بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-بک لینک گلدلینک

در واقع شاید بتوان گفت هرچه به دست آوردن یک لینک ساده‌تر باشد، ارزش آن هم کمتر خواهد بود. بسیاری از کسب و کارها از مشتریان خود می‌خواهند که نظرات خود را درباره محصولات یا خدمات‌شان اعلام کنند. حتی در بعضی از سایت‌ها بخشی به این موضوع اختصاص داده شده است. اما اگر بتوانید از کاربران بخواهید که در بلاگ‌های خود، صفحات شبکه‌های مجازی و پلتفرم‌هایی که در اختیار دارند، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت به سایت شما لینک بدهند، اتفاق فوق العاده‌ای خواهد بود . مطمئن باشید اگر مشتریان از خدمات شما راضی باشند، این کار را برای شما خواهند کرد.

انواع بک‌لینک‌ها (از لحاظ ارزش)[ویرایش]

بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-بک لینک گلدلینک اگر سایت خوب و لایقی برای صفحه اول گوگل باشید، علاوه بر رعایت همه فاکتورهای بهینه سازی مثل سرعت، زیبایی و… در سایتتان، خود کاربران سطح وب هم به شما لینک میدهند که این مورد تاثیر بسیاری در سئو سایت دارد. این موضوع هم جدای از مزایای مختلفش، باعث میشود فعالان حوزه شما به دلایل مختلف از سایت شان به صفحه سایت شما لینک بدهند. مثلا در مقالات شان صفحه شما را برای بررسی قیمت معرفی کنند، به عنوان منبع مقاله به صفحه لینک بدهند و… .

قبلا برای گوگل تعداد بک لینک ها اهمیت داشت اما حالا تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک میدهند اهمیت دارد. تا همین چند وقت پیش هم هیچ لینکی به سایت نمیدادم تا تعداد پست ها و بازدیدها بیشتر بشه و الان چند ماهی هست که شروع کردم به لینک دادن به دسته بندی های مرتبط سایتمون. اما خب مسئله اینه که این سوشیال ها اسم برند شرکت ما نیستن و یا به اسم فرد ساخته شدن یا کلمه کلیدی مثل همون سفر و…. با توجه به این موضوع، اگر پشتکار کافی دارید، میتوانید در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی اقدام به برندسازی و ایجاد ارتباط های ارزشمند کنید تا به مرور مخاطبان به سایت تان لینک بدهند. همین حالا در سطح وب فارسی و انگلیسی، سایت های مختلفی هستند که ابزارهایی مناسب کاربرانشان ایجاد کرده اند.

  • اگر از یک وب سایت با کیفیت و شهرت عالی به سایت شما پیوند داده شود، این یک رای اعتماد فوق العاده است.
  • به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید.
  • از آنجا که ‌این آدرس معمولا با تغییری مواجه نمی‌شود به آن پرمالینک گفته می‌شود.
  • با نوشتن پست مهمان در وبلاگ ها یا سایت های مرتبط با حوزه کاری شما، می‌توانید یک لینک بسیار معتبر دریافت کنید و ترافیک خود را افزایش دهید این کار موجب افزایش رتبه شما در گوگل بهترین روش بک لینک (حرکت کن اینجا) نیز خواهد شد.
  • مخاطبان زیادی دارند و شما می‌توانید با انجام مصاحبه با این افراد، بک لینک رایگان دریافت کنید.

تیم تخصصی سایت بک لینک روز٬به واسطه ی داشتن تجربه و تخصص درفرایندسئو و لینک سازی اصولی،با تمرکز بر ریشه یابی مشکلات سایت میزبان،سئو داخلی و … اعتماد و اعتباری که یک سایت از طریق لینک به سایت دیگر میدهد بین تمام لینک هایی که در سایت وجود دارد تقسیم میشود. از صفحه ای بک لینک بگیرید که لینک های خروجی زیادی نداشته باشد. بهتر است که صفحه ای که در آن لینک ایجاد می کنید کمتر از 10 لینک خروجی داشته باشد. به عنوان یک فری لنسر، سئو کار یا شرکت طراحی سایت و یا شرکت بازاریابی برای ایجاد پست مهمان راهکارهای زیر را بکار بگیرید. به روند افزایش تعداد لینک های یک وب سایت به طور مستمر همراه با یک هدف کلی، کمپین لینک بیلدینگ گفته می شود.

نکات طلایی در سئو سایت آژانس هواپیمایی

راهی که شما می توانید لینک های شکسته ی وب سایت خود پیدا کنید، این است که به Google Search Console بروید و به ارورهای کراولر ها نگاه کنید. ممکن است فردی به سایت شما لینک داده باشد ولی در آن URL شما اشتبا نوشته شده باشد. اولین راه این است که به آن سایت مراجعه کنید و از آن ها تقاضا کنید که لینک شکسته را اصلاح کنند. راه دوم ایجاد همان صفحه برای URL اشتباه است و در صفحه ای که ایجاد کرده اید یک ری‌دایرکت به URL درست خود بفرستید. در این هنگام شما در طعمه تبادل لینک قرار گرفته اید که یکی از روش های کلاه سیاه سئو در لینک سازی خارجی است. روش های خرید بک لینک و تبادل لینک دقیقا همین موارد را شامل می شود که منجر به خراب شدن نمای لینک سازی شما می شود.