کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف

نوع روکش صفحه کناف و ضخامت آن عامل اصلی و تعیین کننده قیمت آن میباشد. در برخی از موارد متاسفانه پیمانکاران غیر متعهد از ناآگاهی کارفرمایان سو استفاده کرده و با قیمت دهی پایین اجناس متفرقه با ضخامت نامناسب و روکش غیر استاندارد را اجرا میکنند. سازه سقف کناف در دو تیپ A و B و متناسب یا ابعاد فضا اجرا میشود.

کناف در بیشتر شهرها نمایندگی دارد و به خدمات رسانی مشغول است. مراکز زیادی در تهران و اصفهان به کناف کاری مشغول هستند که با مراجعه به آن ها می توانید نسبت به کناف کاری سقف منزل خود اقدام نمایید و نمونه مورد نظر را سفارش دهید. یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای مهندسان سازه به وجود بیاید این باشد که زمان اجرای کناف سقف از چه ابزارهایی بهره می بریم و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است.

اپن آشپزخانه جایی است فضای آشپزخانه از پذیرایی جدا می شود. یکی از مواردی که بحث کناف اپن آشپزخانه را مهم کرده همین امر است. در واقع این حائل از سقف هم باید جداسازی مناسبی داشته باشد. به عبارتی هم باید فضای بالای کانتر را مجزا کند و هم با دکوراسیون آشپزخانه و پذیرایی همخوانی کامل داشته باشد.

سوالات متدوال کناف سقف و دیوار کناف

کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف

با توجه به مربعی بودن فضای نشیمن طراح آرشیتکت از یک طراحی گرد و دوار برای سقف استفاده کرده است. ۵- به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد . بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مباحث مهم در رابطه با این سقف، قیمت آن می باشد. در واقع می توان اینطور بیان داشت که قیمت کناف سقف بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شوند که هر کدام از آن ها اهمیت های مخصوص خود را دارند. از این سقف ها می تواند به منظور زیبایی بیشتر نیز بهره بگیرید، بدون صورت که از چراغ های تزئینی که می توانند به صورت توکار و یا روکار باشند، ایده بگیرید و یک حالتی مانند نور مخفی را ایجاد کنید.

قیمت دیوار پارتیشن کناف چقدر است؟

در مرحله بعدی سطح را رگلاژ کرده و تایل های باقی مانده سقف نصب می شوند. از مزیت های این ساختار سقف کناف کاری نسبت به ساختار یکپارچه، امکان دسترسی به فضای بالای سقف و تعمیر آسان آن می باشد. بر اساس مساحت آشپزخانه، چیدمان کابینت‌ها، شیوه نورپردازی، میزان نور طبیعی، ارتفاع سقف، سبک دکوراسیون منزل، شکل کانتر و اپن، سلیقه مشتری و میزان بودجه مدل سقف آشپزخانه تعیین می شود. قیمت کناف کاری سقف ساده (فلت) به صورت مترمربع و سقف دور باکس به صورت متر طول تعیین می شود. زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب رابیتس می گردد. در واقع، سهولت در نصب کناف در کنار زیبایی ظاهری آن و سایر مزایای فوق‌ العاده‌ای که سقف‌های کناف دارد، باعث شده است که امروزه کناف‌ها در سرتاسر دنیا مشهور شود و بسیار مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت کناف سقف :

با وجود اینکه کناف پذیرایی ساده به ظاهر طراحی آسانی دارد اما توجه به جزئیات و اجرای دقیق به اندازه ای مهم است که کوچکترین اشتباه در طراحی مدل کناف سقفی ساده ، به چشم می آید. کناف سقف اشپزخانه جزئی جدایی ناپذیر از فضای آشپزخانه های اپن است. مدل كناف سقف آشپزخانه طیف گسترده ای دارد و مزیت آن ایجاد عایق حرارتی و صوتی، فضای نورپردازی مناسب و پوشاندن تاسیسات هود است. از مزیت های دیگر سقف کناف آشپزخانه ، مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی می باشد. انواع طرح کناف آشپزخانه می تواند به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده شود.

سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. هزینه کناف از دیگر گزینه‌های مهم در هنگام بررسی شرایط ایجاد سقف کاذب کناف در ساختمان است. هر دو تولید کننده گچبرک کناف ایران و باتیس کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. در شرایطی که سقف فلت اجرا میکنید میتوانید از هر دو نوع گچبرکگ کناف ایران یا باتیس استفاده کنید اما در شزایطی که سقف دارای پیشانی با قوس است توصیه ما استفاده از گچبرگ کناف ایران است. برخلاف باور عموم عمده هزینه کناف سقف بدلیل سازه کناف است و گچبرگ تنها 20 درصد از قیمت کل اجناس است.

در انتخاب سقف کناف در محیط مرطوب محدودیتی وجود ندارد و سقف کناف در محیط های مرطوب کارایی خوبی را سقف کناف دارد. امکان اجرای انواع طرح های دکوراتیو به دلیل انعطاف بالای ان ها وجود دارد. محاسبات زیرسازی و قوطی کشی های کناف براساس آنالیز و کارشناسی دقیق انجام می گیرد و حتی تعداد پیچ های مصرفی آنالیز می شود. برآورد قیمت کناف و هزینه ها در چهارچوب اصولی و طبق تارگت انجام می شود.

  • گچبرگ کناف از گچ میکرونیزه مخصوص و الیاف تحت فشار هیدرواستاتیکی تولید میشود.
  • برای واحد هایی که با استاندارد های لرزه نگاری ساخته شده اند گزینه مناسبی هستند.
  • یکی از مواردی که بحث کناف اپن آشپزخانه را مهم کرده همین امر است.
  • استفاده نادرست از این دو مورد نه تنها به زیبایی سقف کمک نمی‌کند، بلکه نمایی زشت و زننده را ایجاد می‌کند.
  • دارای وزن سبک تری نسبت به دیگر سازه ها دارند و بار زیادی را روی ساختمان وارد نمی کنند.
  • با توجه به نقشه سازه معمولا بخش پذیرایی به صورت مستطیلی در می آید و برای هماهنگی سقف با فضا معمولا انتخاب طرح کناف مستطیلی برای سالن های پذیرایی ایده آل است.