آموزش احراز هویت کوینکس برای ایرانیان

کاربرد اصلی توکن CET پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در این صرافی است. کاربران صرافی کوینکس بر اساس آنچه در جدول فوق ذکر کردیم، با استفاده از توکن CET می‌توانند از تخفیف در پرداخت کارمزدهای معاملات بهره‌مند شوند. ایراد دیگری که به صرافی Coinex می‌گیرند، این است که بخش عمده‌ای از کاربران آن ایرانی هستند. به‌طور معمول، صرافی‌های متمرکز خارجی به کاربران ایرانی امکان دسترسی نمی‌دهند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بر اساس آخرین آمار در سال 2022، بیش از 68 درصد کاربران فعال در صرافی کوینکس را ایرانیان تشکیل می‌دهند.

برای مطلع شدن از تخفیفات و فروش‌های ویژه ما ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید… دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید. آکادمی مالی آتِس برای انتقال تجربیات و آموزش زیر صفر تا بالای صد معامله گری بازارهای مالی در سال 98 تأسیس شد و روز به روز طبق استانداردهای بین المللی گام خواهیم برداشت.

انواع معامله در صرافی کوینکس CoinEx

از آنجا که هیچ محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام درنظر نگرفته شده است، هر کسی می‌تواند با ارائه آدرس ایمیل در صرافی کوینکس ثبت نام نماید. در ادامه بحث نحوه ثبت نام در CoinEx آموزش مرحله به مرحله اینکار را نشان خواهید داد. این صرافی در کنار رابط کاربری مناسب با فراهم‌ کردن امکاناتی، انجام معاملات پیشرفته را برای کاربران آسان کرده است.

نسبت به شرایط احراز هویت 2FA خود، کد پیامک فرستاده شده یا کدGoogle Authenticator خود را برای تایید وارد کنید. کوینکس همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای را برای ارائه‌ دهندگان نقدینگی در عملکردهای بازارسازی خودکار خود ارائه میکند. بازار AMM کارمزدها و قوانین خاص خود را دارد و رتبه بندی VIP و تخفیف های CET برای این درصد های کارمزد اعمال نمی شود.

در «Coinex» می‌توانید از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی، ارزهای دیجیتال خود را معامله کنید. دوستان عزیز کوینکس فقط صرافی نیست بلکه یه اکوسیستم متشکل از استخر استخراج ViaBTC ، کیف پول غیرمتمرکز ViaWallet و صرافی غیرمتمرکز OneSwap هست که توی ویدیوهای آموزشی بخش اکوسیستم کوینکس همه رو آموزش دادیم. در متن مقاله به صورت مرحله به مرحله نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس بیان شده.

معرفی صرافی کوینکس – مناسب ایرانی ها

آموزش احراز هویت کوینکس برای ایرانیان توجه داشته باشید که برای تائید، باید طی 30 ثانیه اقدام کنید. کادر دوم در تصویر زیر (2 گزینه) دارد، شما باید )انتقال عادی( را انتخاب کنید. معمولا بعد از 24 ساعت، به ایمیل شما پیامی می فرستند که نتیجه را تعیین خواهد کرد، پس حتما ایمیلتان را چک کنید. $ 348,194,526 و میامگین بازدید هفتگی 1,175,018 بازدید در رتبه 50 بازار قرار دارد. در مورد ثبت نام هم گفته میشه که برای احتیاط موقع ثبت نام با آی پی یک کشور دیگه ثبت نام تون رو انجام بدین تا متوجه نشه که شما ایرانی هستین.

«Google Authenticator»یک سرویس احراز هویت بر اساس گذرواژه‌های یک‌بار مصرف یا «TOTP» است. گذرواژه‌های تولید شده در این سرویس، بر اساس برخی شیوه‌های رمزنگاری و زمان ایجاد می‌شوند و در یک بازه زمانی محدود، معتبر هستند. از تجربه‌ی خرید مواد خوراکی گرفته تا خریدهای تخصصی و آنلاین. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex لطفا از سایت ما دیدن کنید.

ساخت حساب کاربری کوینکس با موبایل (برنامه کوینکس)

سپس یرای حساب خود یک پسورد تعیین کرده و در کادر بعدی همان پسورد را وارد کنید. در قسمت Referral code اگر کسی شما را معرفی کرده است ، آن کد را وارد کنید. از ویژگی جذاب این صرافی این است که هم می توان ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کرده و به عنوان سرمایه گذاری آن را در حساب صرافی نگهداری کرد و یا با آن معامله کرد و ارز دیگری خریداری کرد. البته برای آموزش صرافی کوینکس باید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. یکی از بهترین خدمات صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی امکان استفاده از سایت این مجموعه به زبان فارسی است. کوینکس از زبان های بسیار زیادی پشتیبانی می نماید که یکی از آنها زبان فارسی است.