دوره آموزش تزریق ژل با هیالورون پن آموزشگاه آرایشگری دترلند

خیلی‌ از خانم‌ها به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند در حالیکه متقاضی انجام ژل لب روسی هستند. اما نکته‌ای که اهمیت دارد این است که اکثر قریب به اتفاق مراجعه کنندگان، اطلاعات خیلی کمی در مورد این تکنیک در دست دارند. در واقع بیشتر مراجعه کنندگان فقط از روی دیدن تصاویر موجود در صفحات اینترنتی تصمیم به این کار می‌گیرند. از نظر شیوه تزریق، توصیه‌های قبل و مراقبت‌های بعدی، این روش‌ها با هم تزریق ژل با بیان ساده تفاوت چندانی ندارند. حتی نوع برندی هم که برای شکل دادن به لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در همه مدل‌ها می‌تواند یکسان باشد.

کارگاه آموزش تزریق فیلر یا ژل

بله، اگر ژل‌هایی که برای برجسته‌سازی لب استفاده می‌شود از انواع غیراستاندارد باشد امکان این عارضه وجود دارد، بنابراین اگر خانمی قصد این تزریقات را دارد باید حتما از ژل‌های استاندارد و با مارک معتبر استفاده کند. بدلیل خونرسانی زیاد در لب احتمال خون مردگی بعد از تزریق وجود دارد که استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون ، امگا۳ ، ویتامین ایی و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول، چند روز قبل از تزریق از این عارضه جلوگیری می کند. بدلیل شبکه عصبی قوی در لب از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد استفاده می شود بی حسی در این ناحیه ممکن است تا ۴۵ دقیقه باقی بماند و خوردن غذا در طی این مدت ممکن است موجب گاز گرفتگی لب و آسیب به آن شود . بنابراین تا زمان برگشت کامل حس لب خوردن و آشامیدن ممنوع می باشد.

به طور معمول عوارض ناشی از این تزریق پس از حدود 7 تا 10 روز از بین می‌روند؛ در نتیجه شما می‌توانید پس از گذشت این مدت، نتیجه را بر روی لب‌های خود مشاهده کنید. حضور در این کارگاهها اولین قدم جهت ورود به بازار کار و آشنایی با جدید ترین تکنولوژی ها و شروع فعالیت در زمینه پوست ، مو ، لیزر و زیبایی می باشد. پوست ، مو ، زیبایی ، لیزر ، جوانسازی و لاغری میتوانند شرکت کنند.

مراقبت قبل و بعد از تزریق ژل لب روسی

اگر خون به بافت‌های لب نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از لب از بین می‌رود. در این روش شما 4 نوع ژل در دسترس دارید که هر یک میزان ماندگاری متفاوتی دارد. کمترین میزان ماندگاری این ژل مربوط به ژل الانسه S است و بیشترین میزان مربوط به ژل سری E است که می توان تا ۲ سال بر روی ماندگاری آن حساب کرد. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. تزریقات می تواند در مناطق مختلفی از لب انجام شود تا ویژگی های شما را در آن ناحیه تقویت کند به فرم لب های شما منحصر به فرد شود. چند تصویر نمونه لب از آن چه مورد نظرتان است را تهیه و به پزشک نشان دهید.

  • بسته به نوع ژلی که استفاده کرده‌اید از ترکیبات و روش‌های مختلفی برای تخلیه ژل روسی استفاده می‌شود.
  • کلینیک هلیا از جمله‌ی این مراکز معتبر است که در زمینه‌ی خدمات زیبایی پوست و مو شرایط ویژه‌ای را برای مراجعه کنندگان و به ویژه مخاطبان همیشگی خود در نظر می‌گیرد.
  • این روش حدود 1 ساعت زمان می برد که شاید دو برابر سایر مدل های تزریق ژل لب باشد؛ دلیل این امر نیز تزریقات قطره ای در حاشیه ی لب است که نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.
  • داوطلبان این کار می‌توانند در مشاوره رایگان تزریق ژل لب روسی که در کلینیک تخصصی رز قبل تزریق ارائه می‌شود از قیمت دقیق کار مطلع شوند.

( در واقع ۵ تا ۶ هفته) به خصوص اگر فرد برای اولین بار است که این تزریق را انجام می دهد و یا اینکه مدت زمان طولانی برای مراجعه بعدی تعیین شده باشد. ممکن است که بیمار نیازی به مرحله دوم درمان نداشته باشد اما عموما جلسه دوم، سبب بروز نتایج بهتری می شود. بنابراین، اگر قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن نتایج این دسته از تکنیک های زیبایی را دارید، بهتر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان حداقل سه هفته صبر کنید. گروه پزشکی ترمه با شعار ما در سبک زندگی شما جریان داریم و با هدف ارائه خدمات در زمینه‌های پوست، زیبایی، تناسب اندام، دندانپزشکی و زنان ایجاد شده است. مدت زمان انجام این نوع تزریق لب، کمی بیشتر از تزریق استاندارد است.

کارگاه تخصصی آموزش فیلر لب

دوره آموزش تزریق ژل با هیالورون پن آموزشگاه آرایشگری دترلند