دمنوش های لاغری فوق العاده + 20 دمنوش چربی سوز ایده آل مگ

این دمنوش ها کاملا بهداشتی هستند .همچنین دارای مجوز رسمی می باشند . افرادی که از داروهای ضد انعقاد خون مانند اسپرین مصرف میکنند ممکن است موجب تداخلاتی با این محصول شود . محصولات دکتر بیز همگی دارای خاصیت و محبوبیت فراوان هستند . امروزه در بسیاری از کشور ها محصولات مختلف با روش های مصرف گوناگون برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد .

دمنوش های لاغری فوق العاده + 20 دمنوش چربی سوز ایده آل مگ

کبد مسئول سم زدایی بدن است بنابراین نقش موثری در سوخت و ساز آن دارد. علاوه بر این، دمنوش لاغری دارچین با کمک به سیستم هضم بدن به چربی سوزی کمک می کند. این چای آنتی‌اکسیدان بالایی دارد که بدن را از تخریب رادیکال‌های آزاد نجات می‌دهد و نسبت به چای سیاه و سبز مزایای بیشتری دارد. افرادی که عادت دارند بعد از غذا چای بنوشند، می‌توانند از این دمنوش برای لاغری استفاده کنند؛ زیرا از جذب آهن توسط بدن جلوگیری نمی‌کند. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که ریبوس تا ۲۲ درصد مانع از شکل گیری بافت‌های چربی می‌شود، اما به تنهایی نمی‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

آپیژنین یک آنتی‌اکسیدان است و به گیرنده‌های خاصی در مغز متصل می‌شود. این آنتی‌اکسیدان،باعث خواب‌آلودگی، کاهش بی‌خوابی یا اختلالات خواب می‌شود. دمنوش لاغری رزماری یکی از محبوب‌ترین دمنوش‌های پاییزی است که سال‌هاست در اروپا، آسیا و آمریکا برای درمان انبوهی از بیماری‌ها استفاده می‌شود. با وجود بوی خوب این دمنوش، طعم آن تلخ است؛ پس بهتر است آن را با عسل طبیعی بخورید. شما می‌توانید روزانه یک تا دو لیوان از این دمنوش مصرف کنید. دقت داشته باشید که مصرف این دمنوش برای زنان باردار، مادران شیرده و کسانی که فشار خون بالایی دارند، توصیه نمی‌شود.

  • علاوه بر همه این‌ها خواص زنجبیل برای مردان، هر مردی را وادار به مصرف آن می‌کند.
  • دانه‌ها را در یک قوری پر از آب گرم بریزید و در آن را بگذارد.
  • بعضی از افراد به بعضی از گیاهان آلرژی دارند و با مصرف آنها دچار بروز حساسیت می‌شوند.
  • چای و دمنوش‌های لاغری ادعا دارند که به سم زدایی و کاهش وزن کمک می‌کنند.
  • یکی از حوزه‌هایی که طب سنتی به کمک ما آمده‌است، کاهش وزن و چربی سوزی است.
  • افراد برای تهیه این دمنوش مفید برای لاغری می توانند مقداری از پودر و یا چوب دارچین را به مدت ده دقیقه با آب بجوشانند و در طی شبانه روز در وعده های مختلف آن را میل کنند.

همچنين بهتر است مکمل ويتامين C را حدود يک ساعت پيش از صرف غذا، مصرف کنيد. بهترین زمان مصرف این ویتامین ها همراه با یکی از وعده های غذایی اصلی (ناهار یا شام) است چرا که وجود مقداری چربی در غذا برای جذب این ویتامین ها ضروری است. زیاده روی در مصرف این چهار ویتامین عوارض کوتاه مدت و طولانی مدت فراوانی به همراه دارد. بسیاری خوردن کلسیم را در شب پیشنهاد می کنند به این دلیل که مصرف کلسیم در بدن بیشتر در شب صورت می گیرد و همچنین به دلیل این که کلسیم می تواند به خوابیدن کمک کند. در صورتی که مصرف كلسيم برای رفع هايپرفسفاتمي می باشد بعدازغذا مصرف شود چون فسفات بجاي ملح كربنات كلسيم مي نشيند و باعث حذف فسفات در بيماران كليوي مي شود .

همچنین سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و سبب سرعت بخشیدن به دفع غذای مصرفی می‌شود. در نتیجه چربی موجود در غذا را غیر قابل دسترس کرده و جذب کربوهیدرات را کاهش می‌دهد. جینسینگ انواع مختلفی دارد که نوع آمریکایی و آسیایی آن مرسوم‌تر است. جینسینگ موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و برای از دست دادن چربی‌های اضافی بدن مفید است.

در حال حاضر این ادویه یک داروی گیاهی لاغری قوی هم محسوب می‌شود؛ چون متابولیسم بدن را بالا می‌برد و باعث مصرف چربی‌های انباشته شده بدن می‌شود. هل کوبیده را در یک فنجان آب جوش بریزید و درب آن را ببندید. برای طعم‌دار کردن آن می‌توانید از مقداری عسل و آب لیموی تازه استفاده کنید. دمنوش را پیش از مصرف از صافی عبور دهید و با یک قاشق عسل یا کمی نبات، نوش جان کنید. برای افزایش اثرات مفید این دمنوش می‌توانید آن را همراه با دارچین، لیمو عمانی، آویشن یا زنیان، به صورت ترکیبی دم کنید. قوری را ۲۰ دقیقه روی حرارت کتری یا سماور بگذارید تا دم بکشد.

ورزشکاران و افرادی که فعالیت بسیار زیادی در طول روز دارند؛ برای حفظ انرژی خود غلبه بر خستگی از جنسینگ استفاده می‌کند. افزایش انرژی مساوی است، با افزایش زمان فعالیت بدنی (ورزش) و در نتیجه کالری سوزی بیشتر و کاهش وزن سریع‌تر می‌شود. زمان مصرف دمنوش نعناع برای لاغری بهتر است قبل از وعده شام یا عصرانه باشد. چرا که علاوه بر کم کردن اشتها، احساس آرامش به آریو کالا فرد می دهد. طرز تهیه چای نعناع برای لاغری برای ذائقه های مختلف متفاوت است. البته هر جور که آن را درست کنید از تاتیرخواص چای نعناع برای لاغری نمی کاهد.

رژیم غذایی مناسب

سنا حاوی مواد شیمیایی است که روده بزرگ را تحریک می‌کند و تاثیر ملین دارد. در نتیجه با دفع مقدار زیادی آب از بدن موجب لاغری می‌شود، درست مثل قرص‌های لاغری گیاهی. تحقیقات انجام شده در دانشگاه ماستریخت، هلند نشان داد که زنجبیل حاوی یک نوع کافئین است که به کاهش وزن کمک می کند.

میزان مصرف مجاز روزانه‌ی دمنوش لاغری زرشک