دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

روشی که درهای دریچه به روی فریم نصب می‌شوند می‌تواند به صورت وزنه‌ای و لولایی باشد که این موضوع به سلیقه مشتری و همچنین شرایط محیطی بستگی دارد. این دریچه برای اینکه کارایی بیشتری داشته باشد و هوا به مقدار بیشتری گردش پیدا کند، به صورت مشبک ساخته شده و از طریق لولا به فریم وصل می‌شوند. جهت بازدید، سرویس و تعمیر دور‌ای تجهیزات دستگاه اصلی داکت اسپلیت از آن استفاده شده و در غیر این‌ صورت خاصیت نمادین و دکوراتیو جهت بهبود زیبایی محیط داخلی دارد. رایج‌ترین نوع کانال کشی در ساختمان‌های امروزی را می‌توان استفاده از انواع لوله خرطومی یا فلکسیبل نام برد.

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

برای تکمیل مراحل ساخت فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، در این مرحله نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی فریم به تعداد استاندارد بر اساس ابعاد و سایز دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می‌شود تا بعد از مراحل رنگ امیزی دچار پریدگیِ رنگ از ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نگردیم. با تکمیل مراحل ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردارِ لولایی خواهیم پرداخت.به این منظور ابعاد داخلیِ فریم را با احتساب ۲ تا ۳ میل بادخور برای ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در نظر میگیریم. به این مقدار از هر طرف ۱.۵ سانت اضافه می‌کنیم تا بتوان هر چهار بُعد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را به صورت خم کاری درآورد و استحکام لازم را با این کار به ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بخشید. با توجه به شیاردار بودنِ درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت در این مرحله ورقِ آلومینیومیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را زیرِ یک پِرسِ مخصوص قرار داده و شیارهای لازم را ایجاد می نماییم.عرضِ این شیارها بین ۹ و ۱۸ سانتیمتر متغیر است.با توجه به میزان هوای لازم برای دستگاه فن کویل عرضِ این شیارها تعیین می‌شود. ایجاد پوششِ رنگ بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت هم باعث محافظت سطوح آن در برابر صدماتی از قبیل خش دارشدن و هم باعث تناسب نمای آن با نمای محیط می‌گردد.دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی می‌توان در محل خود نصب کرد.

جالب اینجاست که علیرغمِ وزنه‌ای بودنِ سیستمِ بازوبسته شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا، در سوی دیگرِ درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از قفل زیمنس برای بستنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و اتصال آن به به فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود. این قفلها نگهداریِ درب را بر روی قریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تضمین می‌نمایند و عملیات جداسازیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از فریم با باز شدنِ این قفل ها شروع می‌شود. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تنها مدلی است که هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت قفلی عمل می‌نماید.از نکات جالبِ دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که تمامیِ مدلها از جمله درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار موازی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی و دیگر مدلهایی که در انواع مختلف و در قسمت های بالاتر ذکر شده بود، به این روش قابل ساخت و تولید می‌باشد. طریقه ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز ابتدا با سایز محل جانماییِ دریچه بازدید داکت اسپلیت آغاز می‌شود.

دریچه MDF از ورق های 8 میلیمتری با کیفیت و با استفاده از یراق آلات مرغوب و بهترین مدل های بازار ساخته می شود. برای درب این دریچه از مگنت بسیار قوی و مناسب این کار استفاده شده که بسته به تعداد و سایز دستگاه می تواند بیشتر یا کمتر شود.این مدل جاذب بسیار خوب برای صدا می باشد که صدای دستگاه را کاملا جذب می کند و در سه مدل مگنتی و لولایی و وزنه ای ساخته می شود. مشتریان عزیز میتوانند دریچه بازدید داکت اسپلیت را با بهترین قیمت و کیفیت از گروه صنعتی تهویه کلوانی تهیه نمایند. جهت اطلاع از قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریق واتساپ و یا صفحه تماس با ما اقدام نمائید. بودن دریچه بازدید داکت اسپلیت،همچنین دارابودنِ شیار محیطی روی درب آن از خصوصیات مشخص آن به شمار میآید.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب ساده لولایی

به همین دلیل این امکان را می‌دهد که هوای کافی جهت پشتیبانی هوای برگشته دستگاه به طور مستقیم توسط این دریچه داکت اسپلیت از محیط تامین شود. مدلِ بعدیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت مدل خطی است.این دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی از دریچه بازدید ساده با دریچه خطی زاویه دار است. ترکیب این دو دریچه در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز باعث افزایش قیمت آن نسبت به مدل های قبلی می‌شود.در مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک نیز همین موضوع صادق است و زمان کاربری برای ساخت آن بیشتر از موارد قبلی است و همین امر موجب افزایش قیمت این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به موارد قبلی می‌باشد. بعد از معرفی و مقایسه دیگر انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت به مدل گل سقفی می‌رسیم.

ورق ایرانیت موجدار و صاف شانی جدید

به همین منظور بر اساس ابعاد چهارچوبه‌ی کار، نسبت به برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت با احتساب یک سانت بادخور اقدام می دریچه بازدید داکت اسپلیت نماییم. برش این اضلاع به صورت زوایای ۴۵ درجه صورت می‌گیرد تا پس از اتصال آنها به هم،گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به هم حالت گونیا بیابد. طریقه اتصال این اضلاع به هم نیز با کُرنرهای فلری که از ورق گالوانیزه است صورت می گیرد. در واقع این کرنرها از هر دو طرف در ریل های قسمت پشتیِ پروفیل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تداخل پیدا نموده و به صورت پِرِسی یا فشاری در محل خود تثبیت می‌شوند.

  • با توجه به نیاز به کاربرد محصولاتی از جنس پلیمری در محیط های مختلف برای جلوگیری از امکان اکسیدشدن فلزات و یا طبله کردن چوب در برابر رطوبت موجود در محیط، کاربرد متریالی همچون پی وی سی از اهمیت شایانی برخوردار است.در واقع دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی در محیط های مرطوب و شرجی مورد استقبال کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته است.مدل های مختلفی نیز برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت بنا به نیاز دستگاه توصیه می گردد که در ابعاد مختلف قابل تولید و عرضه می باشد.
  • از نظر متریال ساخت می توان دریچه بازدید داکت اسپلیت را از سه جنس آلومینیوم، چوب (ام دی اف) و پی وی سی تولید کرد.
  • با توجه به لولایی بودنِ دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی، لذا تعبیه قفل به تعداد لازم بر روی درب های آن الزامی است.
  • پس از ساختِ چهارچوبه‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی فریم اقدام می نماییم.
  • پس از آماده شدنِ اضلاع هر فریم در ابتدا و انتهای هر ضلع اقدام به گوشه زنی می نماییم.

ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می‌شود.برای ایستاییِ مناسب و فرم صحیحِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، در لبه های کناریِ ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک خمِ یک و نیم سانتی بهره گرفته می‌گردد. این خَم از دِفرمه شدن و تاب خوردنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جلوگیری می‌نماید. از خصوصیات بارز درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت است. فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت یا به صورت پیچ ازرو یا به صورت پیچ مخفی در محل خود نصب می‌گردد. با توجه به وزنه ای بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت پس از ایجاد شیار در داخل و ایجاد لبه های اطراف درب دریچه داکت اسپلیت تقریبا مراحل اولیه ی ساخت دریچه داکت اسپلیت به پایان می رسد و نوبت به عملیات رنگ کاری بر سطح دریچه می رسد.