ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ارز دیجیتال و بازار سرمایه آکادمی فاطمی

همچنین امنیت نسبتاً خوبی دارد و کار کردن با آن آسان است . بعد از زدن دکمه login مجدد ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. پولکادات و کازماس و لونا و لینک و کوزاما وانکر و پالیگان و ایاس و تومو و سیس و وینک و ترون و زیلیکا و هایدرا و یو اس دی و کاردانو . تفاوتی میان این دو روش نیست و بعد از اینکه یکی از آن‌ها را انجام دادید تأیید دو مرحله برای شما فعال می‌شود. کد QR را که در تصویر قبل در صرافی وجود داشت اسکن کنید.

نحوه تنظیم اهرم در معاملات فیوچرز کوکوین چگونه است؟

از موارد مهم امنیت حساب کاربران ، احراز هویت دو مرحله ای ، سوال امنیتی ، رمز عبور معامله Trade ، رمز عبور ورود به حساب کاربری ، تایید تلفن و محدود کردن IP ها می باشد. اگر به قسمت Withdrow (برداشت وجه) در حساب کاربری خود در صرافی kucoin مراجعه کنید . مشاهده خواهید کرد که حداکثر مبلغ قابل برداشت در صرافی کوکوین در هر روز 1 بیت کوین می باشد. و شما در یک روز حداکثر به مبلغ یک بیت کوین می توانید از حسابتان برداشت داشته باشید. در این مقاله میخواهیم به معرفی صرافی کوکوین ، نحوه ثبت نام و انجام ترید این صرافی بپردازیم. صرافی کو کوین به دلیل امنیت بالا و امکان احراز هویت ساده بسیار معروف و کاربردی است.

نکاتی که قبل از ثبت نام باید به آن توجه کنید

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ارز دیجیتال و بازار سرمایه آکادمی فاطمی و باید از گزینه دوم برای واریز و برداشت استفاده کنند. کد مورد نظر خود را وارد کنید و دکمه Submit آموزش ثبت نام در کوکوین را کلیک کنید. کلمه امنیتی را انتخاب کرده و بر روی گزینه Submit کلیک کنید. یک عبارت را به دلخواه تایپ کنید و گزینه Submit را کلیک کنید. این گزینه برای بالا بردن امنیت تراکنش، برداشت و… را به وسیله انتخاب پسورد قوی، برای شما فراهم می‌کند. در تصویر زیر می‌توانید پاسخ صرافی به شایعات را مشاهده نمایید.

صرافی کوکوین Kucoin چیست؟

در این مقاله، تمامی جزئیات آموزش صرافی کوکوین را در اختیار شما کاربران و معامله‌گران دنیای کریپتوکارنسی قراردادیم تا هیچ نکته‌ای از قلم جا نماند. صرافی Kucoin از جمله صرافی‌های امن و معتبر محسوب می‌شود که از اعتبار بالایی مثل پلتفرم‌های بایننس، FTX و غیره برخوردار شده است. در صفحه باز شده، آدرسی که تحت عنوان Hash مشخص شده است را کپی و در مرحله آخر فروش رمزارز، در سایت بیتستان وارد کنید؛ یا به عنوان رسید پرداخت (کد پیگیری ارسال رمزارز) در اختیار دیگران قرار دهید. مسدود شدن حساب دلایل مختلفی ممکنه داشته باشه و تنها به آی پی محدود نمیشه. امکان احراز هویت با مدارک ایرانی در این صرافی وجود نداره اما برای رفع مسدودی میتونید ارسال کنید.

ثبت نام در صرافی کوکوین

در این مقاله قصد داریم صرافی کوکوین رو به عنوان یکی از صرافی های مورد علاقه کاربران ایرانی معرفی کنیم. البته لازم به ذکر هست که صرافی Kucoin در حال حاضر نسبت به کاربران ایرانی رویه رویکرد مثبتی داره ولی اصلا معلوم نیست در آینده به خاطر تحریم ها و فشار های امریکا رویه شو تغییر بده یا نه. پس همیشه موقع فعالیت در صرافی های خارجی جانب احتیاط رو رعایت کنید و ترجیحا همیشه از یک VPN آی پی ثابت استفاده کنید. فایل ویدئویی بالا شما رو بطور کامل با این صرافی آشنا خواهد کرد. صرافی کوکوین Kucoin چیست؟ کوکوین ، یک صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال است که البته، خود را ترکیبی از صرافی‌ متمرکز و غیرمتمرکز (صرافی هیبریدی) می‌نامد. کوکوین از سال ۲۰۱۷ فعال است و از لحاظ حجم معاملات جاری، جزو ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال جهان است.

از سپتامبر 2016، بیش از 500 مقاله در مورد پروتکل های مخربی که امروزه در حال ظهور است، نوشته است. بله این صرافی نیز مثل خیلی از صرافی های دیگر ، ایرانیان را تحریم کرده است. البته میتوانید به جای احراز هویت از طریق موبایل، احراز هویت گوگل را انتخاب کنید و در این صرافی ( مثل خیلی ایرانیان دیگر) سرمایه گذاری کنید.