درب جلو رنو ساندرو قیمت خرید و مشخصات درب جلو چپ و راست فابریک ساندرو

درب جلو رنو ساندرو قیمت خرید و مشخصات درب جلو چپ و راست فابریک ساندرو

درصورتی که قصد خرید درب جلو راست ساندرو را دارید واتساپ پیام بدین , همکارا با شما تماس خواهند گرفت. از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ فابریک و رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری و برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. درب ساندرو استپ وی رنگ فابریک از روی اتاق های رنگ فابریک کمپانی باز شده و دارای ضمانت کارشناسی رنگ می باشد. تمامی محصولات بدنه فلزی و سپر موجود درفروشگاه خرید یدک بصورت کاملا سفارشی قابل رنگ آمیزی با ضمانت یکساله میباشند . در این بازار روزانه هزاران ساعت فقط صرف جستجوی قطعات یدکی میشود. اینجا به راحتی میتونید بدون حتی یک متر حرکت , قطعات موجود در فروشگاه های معتبر را ببینید یا تولیدات کارخانه ها را رصد کنید.

در صورتی که قفسه بازار اطلاعات افراد مورد اعتماد بازار را با لیست قطعاتشان در دسترستان قرار داده است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، جاوااسکریپت را برروی مرورگرتان فعال کرده یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید.

قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی قطعات بدنه رنگ کوره ای اسفاده نمی شود. درب جلو ساندرو فوق بصورت خام و آستر شده را میتوانید بصورت کاملا فابریک شرکتی بصورت مستقیم از خرید یدک تهیه کنید. در صورت درخواست رنگ آمیزی محصول مشتری میتواند درب باک یا کد رنگ خودرو را برای فروشگاه ارسال کند تا فروشگاه بصورت سفارشی اقدام به رنگ آمیزی محصول کند . درب های خودرو از قطعاتی می باشد که بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند. ضربات وارد شده به این قطعه می توانند باعث تورفتگی و یا ایجاد خط بر روی آنها وند که میتوانید با صافکاری و پولیش آنها را تعمیر کنید. اگر ضربه وارد شده شدت بالایی داشته باشد درب دیگر قابل تعمیر نخواهد بود و باید آن را تعویض کنید.

  • در این بخش هدف ما برای شما عزیزان اطلاع از قیمت درب جلو راست رنو ساندرو می باشد.
  • لطفا به علت نوسانات قیمت ، برای ثبت سفارش نهایی و کسب اطلاعات در ارتباط با محصول و قیمت ها ، روی گزینه ی “خرید محصول” کلیک کنید و با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید .
  • فرم و اندازه درب ها در حرکت خودرو بسیار مهم است عبور جریان هوا در مصرف سوخت نقش مهمی ایفا می کند.
  • بازرگانی ویلامهر , وارد کننده و پخش کننده ی قطعات یدکی گروه خودروسازی رنو می باشد و سعی بر آن دارد که قطعات اصلی و با کیفیت را به دست مشتریان گرامی برساند .
دسترسی به این قطعه بسیار راحت و آسان می باشد و شما میتوانید آن را در برندها و رنگ های مختلف از بازار سطح شهر و یا فروشگاه آنلاین لوازم یدکی رنو ساندرو تهیه کنید. بهتر است نصب این قطعه را به دست یک تعمیرکار متخصص بسپارید تا خطری خودرو و سرنشین خودرو را تهدید نکند. درب جلو ساندرو استپ وی راست اورجینال و ساخت کشور فرانسه می باشد.

درب جلو چپ ساندرو استپ وی

پس شما در حال خریدی بیواسطه از افرادی هستید که توسط سامانه اعتبار سنجی شدند. پشتیبان استعلام بگیرید ، یعنی اگر همکار هستید و در اولین خرید میخواهید پولی به حساب فروشنده ها بریزید ، برای اطمینان یه تاییدیه بگیرید تا خیالتان راحت شود و به مشکل نخورید. همچنین اگر کاربر شبکه های اجتماعی هستید ما چکیده ای از مطالب را در آنها قرار میدهیم. تمام قطعات استپ وی را میتوانید بصورت مستقیم و ارزان از فروشگاه تهیه کنید .

دیگر قطعات کاربر

کد رهگیری را می توانید از لیست سفارشات خود در حساب کاربری مشاهده درب جلو ساندرو نمایید. در نهایت اگر خودرو شما به کمک بتونه رنگ آمیزی شود هنگام فروش با مشکل مواجه خواهید شد. جنس این قطعه از آهن می باشد و به صورت خام و بدون رنگ در بازار عرضه می شود. در خودروهای سوپر اسپرت علاوه بر موضوعات قید شده نحوه آینودینامیکی در نظر گرفته خواهد شد. بنابراین طراحان سعی دارند به گونه ای کار کنند که بهترین عملکرد را داشته باشد. این قطعه از جنس آهن و به صورت خام و بدون رنگ در بازار عرضه می شود.

این محصول پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان عزیز ارسال خواهد شد. طراحی عقب خودرو بسیار مهم است البته ایمنی لوازمی که در آن قرار می گیرد بستگی به فرم و اندازه آن دارد. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی گرند خودرو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

پمپ بنزین اصلی رنو(تندر90 پارس تندر)