راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2022 دیجی 63 | behtarin-laptop

این مدل وزنی 1.5 کیلوگرمی و ضخامتی حدود 19.9 میلی متر دارد و از نمایشگری 15.6 اینچی مات با رزولوشن FHD استفاده می‌کند. این صفحه نمایش به نسبت مدل قبلی رزولوشن بالاتر و در نتیجه کیفیت بهتری دارد و برای مشاهده محتوا گزینه بسیار بهتری به حساب می‌آید. لپ تاپ دانشجویی لنوو IdeaPad 5 15ITL05 با اشتن مشخصاتی نظیر 8 گیگا بایت رم، پردازنده قدرتمند و جدید Core i5 1135G7، حافظه 512 گیگابایت ، 2 گیگا بایت کارت حافظه به عنوان یک لپ تاپ ایده آل دانشجویی به حساب می آید. ناگفته نماند؛ که این لپ تاپ در عین اینکه از وزن مناسبی برخوردار است قیمت مناسبی نیز دارد که برای امورد دانشگاهی انتخاب مناسبی است.

  • این لپ تاپ دانشجویی طراحی مدرن و به‌روزی دارد و وزن و ضخامت آن نیز به ترتیب به حدود 1.7 کیلوگرم و 19 میلی‌متر می‌رسد و شما امکان خواهید داشت تا آن را به دنبال خود حمل کنید.
  • قبلا نسخه سوم این لپ تاپ را به شما معرفی کردیم، اما اگر می‌توانید کمی بیشتر هزینه کنید، سوئیفت ۵ هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
  • پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.
  • در این قسمت از مطلب مجله لپ تاپ میخواهیم چندین لپ تاپ که می توانند در دسته لپ تاپ دانشجویی قرار بگیرند را معرفی کنیم.
  • هرچند که ریزر بلید ۱۴ لپ تاپ گیمینگ فوق‌العاده‌ای است اما قیمت بالای این محصول ممکن است بسیاری از افراد را از خرید آن منصرف کند.
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 2022 دیجی 63 | behtarin-laptop

علیرغم ارتقای قدرت، عمر باتری در واقع کمی بیشتر از مدل سال گذشته است و حدود ۹ ساعت دوام می‌آورد. لایه مشکی بدنه صاف لپ‌تاپ از پلاستیک محکم و مقاومی ساخته شده است، اما بافت فلزی آن ظاهری فریبنده به آن می‌دهد. لپ‌تاپ Chromebook Duet دارای نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل است که به طرز چشمگیری رنگارنگ است.

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسوس M509DJ-X:

اگر شما می خواهید از برند لنوو یک لپ تاپ عالی را برای کار برنامه نویسی به خانه ببرید می توانید این لپ تاپ را با ۱۸ ماه گارانتی اصلی بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی به خانه ببرید. در این مدل نیز میزان حافظه رم 12 گیگابایت بوده و قابل ارتقا نیست لیکن همانطور که قبلا گفته شد این میزان برای انجام کارهای دانشجویی زیاد هم هست. از آن جایی که دانشجویان و دانش آموزان تایم زیادی از روز را در دانشگاه و مدرسه سپری می‌کنند، قابلیت حمل همواره برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، یک لپ تاپ باید هم سبک بوده و هم ابعاد مناسب و کوچک‌تری داشته باشد تا این خصلت برایش محقق شود. این بدان معنی است که اگر نیازهای چندان سرسختی نداشته باشید، این لپ تاپ نازک می‌تواند قدرتی بیش از آن‌چیزی که نیاز دارید را برای‌تان فراهم کند. قلم S دوست داشتنی را مثل همیشه در این لپ تاپ داریم و در قالب یک بسته بندی جذاب در اختیار شما خواهد بود.

فرضا به جای خرید ایسوس زنبوک q408 می‌توانید یکی از نسخه های لپ تاپ ایسوس FX516 را بخرید. این لپ تاپ تقریبا هر چیزی که شما به عنوان یک دانشجو از لپ تاپ بخواهید را دارد؛ از صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش 360 درجه گرفته تا پردازنده قدرتمند Ryzen H. این لپ تاپ از دسته لپ تاپ با پردازنده Ryzen 7 است و به جرعت می‌توان گفت که به عنوان یک الترابوک پردازنده قدرتمندی دارد. اول پردازنده را انتخاب کنید و سپس با‌‌توجه‌‌‌به آن لپ‌تاپ‌های مناسب خود را بیابید. پس به دنبال گرافیک بالا باشید (مثل 1650 یا 3050 که البته در لپ تاپ های زیر 20 میلیون پیدا نمیشن).

بررسی کاغذ دیجیتال شیائومی مدل Mijia LCD