چگونگی انتخاب مکان نصب دوربین مداربسته

با نصب دوربین مداربسته در بخش های مختلف یک اداره، به راحتی می توان امنیت قسمت های متفاوت یک اداره را هم زمانی که اداره باز است و هم در زمان غیر اداری و تعطیلی ادارات، کنترل کرد. برای این منظور معمولا از اتاق های کنترل و دوربین های PTZ استفاده می شود. شما می توانید برای امنیت بیشتر ساختمان و بررسی رفت و آمدها تعداد گوناگونی از دوربین مدار بسته را نصب کنید. بسیاری از مراکز آموزشی و تربیتی خصوصا مراکز تربیتی کودکان، از سیستم های مدار بسته جهت نظارت بر رشد و فعالیت کودکان و دانش آموزان استفاده می کنند. یعنی نصب دوربین مدار بسته تنها ابتدای راه ما با مشتریانمان خواهد بود و در تمامی لحظات در کنار شما خواهیم بود.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

در برخی موارد نیز از سیستم های مدار بسته برای سنجش سطح کیفی آموزش مربیان و اساتید توسط مسئولین سیستم های آموزشی استفاده می شود. دوربین مدار بسته به مربیان این امکان را می دهد تا با توجه به میزان پیشرفت و حرکات اصلاحی روند رشد کودکان و دانش آموزان را برنامه ریزی کنند. اصلاً چه نیازی است تا بابت نصب یک سیستم امنیتی هزینه کنیم در صورتی که شاید هرگز با خطر جدی مواجه نشویم؟ در حال حاضر برندهایی چون ویزیترون، ITR و داهوا از جمله شناخته شده ترین و کار کشته ترین برند های فعال در حوزه امنیت هستند و بنابراین می توان گفت که امتحان خود را در زمینه کیفیت پیش از این پس داده اند. آژیر و یا هشدار بی دلیل فعال می شود. و همچنین این سیم و داکت کشی باید از دکور فضای خانه یا محل کار یا …

پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. توجه نمایید که وقتی DVR را با پورت HDMI به تلویزیون متصل کردید حتما باید به منوی تنظیمات تلویزیون رفته و گزینه ورودی HDMI را انتخاب کنید تا تصاویر DVR روی تلویزیون نمایش داده شود. برای صاحبان رستوران، ضبط تصاویر آشپزخانه و قسمت پخش غذا کاملا ضروری است تا برای اطمینان از رعایت کلیه قوانین ایمنی و بهداشتی بر این فیلمها نظارت کنند. ارتباط بین قسمت های مختلف دزدگیر اماکن هیبریدی، به صورت بی سیم انجام می گیرد.

شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران

ممکن است به دلیل مشغله کاری نیاز باشد مدت زمان زیادی در خانه حضور نداشته باشید، این موضوع از نظر امنیتی کمی نگران کننده است، زیرا خواسته یا ناخواسته افراد زیادی دیر یا زود از این موضوع باخبر می شوند. امروزه امنیت مقوله ای اساسی در اجتماع شهری و صنعتی به حساب می آید و اهمیت برقراری امنیت در محیط زندگی و محل کار به یکی از دغدغه های مهم افراد تبدیل شده است، به طور معمول اولین راه های افزایش ایمنی استفاده از ابزار های مکانیکی قدیمی مانند دیوار های بلند و استفاده از پرچین های ضد سرقت یا بهره گیری از روشنایی زیاد در محیط اطراف میباشد که با گذشت زمان مشخص میشود که استفاده تنها از این روش ها کافی نبوده و نیاز به روش های نوین تری می باشد. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند.

نباید فراموش کرد که نوع دوربین های مورد نیاز در هر محل بستگی مستقیم به اهداف ما از نصب سیستم دارد. چنانچه دوربین ها در محل های مناسبی نصب شده باشند ، مجرمین با علم وجود دوربین در بسیاری مواقع از ارتکاب جرم در آن محل خودداری نموده و ترجیح می دهند در مکانی به سرقت یا جرایم دیگری بپردازند که احساس امنیت بیشتری داشته باشند. دوربین های امنیتی اغلب سبب کاهش جرایم می شود و در صورت وقوع آن به کشف سرنخ ها و تعقیب سارقین و مجرمین کمک می کند. از آن جایی که در کشور ما نصب دزدگیر نیاز به مجوز خاصی ندارد، بنابراین می توان تنها با آموزش مواردی از جمله دوره مقدماتی برق ساختمان و برق صنعتی، آموزش و معرفی اجزا سیستم سرقت، آموزش و معرفی پنل مرکزی دزدگیر منزل، آموزش و معرفی ترمینالSIR و نحوه عملکرد آن، آموزش نحوه LERN کردن چشمی بیسیم به پنل دزدگیر منزل، آموزش نحوه LERN کردن ریموت کنترل، آموزش انواع پدال و شستی و نحوه نصب آن، آموزش و معرفی انواع تلفن کننده ها و…

نصب دوربین مداربسته منزل

عملکرد این سیستم به گونه ای است که در زمان فعال بودن، با رصد محیط با استفاده از سنسورهای مختلف، حرکت یا ورود غیر مجاز را تشخیص داده و آن را به صورت آلارم صوتی یا تماس تلفنی به صاحبین سازمان نصاب دزدگیر اماکن در تهران اعلام می کند. این نوع دزدگیرها فقط صدا ایجاد می کنند و هیچ گونه تماسی با اشخاص یا اداره پلیس برقرار نمی کنند. اگر بلافاصله بعد از فعال كردن دزدگیر، آژیر هشدار به صدا در میآید، باید اول از طریق سالم بودن فیوز AUX از سلامت دستگاه مطمئن بشوید. آلارمی که این وسیله به صدا در می آورد در واقع صدای برخورد یک چکش به کاسه ای برنجی بود که باعث ایجاد نوعی زنگ خطر شده و اطرافیان را مطلع می کرد. یک گام جلوتر از راه حل های معمول نظارت که فقط به ایمنی و امنیت محدود می شوند، دوربین های مداربسته هوشمند در واقع به بهبود بهره وری کمک می کنند.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

بسیاری از افراد توانایی تامین مایحتاج لازم برای گذران زندگی خود را ندارند، به همین خاطر اقدام به دزدی و سایر کارهای خلاف می زنند تا از این راه بتوانند زندگی خود را بچرخانند. این موضوع باعث می شود تا امکان دزدی بسیار کمتر شده و افراد مختلف با اطمینان خاطر بیشتری در محل کار خود حاضر شده و یا با خیالی آسوده به مسافرت بروند. بدین ترتیب شرکت های بسیار زیادی از جمله شرکت شبکه گستر مهر تجارت این مسئولیت را بر عهده گرفته اند که بهترین و باکیفیت ترین نمونه از دوربین های مداربسته در برندها مختلف مانند هایک ویژن ، تی وی تی و .. را برای مشتریان نصب کنند تا از این طریق میزان سرقت در جامعه کمتر شود. شما می توانید برای بالا بردن امنیت اماکن مختلف نظیر دزدگیر منازل، دزدگیر مغازه ها، دزدگیر ادارات، دزدگیر شرکت ها، دزدگیر شهرک ها، دزدگیر کارخانه ها و دیگر دزدگیر های اماکن مورد نظر استفاده کنید.

با پیشرفت تکنولوژی، صنعت سیستم های مدار بسته به مرور در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد و در حال حاضر بهترین سیستم امنیتی، نظارتی استفاده از دوربین مدار بسته میباشد، استفاده از این سیستم مدار بسته به شما اجازه میدهد تا در هر فاصله مکانی از محل مورد نظرتان و تنها با دارا بودن یک خط اینترنت بتوانید نظارت لحظه ای بر روی مکان تحت نظارت داشته باشید. بدون تعارف باید گفت ساختمان های مسکونی یکی از اصلی ترین اهداف افراد سارق هستند و عقل حکم می کند تا برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناخوشایند این چنینی که هیچ یک از ما قادر به پیش بینی آن ها نیستیم، اقدامی جدی کنیم. نکته دیگر این که در صورتی که می خواهید دوربین مدار بسته را در محیط بیرون نصب کنید، حتما توجه کنید که ارتفاع آن بیش تر از 3 متر باشد تا از دسترس افراد دور باشد.

نصاب دزدگیر اماکن برای منزل

دوربین های مدار بسته ی گردان در شکل ها و سایز های متنوعی به فروش می رسند. بر روی این دستگاه ها هارددیسک های internal نصب می شود که هارد های مورد استفاده در کامپیوتر های خانگی می باشد و بسته به ظرفیت هارد و کیفیت تصاویر دوربین مداربسته مدت روز ضبط و ظرفیت هارد مشخص می شود.این دستگاه ها قابلیت اتصال بر روی اینترنت را دارند و با برنامه و نرم افزار منعطف آنها می توان ضبط و مدیریت سیستم مداربسته را انجام داد و انتقال تصاویر بر روی موبایل و کامپیوتر از طریق این دستگاه امکان پذیر می شود.

قطعا مناسب ترین راه برای تحقق این اهداف استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی از جمله دوربین های مداربسته می باشد. از جمله معایبی که می توان برای این نوع از دزدگیرها بیان کرد قطع شدن ارتباط با قطع شدن خط تلفن، پایین بودن امنیت و عدم کنترل کردن آن از راه دور می باشد. در ادامه بهترین نوع سیستم های دزدگیر منازل یعنی سیستم سیم کارتخور را مورد بررسی قرار داده و با چند محصول از برند های مختلف تولید کننده آن آشنا میشویم. به این نکته توجه داشته باشد که دوربین باید همه ورودی ها و همه خروجی های اتاق را تحت پوشش قرار دهد. می توانید با توجه به شرایط خود یکی را انتخاب کنید. همچنین توجه داشتهباشید که مهم است که شما سیمها و سوراخهای دوربین را بعد از اینکه آنها را مرتب کردید، بپوشانید. از ویژگی های اصلی آنها سرعت بالا است که می تواند تا 360 درجه در 1 ثانیه برسد.

تقریبا در تمام کارخانجات تمام اتوماتیک جهان روند تولید به وسیله یک سیستم مداربسته یکپارچه از طریق یک یا چند فرد کنترل می شود. یکی دیگر از اهداف متداول در نصب دوربین های مدار بسته، استفاده از سیستم های کنترل ترافیک می باشد. دوربین مارکت هم چنین برای خریداران عزیزی که قیمت دوربین مدار بسته برایشان مهم است، لیست کاملی پیشنهاد می کند که در آن دوربین مدار بسته ارزان با قیمت های مقرون به صرفه وجود دارد و مشتریان عزیز می توانند از آن ها استفاده کنند.

تنظیم دستگاه ضبط تصویر DVR یا NVR و انتقال تصویر بر روی اینترنتدر مرحله آخر نوبت به تنظیم دستگاه ضبط تصاویر میرسد DVR برای دوربین های آنالوگ و HD و NVR برای دوربین های تحت شبکه یا IP می باشد این دستگاه ها قابلیت های بسیار بالایی دارند و می توان زمان فیلمبرداری را در آنها تنظیم نمود یا حتی حالت های مختلف تشخیص حرکت، آلارم و بسیاری دیگر از قابلیت هایی که شما می توانید از آنها استفاده کنید را روی این دستگاه ها تنظیم نمود. در این حالت کارفرما با رعایت اصل حفظ حریم خصوصی ، در مکان های کاری اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کند .

IP : تکنولوژی دیجیتال تصویر برداری در این دوربین ها استفاده شده است که به آنها دوربین های تحت شبکه نیز گفته می شود که موضوع بحث کلاسهای دوربین IP هستند. برخی دیگر از مشخصات دوربین های مدار بسته نیز تعیین کننده است که می توان در این مشخصات به حالت دید در شب دوربین، ضد آب یا ضد گرد و غبار بودن دوربین ها که این موضوع تعیین کننده دوربین های داخل و خارج ساختمان می باشد اشاره نمود. به دلیل حالت گنبدی و کروی این مدل دوربین مدار بسته، تشخیص موقعیت لنز دوربین از فاصله، سخت است. با وجود دوربین های مدار بسته ، یک نگهبان یا مدیرعامل می تواند از راه دور کل مکان ها را همزمان تحت کنترل داشته باشد. امروزه یکی از مهم ترین سازمان هایی که از دوربین های مدار بسته سود زیادی کسب می کنند، ادارات پلیس و کارآگاهان هستند.

اگر تمایلی به نصب دوربین مداربسته ندارید و یا ترس از خراب شدن تجهیزات دارید؛ و یا محل شما بزرگ است و سیمکشی سخت میباشد میتوانید با رایابان تماس بگیرید و یا سفارش خود را در صفحات مربوط به نصب دوربین مداربسته در اصفهان ثبت نمایید. اگر برای خرید دوربین مداربسته به مشاوره نیاز دارید، با ما در پین ورک تماس بگیرید. برای ثبت سفارش کافیست با این مجموعه تماس بگیرید یا از طریق اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و آدرس محل نصب و زمان دلخواه را مشخص کنید. در نوع متداول دیگر، دوربین های کنترل سرعت توسط برآورد سرعت خودرو تصاویر را در سیستم ثبت می کنند. یکی از بزرگترین دلایل فروش خوب دوربین های گردان، توانایی فوق العاده ی آنها در پوشش و کنترل محیط اطراف است.

نصب دوربین مداربسته

گرچه می توان با استفاده از کابل باکیفیت این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کرد اما در صورتی که این نویز در محل زیاد باشد بهنرین راه حل استفاده از سیستم مدار بسته تحت شبکه می باشد. این محبوبیت باعث شده است که مشتریان بیشتر تمایل به نصب دوربین های مداربسته با برند داهوا داشته باشند تا برند های دیگر. ممکن است گاهی اجناس بسیار گران قیمتی وجود داشته باشد که سرقت هر کدام از آنها مشکلات عمده ای را برای برای صاحب فروشگاه به دنبال داشته باشد. دزدگیرها توسط شرکت های مختلفی ساخته و روانه بازار می شوند اما طریقه نصب اکثر آنها تقریبا یکسان است.