سبک شناسی دکوراسیون داخلی ویلا های شمال کشور

در سمت راست ورودی، آشپزخانه ای دنج با دسترسی نزدیک و آسان جانمایی شده است. این می تواند تجربه ای متفاوت برای یک آشپزخانه باشد. تا جلوه ای خاص و بی نظیر به فضای داخلی ویلا و یا خانه ی خود بدهید. سعی کنید آن ها را تا لبه های دیوار ویلا بیاورید. شما می توانید از لحظه شروع کشیدن نقشه ویلا، در پیاده سازی طرح دلخواه تان در ویلا دخالت داشته باشید و فضای دلخواه خود را با نظارت یک گروه متخصص در محیط ویلا بوجود بیاورید. تعمیرات معمولا در ساختمان های تجاری یا مسکونی انجام می شود. برای آنکه بین ساختمان مسکونی ویلا و فضای سبز آن ارتباط و هماهنگی جالبی برقرار شود باید یک سری اصول و استاندارد را رعایت کرد. چون در بیشتر پروژههای طراحی فضای سبز برای ویلا همیشه از قبل یک سازه مسکونی در زمین وجود دارد، پس باید زمین را از دید سازه هم بررسی کرد و جوانب آن را در نظر گرفت.

طراحی ویلا دوبلکس کوچک

اتاق ها دارای کفپوش بلوطی رنگ سفارشی از نوع شفرون و با تزئینات برنجی و روشنایی ال ای دی در اطراف آن. تاثیر بسیار زیادی در میزان روشنایی ویلا در شب و همچنین زیبایی چنین فضایی خواهد داشت. فضای داخلی ویلا نیز با نمای بیرونی هماهنگ می باشد و جلوه خاصی را در بطن خود دارد. همچنین می توان ویلا را در این مناطق به صورت دوبلکس طراحی کرد و پله های آن را نیز با استفاده از چوب ساخت که این کار جلوه خاصی به ویلا می دهد . محوطه سازی باغ ویلا بسته به نوع سلیقه کارفرما میتواند به هر سبکی باشد، معمولا محوطه سازی در باغ ویلا مدرن غیر متقارن و در باغ ویلا کلاسیک و سنتی بصورت متقارن است. به شما پیشنهاد می کنیم از مهندسین باغبانی کمک بگیرید تا بهترین طرح های باغ و پارک را با زیباترین و مناسب ترین گیاهان برای شما پیاده کنند.

طراحی داخلی ویلا مدرن

در اینگونه از دکوراسیونها بالشتکها و مبلمان گرم و نرم به نظر میرسند و خطوط تیز ندارند و کوسنها در این نوع از دکوراسیونها به تعدد به کار رفته است; تا به فضا حال و هوایی کلاسیک ببخشند. رنگ طبیعی چوب بهترین رنگ ممکن برای این عنصر خارق العاده است و خطوط داخل آن و رنگ های طبیعی مختلفی که در خود دارد هر محیطی را دنج تر و زیباتر می کند. عناصری که موجب زیباتر شدن دکوراسیون داخلی ویلا می شوند، استفاده از تابلوهای بزرگ برای دیوارهای سالن نشیمن است. طراحی ویلا رویایی بزرگ و پرهزینه است که علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی آن می توان سرمایه گذاری خوب و سودآوری نیز به حساب آورد. استفاده از پنجره ها با اندازه های مختلف, استفاده مناسب از روشنایی های مصنوعی و طراحی داخلی ویلا با رنگ های روشن و شیک می تواند علاوه بر القای حس آرامش موجب زیبایی و روشن شدن دکوارسیون داخلی ویلا شود.

دکوراسیون داخلی ویلا

به عنوان مثال : پذیرایی در یک بخش باشد و حال اختصاصی در یک بخش و … به عنوان مثال : طراحی دکوراسیون یک ویلا در منطقه سردسیر ممکن است با طراحی یک ویلا در منطقه شرجی متفاوت باشد که در طراحی ویلا باید به این نکات توجه گردد . تغییرات تدریجی از اصول مهم در طراحی فضاهای سبز در ویلاها محسوب میشوند. دکوراسیون داخلی ویلا از نکات مهم و تاثیر گذار در زیبایی ویلاها هستند که توجه به آنها برای افرادی که می خواهند ویلای زیبا و لوکسی داشته باشند ، بسیار مهم است . ویلاها خانه های بزرگی هستند که دارای طاقچه های مجزا برای کارها و فعالیت های مختلف هستند.

طراحی داخلی ویلا باغ به دست آوردن نقشه کلی زمین و اطلاعات دقیق از پستی و ناهمواریهای زمین یک دید کلی به شما خواهد داد و به واسطه همین دید خواهید توانست ایدههای خود را پیاده کنید. ویلاهای موجود در مناطق شمالی بهتر است که دارای پنجره های زیاد و بزرگ باشد تا بتوان از داخل ویلا منظره زیبای بیرون از ویلا را دید . لازم به ذکر است که در ویلاهای کوچک بهتر است از مبل های ال شکل که به صورت راحتی هستند و یا از مبل هایی که فضای کمی را اشغال می کنند ، استفاده کرد . به بیان دیگر شما در سبک بوهمین می توانید به راحتی چیدمان و دیزاین لوازم و وسایل موجود در ویلا و خانه خود را تغییر دهید.

با توجه به سرمای هوا در نیمه دوم سال در ماسال، بهترین زمان برای سفر به ماسال و لذت بردن از طبیعت دلانگیز ییلاقات ماسال و شاندرمن، از اواسط بهار تا طراحی ویلا اواخر تابستان است. طراح در طرح اولیه خود باید تا جایی که امکان دارد، نوع گیاهان و گلهای مورد استفاده را مشخص کند تا بعدها در اثر چینش نادرست آنها نقصی در پروژه به وجود نیاید. یک شومینه ایمن حمام را گرم می کند و ایندر حالی است که این شومینه با سنگ آهک با مدل کلاسیک تزووین شده و بر روی آن یک آیینه قدی بلند عتیقه قرار داده شده است. به طوری که کارگران و پیمانکار ویلا طبق عمق معین شده اقدام به کندن محل رنگریزی شده با گچ روی زمین میکنند تا زمین برای اجرای فنداسیون ویلا آماده شود. امروزه در مناطق خارج از شهر به خصوص در شمال کشور که بسیاری از افراد به ساخت ویلاها در متراژهای زیاد روی آوردهاند، فضای سبز یک المان مهم برای ویلا تلقی میشود.

هزینه طراحی داخلی ویلا

در کل می توان گفت که در طراحی ویلا مدرن و لاکچری، عملکرد مناسب هر جزء در درجه اول اهمیت دارد و زیبایی و چشم نوازی در درجه دوم قرار دارد. بر طبق این اصل از طراحی فضای سبز ویلا باید توجه داشت که رنگهای گرم به طرف شما در حال حرکتند و شما را به خود جذب میکنند در صورتی که رنگهای سرد مانند آبی و سبز این طور به نظر میآید که از شما دور میشوند. طراحی داخلی، ویلا را از یکنواختی خارج میکند و به آن روح میبخشد و باعث میشود بیننده علاوه بر لذت از محوطه و نمای ویلا، داخل منزل هم برایش دلنشین و آرامش بخش باشد.

در بسیاری از مواقع طراحی دکوراسیون داخلی ویلا با استفاده از طرحهای قدیمی انجام شده است و ساکنان ویلا تمایل دارند دکور و طراحی داخلی ویلا را تغییر دهند. قطعا اگر اطلاعات یا دانش خاصی در زمینه اصول و استانداردهای طراحی فضای سبز نداشته باشید، باز هم میتوانید تعدادی درخت و بوته گل در حیاط ویلای خود بکارید و آن را سر و سامان دهید. پله در ویلاهای دو طبقه زیبایی خاصی به دکوراسیون آن فضا می دهد و ساختمان را از حالت آپارتمانی خارج می کند. پیرامون هر محیط ساخته شده ای، در آن تفاوت ایجاد می کند. در صورتی که زمین مورد نظر صاف و یکنواخت باشد، شاید لازم باشد که ناهمواریهایی را به طریق مصنوعی در آن ایجاد کرد. شاید همیشه رویای یک کلبه جنگلی را در سر می پروراندید.

دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال

خرید گیاهان یا کاشت و قلمه زدن آن ها هزینه ای برای شما نخواهد داشت بنابراین این ایده را می توان به واقع از کم هزینه ترین و ارزان ترین ایده های زیباسازی ویلا دانست. تا جایی که میتوانید برای پنجرهها از پردههای نازک و با ضخامت کم استفاده کنید تا نور طبیعی را مهمان خانه کنید. کوچک بودن طراحی نقشه ساختمان به این معنی نیست که خانه از داخل هم کوچک و کم جا به نظر می آید. این نشیمن نیمه مسقف که به زیبایی طراحی شده و دارای شومینه ای زیبا و محلی برای باربیکیو میباشد، از بهترین نوع فضاهای نیمه باز در خانه به حساب می آید. ترکیب رنگ طوسی با سفید موجب می گردد که محیط داخلی ویلا درخشان تر و با وقار تر نمایان شود و چشمگیر به نظر آید .

طراحی داخلی ویلا های مدرن

باز هم در کنار شما هستیم تا با رضایت صمیمانه پاسخگوی اعتماد شما باشیم و پس از اتمام کار به نتیجه دلخواه برسیم. طراحی ویلا ساحلی در کرانه دریا با تراس های بزرگ، سکوها و سایه بان های عریض و غالبا فرمهای باز و کشیده و رنگ های روشن صورت می گیرد. از این رو جمع آوری اطلاعات در این خصوص، پیش از تایید نهایی طرح باغ ویلا لازم است. از این رو در نمای ویلاهای کلاسیک از رنگ هایی مانند طلایی ، بژ ، کرم و یا ترکیب آن ها با رنگ های دیگر مانند سفید استفاده میشود.این سبک مناسب افرادی است که تمایل به زندگی در فضایی سنتی و قدیمی دارند.

با یک مقایسه ساده با چنین فضایی در یک عمارت همسطح با ساخت و ساز یک عمارت دوبلکس، می توان به خوبی دریافت که چطور هزینه های ساخت یک ویلای فلت تا چه اندازه با ساخت یک ویلای دوبلکس یا تریپلکس تفاوت خواهد داشت. با اختلاف قیمت زیاد، با تغییر متریال می توان با هزینه کمتری بازسازی ساختمان را به پایان رساند اما همچنان سطح کیفیت و کیفیت را حفظ کرد. بازسازی ویلا به معنای تعمیر و تغییر دادن قسمتهای مختلف ویلا است که فرسودگی در بافت آن اتفاق افتاده است. از آنجایی که رعایت تمام اصول طراحی ویلا کاری تخصصی است باید از نظر و دانش مشاوران شرکتهایی که در این زمینه تجربه کافی دارند بهره بگیرید. برای نورگیری طراحان تلاش کردند که با آینههایی که در طرح اصلی خود در نظر داشتند نورگیری کافی را با توجه به فضای کوچک خانه تامین کنند. اگر در طراحی نمای ویلا و استفادهی درست از مصالح در نما دقت کافی به کار برده شود، ماندگاری ساختمان را نیز بالاتر خواهد برد و هزینههای بازسازی را برای شما پایینتر خواهد آورد.

طراحی ویلا شمال

جزئیات لوکس و پرکار در طراحی و ساخت این المانها در تناسب با نمای کلاسیک ویلا، مجموعه باغ ویلا را همگون و متعادل میسازد. یکی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون باغ ویلا ، استفاده از پنجره های یک سره و بزرگ است تا بتوان از داخل ویلا محیط باغ را مشاهده کرد که این کار باعث دلباز تر شدن فضای داخلی ویلا می شود . در نواحی خاص و برای ساخت باغ ویلا معمولا کمتر از این مقدار تعیین می شود. استفاده از گیاهان در داخل ویلا فراموش نشود. در این طرح و نقشه اولیه باید اصول مهم طراحی فضای سبز ویلا مانند راههای دسترسی و پراکندگی گلها و گیاهان و نوع فضای سبز مورد استفاده مورد توجه قرار بگیرند.

در تعادل متقارن، دو طرف چشم انداز فضای سبز یکسان هستند در صورتی که در تعادل نامتقارن، ترکیب چشم انداز فضای سبز با استفاده از عناصر و اشیا مختلف متعادل میشود. این نواحی که معمولا در خارج از شهرها و آلودگی آنها هستند، پتانسیل طراحی ویلا با سبک ها و رویکردهای مختلف را دارند. معمولاً عملیات با برداشتن لایه اولیه گچ آغاز می شود، در اینجا باید انشعابات توسط نصاب ها و همچنین سیم کشی توسط مهندس برق بررسی و در صورت لزوم تعویض شود. نور طبیعی، یک معیار کیفی مهم برای یک ویلا است.بازشوهای بزرگ و کوچک برای دعوت نور به داخل، تفاوت قابل توجهی در ویلا به وجود میآورند، همچنین جهت تابش نور از جهات چهارگانه شمال، جنوب، شرق و غرب نیز بسیار حائز اهمیت است.

طراحی داخلی ویلا شمال

ویلا ها در ایران و در شمال کشور به دو سبک مختلف کلاسیک و مدرن ساخته می شوند. اقلیم آب و هوایی مناطق شمالی ایران از نوع معتدل خرزی (معتدل گرم) است. آب و هوای منطقه جغرافیایی مدنظر شما نیز یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت ویلاست. استفاده از چوب در دکوراسیون سرویس بهداشتی تا چه حد در زیبایی و جذابیت این فضا می تواند موثر باشد. در این خصوص سبک های طراحی ویلا نیز در طراحی این نوع سقف موثر هستند. به عنوان مثال پلکان مستقیم در طراحی ویلای مدرن به کار میرود. دکوراسیون داخلی ویلاهای مدرن معمولاً کابینتها و کمدهایی با درهای شفاف دارند تا ظروف، ملحفهها و وسایل مختلف به نمایش گذاشته شوند و به وضوح دیده شوند.

در ان به نمایش درآمده است. سطوح سوخته به همان صورت حفظ شدند تا یک شخصیت منحصر به فرد در فضاهای داخلی خلق شود. این رنگ به تدریج جای رنگ هایی نظیر طوسی را می گیرد ، جالب است بدانید که رنگ طوسی نه تنها اینکه می تواند جای رنگ بژ را در دکوراسیون داخلی ویلا بگیرد بلکه می تواند سبکی جدید در زندگی ، و استایل تازه ای را خلق کند . این گونه یک اثر هنری خلق میشود و توجه هر رهگذری را به خود جلب میکند. طبق این اصل از طراحی، هنگامی که عناصر متضاد در کنار یکدیگر قرار میگیرند توجه بیننده را به بیشتر به خود جلب میکنند و باعث متفاوت دیده شدن فضا میشوند.