این محصول کلیدهایی جهت مدیریت موسیقی در حال پخش مشاهده می‌ شود. اسپیکر قابل‌ حمل تسکو مدل «TS 2316» انرژی خود را از یک باتری داخلی 1200mAH تامین می‌کند. نسخه بلوتوثی که در این اسپیکر استفاده شده است ورژن 5 بوده و از کیفیت پخش بدون قطعی پشتیبانی می‌کند. نوع باتری استفاده شده از جنس لیتیوم یونی بوده و با ظرفیت 1500 میلی آمپرساعت تا ساعت‌ها دوام آورده و شما را همراهی خواهد کرد. مدت زمان شارژ باتری این اسپیکر بلوتوثی تسکو حدود 4-5 ساعت بوده و تا 120 ساعت نیز در حالت استندبای باقی می‌ماند. در قسمت بالایی این محصول، پنج دکمه مجزا وجود دارد که هر کدام کار مشخصی دارند.

  • اگر شما جز افرادی هستید که از گوش دادن به موسیقی لذت می‌برید و ازآن انرژی می‌گیرید پیشنهاد ما به شما اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل است.
  • همچنین یک گارانتی انحصاری شرکت توسن سیستم نیز قرار دارد که شما بتوانید با خیال راحت و اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.
  • بند کوچک این محصول امکان اتصال آن به کوله برای پیاده روی و کوهنوردی را میسر می کند.
  • مدت زمان شارژ باتری این اسپیکر بلوتوثی تسکو حدود 4-5 ساعت بوده و تا 120 ساعت نیز در حالت استندبای باقی می‌ماند.
  • با توجه به طراحی ضد پاشش آب این اسپیکر، می‌توانید حتی در روزهای بارانی و شرایط مرطوب از آن استفاده کنید.
  • نمود اصلی استفاده از اسپیکرها را در استودیوهای حرفه‌ای می‌بینیم که متخصصین از آن برای تنظیم صدا در زمینه‌های پیشرفته استفاده می‌کنند.

توان PMOP این اسپیکر در حد ۴ هزار وات بوده و توان RMS آن نیز ۴۰ وان همراه با ۱۰ وات برای هرکدام از باندهای آن خواهد بود. فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکرها هم در حد ۲۰ هزتر تا ۲۰ کیلوهرتز بوده و استانداردهای لازم را مانند اسپیکرهای دیگر بازار به‌همراه دارد. از این محصول می‌توانید در کامپیوتر و لپ تاپ خود استفاده کرده و با توجه به قیمت اسپیکر تسکو مدل تی اس 2184، ارزش خرید بالایی هم در آینده برای‌تان وجود خواهد داشت. از بهترین مزایای این اسپیکر می‌توانیم به ساندبار اشاره کنیم که برای کاربران حرفه‌ای موردنیاز خواهد بود.

خرید بهترین اسپیکر بلوتوث + معرفی بهترین ها با قیمت چی چی چی | bandiran1 با سفارش این محصول از سایت مایفو از سالم رسیدن سفارش خود درب منزل خود اطمینان حاصل کنید . شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر خود را به بررسی خود اضافه کنید. تمامی حق و حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سایت آی تی قیمتمی باشد. در این مطلب چند نمونه از دوربین های عکاسی که برای شروع عکاسی مناسب اند آورده شده و توضیحاتی در مورد آن ها داده شده است. آی تی قیمت در این مقاله قصد دارد توضیحاتی در خصوص خانواده آیفون 11 داده و درگاه لایتنینگ و دوربین سلفی پیشرفته آن را تحلیل نماید.

اگر تنها چیزی که روی کامپیوتر خود نیاز دارید یک هشدار بوق ورودی برای دریافت پیام جدید است، واقعا دلیل زیادی برای تهیه اسپیکر گران وجود ندارد. یکی از انواع دوربین های فیلمبرداری 4k که دوربین های فیلمبرداری 4k سونی می باشد.در این مطلب قصد داریم در مورد چندین نمونه از دوربین های فیلمبرداری سونی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. من الان خیلی وقته که از این اسپیکر استفاده می کنم ، برای من کیفیت صدا و سبک بودن اسپیکر خیلی مهم بود ، که این اسپیکر آن را برآورده کرد microlab . اما تنها ضعفی که برای من دارد ، دکمه اسپیکر آن هستش که برای خاموش کردن اسپیکر ، باید چندین بار دکمه آن را فشار دهید تا بالاخره اسپیکر خاموش شود ، به غیر از این ، من مشکلی با این اسپیکر نداشتم . به نسبت ابعاد و کارای و قیمت و بعنوان یه اسپیکر معمولی و کوچک، خوبه قدرت آنچنانی نداره ولی صداش واضحه و اگه ولوم تا آخر هم بالا بره صدا خش نداره. وقتی با بلوتوث بهش وصل میشی با شارژ کامل می نویسه ۸۰ ٪ که می گن مشکلی نداره .

اسپیکر بلوتوث رم و فلش خور TSCO TS-2196

اسپیکر TS 2319 تسکو با داشتن باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت می تواند شما را ساعت ها در شنیدن موزیک دلخواه یاری کند. اسپیکر بلوتوث قابل حمل KTS با توان خروجی 10 وات یکی از بهترین مدل هایی است که می توانید در رنج زیر پانصد هزار تومان خریداری کنید (در بازار قیمت این محصول گران تر است). اسپیکر بلندی صدای رضایت بخشی دارد و برای محیط های بسته تا 40 متر کاملا پاسخگو است. قابلیت پخش رادیو FM کارایی این اسپیکر خوش ساخت را دو چندان کرده است. حداکثر توان خروجی 10واتی اسپیکر «TS 2316» مقدار قابل قبولی برای یک اسپیکر قابل‌ حمل است.

TSCO TS 2365 Portable Bluetooth Speaker