آموزش علوم غریبه قسمت دوم Archives ، کتابخانه علوم غریبه | maktabdata

آموزش علوم غریبه قسمت دوم Archives ، کتابخانه علوم غریبه | maktabdata

حداقل در این کشور تنها کسی که از روی کتابهای دعا برای کسی کاری انجام نمیده من هستم. ایجاد ارتباط دایمی بین خودآگاه و ناخودآگاه افراد و الهام پاسخ سوالات و راه حل مشکلات در خواب و بیداری به ذهن افراد. ابن ادریس، ابی‌جعفر محمد، السرائر، قم، موسسه نشر اسلامی، ۱۴۱۰ق.

علوم غریبه علم رمل قسمت اول و کاربردهای بسیارشگفت انگیز آن وتاثیر آن در عالم هستی

علوم غریبهگران در سطوح بالاتر می دانند که به چه کسی خدمت می کنند و مستقیماً شیطان را می پرستند و برای قدرت بیشتر دعا می کنند. کسانی که روح خود را به طور کامل از طریق اعمال گناه آلود خود از دست می دهند، خود شیطان ظاهر می شود و آنها را اداره می کند. شما می توانید در مورد آن در افسانه های ارتدکس و زندگی قدیسین که با چنین علوم غریبهگران سروکار داشتند بخوانید. علوم غریبهگران پایین نمی دانند چه می کنند، برخی از آنها حتی به فکر کمک به مردم هستند و به آنها آسیب نمی رسانند، زیرا همه آنها توسط نیروهای اهریمنی که آنها را کنترل می کنند به دام افتاده اند. چگونه علوم غریبه و متافیزیک را یاد بگیرم؟ آموزش علوم غریبه و آموزش متافیزیک یا اینکه آموزش علم جغر یا علم هایی که زیر مجموعه علوم غریبه هستند این روزا خیلی هارو سردرگم کرده. از قدیمی‌ترین نام‌هایی که با علوم خفیه پیوند خورده، نام بلیناس حکیم است، که در منابع بسیاری از جمله کتاب الفهرست (تألیف در ۳۷۷ هجری) و تاریخ الحکماء به عنوان بنیان‌گذار علوم غریبه یاد شده‌است.

ظاهراً علوم غریبهی عالی مهارت فداییان و خبره های باطنی است که دانش علوم غریبهیی مخفی دارند و ظاهراً علوم غریبهی آنها بیشتر بهترین منبع برای اموزش علوم غریبه کار می کند. آنها بیشتر درگیر کار انجمن های مخفی هستند، جایی که خود شیطان به آنها علوم غریبهی عالی می آموزد. برای اینکه شیطان شیطان معرفت را به شما منتقل کند، باید روح شما کاملاً سیاه شود و این امر توسط معلمان علوم غریبه به دست می آید که شما را مجبور می کنند از نظر اخلاقی و گناه عمیق تر بیفتید و مناسک را با ستایش و سوگند به خود شیطان انجام دهید. بسیاری از اسامی، تشریفات مربوط به قربانیان خون، سادومازوخیسم، بی بندوباری جنسی، توهین به مقدسات این گونه است که روح بیش از پیش سقوط می کند و پس از آن چیزی برای او بیگانه نیست و برای همه چیز آماده است. این گونه است که قتل های ماورایی مقدس آیینی رخ می دهد، زیرا کسانی که سحر می کردند آنقدر هوشیاری خود را از دست داده اند که می پذیرند به نام شیطان بکشند.

  • لطف خدا همه چیز را پاک و شفا می بخشد و در هنگام دعا ظاهر می شود، پس فقط با آرامش دعا کنید و هیچ اتفاق بدی برای شما نخواهد افتاد.
  • کتاب خود آموز و آموزش فن علوم غریبه ( کنوز المعزمین )، نوشته شیخ الرئیس ابو علی سینا است.
  • نمونه هایی از شیاطین وجود داشت که در لحظه ای که خانواده شیطان به یادگارهای سنت سرگیوس رادونژ، معجزه گر می رفتند، برای شفای دعا می رفتند، مهم نیست که قدرت ابوت مقدس چقدر زیاد بود.
  • دنیای متافیزیک دنیایی پیچیده و ناشناخته است و مفاهیم آن گاه در قالب واژگان نمی گنجد .
  • در علم هیمیا، تركیب قوای عالم بالا با عناصر عالم پایین مد نظر است و به آن علم طلسمات نیز می‌گویند.
  • نسل جوان ما عادت کرده تا هر مفهوم تازه و نوظهوری را تنها به ضرب و زور پیوند دادنش با متافیزیک عامیانه و مفاهیم شبه علمی پیش پا افتاده بفهمد، و با واسطه ی فنون جن گیری و روشهای احضار ارواح با مفاهیمی علمی مانند فعالیت الکتریکی مغز ارتباط برقرار کند.

و او می‌داند که خداوند وقتی می‌بیند که چقدر گناه است و دیگر به تماس با آن فکر نمی‌کند، که تصادفاً به پیش‌بینی نجومی نگاه نمی‌کند یا ارواح را احضار نمی‌کند، بخشیده است. علوم غریبهی بالا همان علوم غریبهی کم است، با این تفاوت که درجه دادن به شیطان در علوم غریبهی عالی بالاتر است. سحر و علوم غریبه معمولی و اعمال مشرکانه بیشتر و به صورت پراکنده توسط جهان عادی و بی ایمان انجام می شود و به دنبال راه حلی ماورایی مقدس برای مشکلات خود هستند.

سپس باید به تفصیل اعتراف کند، مخصوصاً برای اعتراف به گناه بازیگری و رفتن نزد علوم غریبهگر، اعتراف به احضار ارواح، طالع بینی، اعداد، تمام آن مهارت های علوم غریبهگری که انجام داده یا درگیر آن بوده است. قبل از عشا، باید روزه بگیرد و هر کاری را به برکت پدر روحانی انجام دهد. گاهی انسان مجبور است چندین بار به آن گناه اعتراف کند تا اینکه خداوند ببخشد.

خرید ترانسفورماتورهای کارکرده – فروش ترانس کارکرده و دست دوم