PLC S7-1200 زیمنس لیست قیمت پی ال سی PLC 1200 زیمنس اتوماسیون فرسان

مراجعه به نمایندگی پی ال سی زیمنس بهترین راه برای تهیه محصولات اصلی این شرکت است. علاوه بر این، با مراجعه به نمایندگی، افراد می‌توانند با سایر محصولات اتوماسیون این شرکت و جزئیات کارکرد آنها آشنا شده و در صورت لزومt این محصولات را نیز برای بالاترین میزان مطابقت میان دستگاه‌های خطوط اتوماسیون تهیه نمایند. آزندکنترل نمایندگی پی ال سی زیمنس در ایران، با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات اتوماسیون زیمنس، پیاده‌سازی و نگه‌داری از اتوماسیون خطوط تولید، کارگاه‌ها و صنایع متفاوت را به امری مقرون به صرفه و ساده تبدیل کرده ‌است. از مزیت های پی ال سی زیمنس مدولار بودن آن ها می باشد؛ یعنی شما می ‌توانید انواع دستگاه های ورودی و خروجی را متناسب با برنامه خود ترکیب و مطابقت بخشید. پی ال سی برند زیمنس در انواع مختلفی تولید می شود، از این رو قیمت های آن ها متفاوت می باشد. Plc کنترلر منطقی می باشد که قابلیت برنامه نویسی دارد.به طور کلی نوعی کامپیوتر صنعتی به شمار می رود که کاربرد های فراوانی همچون تجاری و صنعتی دارد.

انواع ماژول ها و برد های S7-1200 و لوازم جانبی:

حداکثر فرکانس ورودی 200KHZ و سطح منطقی 0 ولتاژ کمتر از 1 ولت DC و سطح منطقی 1 ولتاژ بالاتر از 2 ولت DC. سیگنال ماژول ورودی و خروجی دیجیتال زیمنس SM 1223 با کد 6ES7223-1PL2-0XB0 پی ال سی S زیمنس دارای 16 ورودی دیجیتال با مشخصات. سطح منطقی 0 ولتاژ کمتر از 5 ولت DC و سطح منطقی 1 ولتاژ بالاتر از 15 ولت DC و سطح جریان مصرفی هر ورودی دیجیتال حداکثر 4 میلی آمپر می باشد. سیگنال ماژول ورودی و خروجی دیجیتال زیمنس SM 1223 با کد 6ES7223-1PH2-0XB0 پی ال سی S زیمنس دارای 8 ورودی دیجیتال با مشخصات. سیگنال ماژول ورودی و خروجی دیجیتال زیمنس SM 1223 با کد 6ES7223-1BL32-0XB0 پی ال سی S زیمنس دارای 16 ورودی دیجیتال با مشخصات. سیگنال ماژول ورودی و خروجی دیجیتال زیمنس SM 1223 با کد 6ES7223-1BH32-0XB0 پی ال سی S زیمنس دارای 8 ورودی دیجیتال با مشخصات.

مدل‌های دیگر آن شامل مدل استاندارد و مدل مقرون به صرفه است که بدون کنترل پنل و صفحه نمایش ارائه می‌شود. مدل‌های لوگو ورژن 7 و لوگو ورژن 8 زیمنس می‌توانند با سایر پی ال سی‌های لوگو، کنترلرهای SIMATIC و یا پنل‌های SIMATIC ارتباط برقرار نمایند. لوگو ورژن 8 از 43/38 تابع مختلف شامل توابع یک‌پارچه مانند OR، AND و توابع ویژه مانند شمارنده، رله‌گیر و کنترل‌کننده PI پشتیبانی می‌کند. پی ال سی زیمنس S از 32 ماژول متفاوت پشتیبانی می‌کند و دارای طیف گسترده‌ای از ماژول‌ها است که می‌توان آنها را به‌صورت جداگانه ترکیب کرد. این سیستم از پیکربندی تک لایه‌‌ای استفاده می‌کند که در آن تمامی ماژول‌ها بر روی یک ریل DIN نصب می‌شوند.

این سری از پی ال سی های خانواده SIMATIC S7 زیمنس PLC جدید شرکت زیمنس است که برای کنترل پروسه های بزرگ و وسیع طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد چزء PLC های ماژولار می باشد و لازم است منبع تغذیه و کارت های ورودی خروجی آن بصورت جداگانه انتخاب شوند. این خانواده از PLC خانواده SIMATIC S7 در چهار گروه PLC S زیمنس، PLC S7-1500C زیمنس، PLC S7-1500R/H زیمنس و PLC S7-1500F زیمنس ارائه شده است. نحوه کارکرد و کاربرد plc و یا کامپیوتر دیجیتال صنعتی به گونه ای است که پاسخگوی محیط های صنعتی و فرآیندهای مختلف است. کامپیوترهای دیجی کالا صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های صنعتی دوام و ماندگاری بالایی دارند. به همین علت در برابر همه عوامل بیرونی مانند گرد و غبار و سرما و گرما و حتی در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند. علاوه بر این باید بیان کنیم که میکروپروسسور با استفاده از زبان کامپیوتر برنامه نویسی می شود.

  • نسخه استاندارد سری S7-400 زیمنس می باشد که دارای کاربرد بسیار بالایی در صنعت می باشد.
  • محصولات این شرکت ، دارای ویژگی ها بی شمار و متعددی باشد و هر کدام از قیمت های خاص خود برخوردار هستند.
  • همین امر به صرفه جویی در انرژی کمک می کند و ممکن است مدل سیم کشی را ساده کند.
  • برای برخی از متقاضیان خرید پی ال سی این سوال مطرح می‌شود که پی ال سی را به کامپیوتر ترجیح بدهند یا خیر.
PLC S7-1200 زیمنس لیست قیمت پی ال سی PLC 1200 زیمنس اتوماسیون فرسان

عملکرد ، سرعت و قابلیت اطمینان بسیار بالایی دارند.از مزایای پی ال سی plc می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در مقایسه با سیستم کنترل رله سیم بندی سیستم جدیدی دارد. پی ال سی برند زیمنس کاربرد هایی زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاراتی خواهیم داشت. پی ال سی ها اغلب همان کنترل کننده های منطقی می باشند که توانایی برنامه ریزی دارند. برای تولید تابلو برق، طراحی مدار الکتریکی و یا بردهای الکترونیکی از این تجهیز می توان بهره یرداری نمود. پی ال سی ها ، با توجه به سیستم برنامه نویسی ساده و کنترل آسان واحد های مختلف یک صنعت ، نقش بسیار حیاتی را در صنایع مختلف ایفا می کنند.

پی ال سی S زیمنس نسبت به سایر مدل‌های پی ال سی زیمنس، از قابلیت نصب آسان و راحت‌تر برخوردار است. پی ال سی‌های s کمپانی زیمنس دارای ویژگی‌هایی همچون انعطاف پذیری و قدرت بسیار بالا برای کنترل کردن تجهیزات مختلف در یک سیستم صنعتی است. در ابتدای کار به توصیف PLC می‌پردازیم و سپس در رابطه با پی ال سی s زیمنس برایتان توضیح می‌دهیم. پی ال سی یا Programmable logic controller نوعی کنترل کننده منطقی برنامه‌پذیر است. این کنترل‌کننده امروزه نقش بسزایی در برنامه ریزی و مدیریت بخش‌های صنعتی داشته و منجر به کنترل بهتر فرآیندهای صنعتی شده است. ضریب اطمینان بالای انواع پی ال سی های شرکت زیمنس، این نوع قطعه صنعتی را نسبت به سایر رقبا ممتاز کرده است.

این سری پی ال سی siemens را می توان مکمل s7-300 و s7-400 دانست.16 خروجی دیجیتال ترانزیستوری با مشخصات حداکثر قدرت سوئیچینگ 0.5 آمپر برای Resistive load و 5 وات برای Lamp load. زمان تاخیر جهت دریافت سیگنال یک 50 میکرو ثانیه و زمان تاخیر جهت دریافت سیگنال صفر 200 میکرو ثانیه را می توان نام برد. 8 خروجی دیجیتال ترانزیستوری با مشخصات حداکثر قدرت سوئیچینگ 0.5 آمپر برای Resistive load و 5 وات برای Lamp load. سیگنال برد خروجی دیجیتال زیمنس SB 1222 با کد 6ES7222-1BD30-0XB0 دارای 4 خروجی دیجیتال با ولتاژ خروجی 24 ولت DC و حداکثر فرکانس خروجی 200KHZ می باشد. سیگنال برد خروجی دیجیتال زیمنس SB 1222 با کد 6ES7222-1AD30-0XB0 دارای 4 خروجی دیجیتال با ولتاژ خروجی 5 ولت DC و حداکثر فرکانس خروجی 200KHZ می باشد.

PLC ها را می توان به روش های مختلفی برنامه ریزی کرد ؛ از منطق نردبانی ، که بر اساس رله های الکترومکانیکی است ، تا زبان های برنامه نویسی ویژه اقتباس شده BASIC و دیگر زبان ها. امروزه اکثر پی ال سی ها ، از یکی از ۵ زبان برنامه نویسی زیر استفاده می کنند ؛ نمودار نردبانی ، متن ساختاریافته ، نمودار بلوک تابع ، فهرست دستورالعمل و یا نمودار توابع متوالی. سیستم‌های SCADA و HMI کاربران را قادر می‌ سازد تا داده‌ ها را از طبقه تولید مشاهده کنند و پی ال سی ها ، یک عنصر سخت‌ افزاری ضروری در این سیستم‌ ها می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت پی ال سی ها ، می‌ توانید در اینترنت جستجو کنید. این سری پی ال سی siemens را می توان مکمل s7-300 و s7-400 دانست. پی ال سی s زیمنس توسط نرم افزار step 7 tia portal نوشته شده است.

فروشگاه اینترنتی سیان شاپ برای سهولت خرید مشتریان عزیز طراحی و ساخته شده است که امکان ارسال به تمام نقاط کشور را با کمک و همیاری شرکت های پستی معتبر شامل پیشتاز و تیپاکس و… همچنین به مشتریان عزیز این امکان را میدهد تا خرید خود را پیگیری کنند و از سوء استفاده شرکت های غیر قانونی فاصله گیرند و در خرید های آینده خود از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوند. داشتن تیمی مجرب از مهندسین اتوماسیون صنعتی برای پشتیبانی قبل و بعد از فروش و ارائه مشاوره‌های تخصصی به صورت رایگان، از دیگر مزیت های تیم سیماتیک plc زیمنس کنترل می‌باشد.

خرید PLC S7 1200 و قابلیت‌های آن: