طراحی آرم در فتوشاپ آموزش صفر تا صد و 12 نکته کاربردی سریع آسان

امروزه در بازار کار مرتبط با فتوشاپ، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای افراد جویای کار محسوب می‌شود و برای کارفرمایان بسیار مهم است که شما بر این نرم افزار تسلط کافی را داشته باشید. اگر شما عکاس، معمار، طراح گرافیک و یا طراح سایت هستید، حتما باید فتوشاپ را به خوبی آموزش ببینید. طراحی پاسخگو یا سازگار با موبایل به طراحی گفته می‌شود که در آن صفحات در سایت انعطاف دارند و ثابت و با ابعاد مشخص نیستند. یعنی سایت می‌تواند خود را با دستگاهی که در آن باز می‌شود تطبیق بدهد. این مسئله برای کاربران قدیمی فتوشاپ مشکل ایجاد کرد چون فتوشاپ از اندازه‌های ثابت برای یک سند استفاده می‌کند. بهینه‌سازی تصویر در واقع تعادل برقرار کردن بین کیفیت و اندازه فایل است.

طراحی وب سایت با فتوشاپ (۴ دلیل و کاربرد)

در انتهای فایل اصلی این پوشه را خاموش کنید (ممکن است در ویرایش‌های بعدی که روی عکس انجام می‌دهید، برای کاهش حجم فایل، این پوشه پاک شود). این قانون با قانونی که در مورد حذف‌کردن لایه‌های بدون استفاده بود، متفاوت است. این قانون به‌منظور حفظ عناصر کوچک مختلف مانند آیکن‌ها و تصاویر کوچک و دم‌دستی است تا اگر زمانی به آنها نیاز شد، بتوانید در یک پوشه آنها را بیابید.

  • این چیزی است که یک شرکت یا حتی یک محصول را به یاد ماندنی می کند و تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد.
  • در این وبلاگ، نحوه ایجاد یک لوگوی با کیفیت در فتوشاپ با استفاده از ترکیبی از میانبر های فتوشاپ را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
  • ابزارها، کار با میان‌برها و آشنایی با تول‌بارهای اصلی فتوشاپ جزو مواردی هستند که شما باید در ابتدای کار مقدماتی با فتوشاپ بلد باشید.
  • Adobe Photoshop CC یک نرم افزار گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.
  • حتی شما می توانید در لایه های جداگانه به مملوء کردن تصویر خود بپردازید تا تصویر اصلی آسیب نبیند.

در ادامه دانش پژوهان با فرآیند Export گرفتن سریع از طراحی ها آشنا می شوند تا در حین کار بتوانند با اعمال تنظیمات مورد نظر ایده های خلاقانه خود را به منزله ظهور درآورند. در پایان فرهیختگان جهت ارائه یک خروجی امن از طراحی به مشتریان با نحوه خروجی گرفتن از تصاویر با فرمت PDF با ابزارهای ارائه شده در فتوشاپ آشنایی پیدا می کنند. بعد از خلق استایل ها و افکت های جدید، طراحان باید با نحوه ذخیره سازی جهت استفاده مجدد و سریع از افکت ها و استایل های لایه آشنا شوند که اینکار در آموزه سوم این سرفصل، با بیس طراحی آموزش داده می شود.

همانطور که گفته شد، چالش بزرگی که فتوشاپ با آن مواجه است مدیریت تغییرات بزرگی است که در طراحی پاسخگوی موبایل به وجود آمده است. نحوه وب‌گردی به طور کلی در موبایلها عوض شده است و به همین دلیل طراحی برای وب هم کاملا تغییر کرده است. با توجه به این مراحل، می دانیم که می شود از فتوشاپ برای طراحی یک لوگو استفاده کرد اما لوگو آن طور که باید نخواهد شد. از طرفی هم دقت داشته باشید که فتوشاپ هنوز به طور کامل از خروجی لوگوی SVG پشتیبانی می کند.

طراحی آرم در فتوشاپ آموزش صفر تا صد و 12 نکته کاربردی سریع آسان

در اين مقاله مي‌خواهيم درباره طراحي صفحات وب به كمك فتوشاپ و ابزارها و فراميني كه به ما در اين زمينه كمك مي‌كنند صحبت كنيم و با آنها آشنا شويم. یک براش نامنظم از بین براشها با رنگ سفید #FFFFFF انتخاب کنید و در لایه جدید نقاشی کنید. در لایه لوگو بر روی تصویر کوچک لوگو Ctrl+کلیک کنید تا لوگو انتخاب شود. بر روی لایه لوگو دابل کلیک کنید تا پنجره layer style باز شود. یک color overlay به رنگ قرمز #b92025 به لایه اعمال کنید. ابزار Horizontal Type Tool را انتخاب کنید و در صفحه کلیک کنید و یک مستطیل به عرض 165پیکسل بکشید.

بنابراین در این نسخه می‌توانید المانهای خاصی از صفحه را به صورت کد در بیاورید. همچنین قابلیت همگام‌سازی فایلهای نهایی از طریق پنل Layers وجود دارد. یعنی اگر محتوا یک لایه در فتوشاپ تغییر کند، فایل JPEG یا PNG نهایی هم آپدیت می‌شود.

گام 8 : افکت باران

من هم از پنل کاربری و هم از ساید بار تست کردم ولی دانلود شرکت حرفه ای طراحی گرافیک نمیشه کرد. در نهايت با كليك روي دكمه save و انتخاب حالت دلخواه Image Only يا html Only يا هر دو، فايل خود را با كمترين حجم ممكن ذخيره مي‌كنيم. 6 – جدول رنگ‌هاي استفاده شده در صورتي كه حالت Gif انتخاب شده باشد.

92025 به لایه اعمال کنید.