قیمت لوله فلکسیبل برق شرکت سینی کابل ایرانیان

هر کدام از اینها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند که شما می توانید با قیمت مقرون به صرفه به خرید آنها از این شرکت بپردازید. کارشناسان ما می تواند بهترین رهنمودها و مشاوره های تخصصی را به منظور داشتن یک خرید موفق ارائه دهند. لوله‌ فلکسیبل اغلب از جنس پی وی سی و آلومینیوم ساخته شده‌اند که در مدل‌های مختلف عایق دار و بدون عایق به فروش می‌رسند. اين لوله‌ ها برای انواع دستگاه‌های هواکش مورد استفاده قرار می‌گرد که مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با کانالهای دیگر حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالایی دارد. لوله های خرطومی شکل یا فنری برای انتقال هوا در سیستم تهویه به کار می‌روند.

لوله فلکسی دارای ابعاد، اندازه و مدل‌‌های مختلفی بوده و در ادامه مقاله با هر کدام از آن‌‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. به عنوان یک محافظ اصلی از هادی های جریان برق در سیم کشی درون دیوار کاربرد فراوان دارد. ۴- ساختارِ خرطومی شکلِ این محصول باعث می شود به لحاظِ فشردگی، قابلیتِ فشردگی خوبی در زمانِ بسته بندی و یا نصبِ آن بوجود آید. ۱-مقاومت در برابرِ پارگی و عدم انفصالِ اجزای بدنه هنگامِ استفاده به علتِ ساختارِ تقویت شده ی فنرِ پی وی سی. ۱-کاربرد در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی،تجاری،اداری، درمانی ،بهداشتی و بیمارستانی.

شماره های تماس:

از جمله ویژگی ها و مزایای مهمِ لوله فلکسیبل صداگیر نسبت کانالهای قدیمی و سنتی، وزن سبک ،مقاومت، نصب آسانِ لوله فلکسیبل صداگیر می باشد. همانطور که اشاره گردید لوله فلکسیبل صداگیر به خاطرِ وزن سبک و انعطاف پذیریِ بالا این امکان را به نصاب می دهد تا در کمترین زمان و با کیفیت بالا و بصورت کاملا هوابند، نسبت به نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر اقدام نماید ،که این موضوع خود بعنوانِ مهمترین دلیل برای کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودنِ استفاده از این محصول مطرح می باشد. فرمِ خرطومیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده تا لوله فلکسیبل صداگیر در عینِ ثبات در ساختارِ مدورِ و منسجمِ خود، به هر طرف که نصاب نیاز دارد به آنجا هوارسانی کند متمایل گشته و با انعطافِ کامل عملیات نصب و هوارسانی یا مکندگی را بر عهده بگیرد. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر از سه لایه درونی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است.

به وفور استفاده می گردد.

روکش های لوله های فلکسیبل علاوه بر نسوز بودن به خوبی می توانند از نفوذ سیالات به داخل لوله جلوگیری کنند. اگر به هر طریقی مجبور شدید که این لوله ها را در فضای باز نصب کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که سیم های برق در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت خواهند شد. مهم تر از آن عوامل محیطی از قبیل گرد و غبار و باران نیز نمیتواند منجر به صدمه به سیم های برق شود.

از دیگر مواردِ پُرکاربردِ مصرفِ لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در تهویه ابنیه ی خرید لوله فلکسی مسکونی،تجاری،ورزشی،اداری و… می باشد. این نوع لوله فلکسیبل صداگیر نیز از جمله لوله های عایقدار محسوب می شود که ساختارِ آن از سه لایه دورنی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است. لایه دورنی در واقع همان لوله فلکسیبل صداگیر با فویل آلومینیوم می باشد که در ساختارِ خود فنرفولادی را جای داده است.

  • برای همین هم تحمل دمای بالایی دارند و هم در برابر مواد شیمیایی و روغنی، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.
  • بیشترین کاربرد لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی اتیلن در تهویه ساختمان هایی با کاربری مسکونی،تجاری،اداری،ورزشی و صنعتی می باشد.
  • این قطعه رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،هوای ورودی از سه راه را در قطر همسان به لاین مجزا با زاویه ۴۵ درجه هدایت می کند.جنس این لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و ضخامت ورقِ این سه راه دقیقا به قطر لوله فلکسیبل صداگیر بستگی دارد.بدیهی است هرچه قطر لوله فلکسیبل صداگیر بالاتر برود ضخامت ورق این سه راهی هم بیشتر می شود.
  • شرکت ایران فلکسیبل با دارا بودن پروانه رسمی تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، استانداردهای کیفی در زمینه مواد اولیه تولید، دارا بودن از علم روز دنیا و همچنین خطوط پیشرفته تولید و کادری مجرب و کاردان توانسته است در بسیاری از پروژه های ملی کشور کانال های فلکسیبل، لوله های فلکسی، لوله های خرطومی و کانال های انتقال هوا را تولید و ارائه نماید.

لوله‌های فلکسی مدل روکشدار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‎ها به صورتی ساخته می‌شوند که مشخصات فنی و ساختاری متفاوت دارند؛ باتوجه به این ویژگی‌های متفاوت، قطعاً قیمت نهایی لوله‌های فلکسی روکشدار با هم یکی نخواهد بود. اساساً شرکت‎های زیادی در زمینه تولید لوله فلکسی روکش دار فعالیت می‌کنند، که هر کدام برای محصولات خود درجه کیفیتی در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین برندهای متفاوت قیمت‌های متفاوتی دارند. یک نمونه دیگر از انواع لوله‎‌های فلکسی، لوله‎‌های خرطومی نسوز هستند که در برابر عواملی همچون کشش، فشار، رطوبت و حرارت و… مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می‎‌گذارند. این مدل لوله فلکسی روکش دار بسیار منعطف است به همین دلیل برای سیم کشی اطراف کوره مورد استفاده قرار می‎گیرد. شرکت رهاورد ایران جز تولید کننده‌های انواع لوله‌های فلکسیبل بدون روکش و با روکش پی وی سی می‌باشد. که می‌توان از این محصولات برای تاسیسات الکتریکی، سیستم‌های روشنایی فیبر نوری، و ابزار دقیق، پروژه فرا ساحل و.

لوله فلکسیبل صداگیر ifd در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵ و ۴۰ سانتیمتر و در شاخه های ۶ متری بسته بندی و به بازار عرضه می شود. با توجه به مقاومتِ بالا و مثال زدنیِ و قیمت مناسبِ این نوع لوله فلکسیبل صداگیر، می توان به وضوح اذعان کرد استفاده از این محصول در سیستم های هوارسانی از مقرون به صرفه ترین انتخابها می باشد. از لوله فلکسیبل صداگیرifd در سیستم های تهویه مطبوع در رفت و برگشتِ هوا و همچنین گرمایش و سرمایشِ محیط های تجاری،مسکونی،اداری،تولیدی، صنعتی،آزمایشگاهی و بیمارستانی و…به وفور استفاده می گردد. کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند.

قیمت لوله فلکسیبل برق شرکت سینی کابل ایرانیان

سایز های استاندارد لوله های فلکسیبل که همان قطر مقطع آنها می باشد در اندازه های 11،13 ، 16، 21، 25، 29، 36، 42 و 48 میلیمتری می باشد. این نکته مهم است که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل ها سایز فلکسی را انتخاب کنیم. جهت خرید خرطومی فلکسیبل به قسمت تماس با ما گروه صنعتی پارس صنایع که نماینده فروش خرطومی فلکسیبل است مراجعه کنید. شرکت صنعتی نظری با دارا بودن تجهیزات خاص توانایی تولید تمام سایزهای متنوع از سایز 5 (میزان قطر داخلی لوله 5 میلیمتر) تا سایز 100 (قطر داخلی لوله 100 میلیمتر) خواهد بود.

تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است. لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد.

سایز لوله فلکسی روکش دار

۱-مقاومتِ دماییِ این محصول در قیاس با دیگر محصولاتِ عایقدار بسیار بالاتر است. همانطور که می‌دانید یکی از مسائل جدا نشدنی از تمام پروژه‌های برقی، بحث ایمنی می‌باشد. ضمن آنکه دوام سیم کشی‌های صورت گرفته و افزایش طول عمر آن‌ها نیز از دیگر عوامل مهم در این حوزه است. لوله‌های فلکسی بر اساس سطح مقطعی که دارند در اندازه‌های مختلفی موجود می‌باشند. در قدیم از کانال های گالوانیزه برای کانال کشی تهویه هوا استفاده میکردند که علاوه بر هزینه زیاد مشکل هدر رفت انرژی از قسمت درزها وجود داشت و علاوه بر این ها زمان زیادی صرف اجرای آن میشد.

در باره نوین لوله