قیمت دیزل ژنراتور قیمت ژنراتور Uk Diesel Generator

در زمان تأسیس این مجموعه برآن بودیم که بتوانیم نگاهی شگرف برفعالیت های اقتصادی وعمرانی داشته باشیم. این نوع تابلو برق برای اتصال یک دستگاه به مدار برق ساختمان استفاده می شود. این تابلو در زمان قطع شدن برق شهر به طور خودکار دستگاه دیزل ژنراتور را روشن می نماید و سپس در زمان وصل شدن برق شهر دستگاه را خاموش نموده و برق اصلی را به مدار متصل می نماید. در ساخت تابلو ATS ساده از برد کنترل دیپسی ۷۳۲۰ و انواع مشابه استفاده می گردد و این برد کنترل فاقد قابلیت خرید ژنراتور سنکرون می باشد. در صورتی که دیزل ژنراتور در یک محل اداری، مسکونی و یا بیماستانی نصب شده باشد، کلیه اقدامات لازم برای صداگیری دستگاه باید به طور مطلوب در نظر گرفته شود.صدای دیزل ژنراتور را می توان با عایق بندی کامل اتاقک دیزل و یا استفاده از کانوپی کاهش داد. کانوپی های دیزل ژنراتور به دو دسته کلی کانوپی معمولی و کانوپی سوپرسایلنت تقسیم بندی می شوند.

  • موتور های دیزل قبل از شرکت پرکینز، دور موتور پایینی داشتن و به همین دلیل از قدرت پایینی برخوردار بودند.
  • با توجه به طراحی هایی که تاکنون برای این قطعه صورت گرفته است تابلو های کنترل به سه دسته اتوماتیک، موازی و دستی تقسیم می گردند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند.
  • بسته به بودجه خود، ممکن است بتوانید همه چیز را در لیست خود تقویت کنید – یا توزیع کننده شما می تواند به شما کمک کند تا زمانی که به قیمت ایده آل خود برسید، به موارد ضروری بازگردید.
  • در سطح جهان برخی از برند هایی وجود دارند که قادر به تولید دیزل ژنراتور دوگانه سوز با توان بالا در صنایع نفت و گاز هستند.
  • ژنراتور از سه قسمت اصلی موتور، ژنراتور و تابلو کنترل تشکیل شده است.
قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک نسبت به قیمت دیزل ژنراتور کوپله داخل در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر می باشد. لذا در صورت خرید بهتر است کوپله داخل و یا کوپله فابریک کشورهای درجه یک اروپایی را خریداری نمایید. یکی از بحث هایی که در قیمت دیزل ژنراتور تاثیر گذار است کوپله دیزل ژنراتور می باشد. اولاً دیزل ژنراتور هایی که موتور دیزل آنها، ولوو است تنها از eighty five KVA تا 700 KVA میباشند که در مقایسه با دو برند دیگر “پرکینز و کامینز” بسیار محدود و کوچکتر است. نوع مصرف دیزل ژنراتور بر اساس میزان ساعت کارکرد پیوسته دستگاه به سه دسته مصرف اضطراری ، مصرف دائم ، و مصرف پیوسته تقسیم بندی می شود. ژنراتور های گازسوز به طور کلی از 4 جزء اصلی موتور احتراقی با سوخت گاز، شاسی نگهدارنده سیستم، ژنراتور مولد برق و تابلوی فرمان و قدرت تشکیل شده اند که مورد اولین مهمترین آن ها می باشد.

گاز طبیعی Gas Pure

تابلو کنترل یکی دیگر از اجزا اصلی و مهم دیزل ژنراتور است، که انواع دستی، اتوماتیک و پارالل دارد.قیمت دیزل ژنراتوربا توجه به نوع تابلو و برند و کیفیت آن حتی تا چندین میلیون متغیر است. برندهای مختلف معمولا کیفیت‌های متفاوتی را به شما ارائه می‌دهند و محصولات تولید شده توسط آنها طول عمر و عملکردهای مختلفی نیز دارند. با اطمینان خاطر می‌توان گفت که دیزل ژنراتور قطب اصلی در بیشتر پروژه‌ها می‌باشد. برای مثال موتور عموم آسانسورها در لحظه استارت حدود ۲ تا ۳ برابر توان مصرفی متوسط را دریافت می کنند و سپس در کمتر از ۱۰ ثانیه میزان مصرف به شرایط استاندارد باز می گردد و مصرف برق به سرعت کاهش می یابد.

نصب آسانسور

پادگان های مرزی هم مثال دیگری برای استفاده از دیزل ژنراتور های دائم محسوب می شوند. یک دیزل ژنراتور یامولد اضطراریبه صورت هوشمند این مشکل را حل نموده است. در قسمت صفحه کنترل مولد اضطراری فناوری خاصی به کار برده شده است که به محض قطع برق دیزل ژنراتور اضطراری را استارت زده و برق مجموعه را دوباره به خوبی تامین میکند.

تامین برق اضطراری و دائم در مقیاس های کوچک و مگاواتی (بزرگ) توسط دیزل ژنراتور درتوان ماست. موارد فوق نکات حداقلی هستند که پیش از اخذ قیمت دیزل ژنراتور باید در نظر گرفته شوند. متاسفانه قطعات غیراصلی(چینی) برخی از برندهای معتبر نیز دربازار وجود دارد. لذا شما در هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید که نام قطعات و کشور سازنده آن را در فاکتور ذکر نماید.

برند های برتر ژنراتور گازسوز کدام اند؟

قیمت دیزل ژنراتور قیمت ژنراتور Uk Diesel Generator