دانلود بهترین پادکست های هفتگی ۱۴۰۰ دانلود پادکست ریمیکس فول آرشیو | mey

بهترین پادکست‌هایی که به‌صورت دسته‌بندی‌شده تولید می‌شوند و نیازی نیست که کلی جلو یا عقب بروید تا بتوانید بخش مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. چون تمام پادکست از سرتاپا برای شما ساخته‌شده و باب دلتان است. در این لیست از سایت “لیست می” بهترین پادکست های فارسی را به شما معرفی می کنیم. پادکست دور دور قسمت 11با صدای دی جی الرا با کیفیت عالی 320 و 128 به همراه متن آهنگ از لیمر موزیک دانلود کنید و لذت ببرید.

در این پادکست خواهید دانست که هیچ موفقیتی یک شبه به وجود نیامده است. ذهن انسان به سه دلیل عادت می¬سازد و از آنها استفاده می-کند. اول این که کالری کمتری بسوزاند و یک کار را با صرف انرژی کمتری به انجام برساند. دوم این که سرعت عمل خود را بالا تر ببرد و کاری را با سرعت بالاتری انجام دهد و در انتها مهارت ما را در انجام یک عمل افزایش دهد.

دانلود پادکست دیجی داینیکس به نام پادکست محرم 1401

در هر قسمت از پوشه، یک پرونده‌ی تاریخی مورد واکاوی قرار می‌گیرد. رویدادها و رخدادهای مهم تاریخی از سراسر جهان با جزئیاتی جذاب مورد بررسی قرار می‌گیرد. رادیو دیو یک مجله‌ی شنیداری‌ست که در هر قسمت‌اش شما را در بین شعر و داستان و تاریخ می‌گرداند. این مجله‌ی شنیداری، هم سرگرم‌تان می‌کند و هم فاصله‌تان را با ادبیات کاهش می‌دهد. این پادکست به صورت سه نفره و توسط محمدرضا ماندنی، سیاوش صفاریان‌پور و محمدرضا نوروزی اجرا می‌شود.

Radio Darbast پادکست رادیو دربست با اجرای سعید خرسندی‎

پرچم سفید نمادی است برای درس گرفتن از جنگ‌ و امیدی برای پایان دادن به آنها. مدتی پیش از دنبال‌کننده‌ها اینستاگرام یک پزشک خواستم که پادکست‌های خوبی که گوش می‌کنند به من معرفی کنند. ده‌ها نفر مشارکت کردند و من فهرست‌ پیشنهادهای آنها را به پادکست‌هایی که قبلا دنبال می‌کردم، افزودم و از حاصل کار بسیار راضی شدم. زمانی که داستان این تابلو رو شنیدم توی پادکست و متوجه شدم چه جنایت‌هایی! (نمی‌دونم درسته یا نه این کلمه واسه اتفاق‌ها) روی کلک مدوسا رخ داده، بیشتر از قبل حتی ازش می‌ترسم و حس عجیبی رو دیدن این تابلو بهم منتقل می‌کنه. کلک مدوسا تابلوی تئودور ژریکو هست و توی قسمت دوم پادکست جسو می‌تونید با داستان پشت تابلو و همینطور کمی از پروسه‌ی کشیدن تابلو آشنا بشید.

دیاپازون اطلس موسیقی قرن بیستم‎

دانلود بهترین پادکست های هفتگی ۱۴۰۰ دانلود پادکست ریمیکس فول آرشیو | mey فرشاد محمودی درباره هر موضوع تحقیقات زیادی انجام می‌دهد و در نهایت، خروجی را با زبانی که برای مخاطب عام قابل‌درک باشد توضیح می‌دهد، آن‌هم با بیان آدرس وبسایت می و لحنی مناسب. مجرد‌ی، گیاه‌خواری، ابتلا به سرطان، طلاق، جنگ‌زدگی، و آزار جنسی فقط بخشی از مسائل مهمی است که در رادیو مرز مطرح می‌شوند. در این پادکست، قرار نیست مقاله‌های علمی یا نظرهای شخصی سازنده پادکست را در این‌ باره‌ها بشنویم، بلکه پای درددل کسانی می‌نشینیم که به‌نحوی با آن مسئله درگیر بوده یا هستند. در رادیو مرز، جهت‌گیری یا اظهارنظر شخصی سازنده پادکست را نمی‌بینیم و قضاوت هرآنچه می‌شنویم با خودمان است.

  • از دریچه‌های غیر موسیقایی؛ سبک‌ها، آرتیست‌ها و ژانرهای مختلف موزیک رو بررسی می‌کنیم.
  • در این صورت اگر به آن منطقه سفر کردید بدانید قرار است با چه چیزهایی مواجه شوید و چه چیزهایی را نباید از دست دهید.
  • او در قرائت قرآن نیز فعالیت داشت و دعای ربنا، نامدارترین تلاوت قرآنیِ او بود.
  • ایده ی آن این است که گویی عده‌ ای از بیماران آسایشگاه چهرازی (ابراهیم چهرازی) رادیویی ضبط می‌ کنند.