خرید Fifty Nine مدل کتابخانه دیواری و قفسه کتاب چوبی و فلزی شیک با قیمت ارزان

کتابخانه های شیک، خاص و منحصر به فرد می توانند نقطه مهم و چشمگیر دکوراسیون شما باشند، به طوری که چشم هر کسی را به خود خیره کند. قفسه های کتاب با طراحی جذاب، باعث می شود که تزئینات شما جذاب تر و حرفه ای تر به چشم بیاید. مطمئن باشید که قفسه کتاب یکی از بهترین مواردی است که می توانید برای تزئین استفاده کنید. کتابخانه ماریاکتابخانه ماریا از محصولات جدید ایران میز می باشد که این محصول کاربرد های فراوانی هم دارد.در هنگام انتخاب کتابخانه به جز حجم کتاب ها بهتر است که به سبک دکوراسیون منزل خود توجه داشته باشید تا بتوانید… کتابخانه‌ ها را می ‌توان در اتاق ‌های پر رفت‌ و آمد مانند سالن پذیرایی قرار داد.

کتابخانه مدل Lib-9

بدون شک مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ای از کتاب‌ها که در طی سال‌ها جمع‌آوری شده است، نباید به دلیل کمبود فضا در انباری خانه خاک بخورد. روز به روز به تعداد این خانه‌های کوچک افزوده می‌شود؛ بنابراین نگهداری از انبوه کتاب‌ها در چنین خانه‌های کوچکی کمی مشکل خواهد بو. ساخت یا خرید کتابخانه‌ کوچک دیواری راه مناسبی برای نگهداری از کتاب‌های با ارزش و محبوبمان است. این مدل کتابخانه خانگی ساده و کوچک یکی از بهترین انتخاب ها برای زندگی آپارتمان نشینی امروز می باشد که مهم ترین ویژگی آنها استفاده بهینه از فضا است. قفسه های کتابخانه کوچک گزینه بسیار مناسبی برای قرار دادن کتاب در کنار مبلمان اتاق نشیمن می باشد.

کتابخانه مدل Fh20

استفاده از فلز در ساخت قفسه های کتاب باعث می‌شود تا به مرور زمان این قفسه ها استهلاک زودرس مواجه نشده و سالیان سال و توان از آنها استفاده کرد. همانطور که گفته شد استفاده از قفسه های فلزی مناسب مکان های عمومی یا جاهایی مثل مدارس و مراکز آموزشی است. چراکه در این مکان ها به واسطه استفاده مکرر و دائمی که از کتابها و کتابخانه می شود لازم است تا استحکام و مقاومت کتابخانه فلزی بالا باشد تا به مرور زمان استهلاک زودرس پیدا نکندو برای شما هزینه ایجاد نشود. خصوصا که کتابخانه فلزی مدارس معمولاً سال های سال در جای خود باقی می ماند. کتابخانه خانگی B5 یک نسخه ی ارتقا یافته از طرح اولیه است که با برطرف کردن معایب و افزایش سطح طراحی، در کارخانجات بلج تولید خواهد شد و در ابعاد و رنگبندی متفاوت قابل به عرضه خواهد بود. این کتابخانه خانگی 2 تکه از ارتفاع 180 سانتیمتر و عمق 30 سانتیمتر بهره می برد که هر کدام از تکه های آن دارای عرض 60 سانتیمتر می باشد.

کتابخانه چوبی قفسه فروشگاهی چوب

این کتابخانه بخاطر ابعاد بزرگتر به صورت 3 تیکه ساخته می شود و بخاطر همین حمل و جابجایی بسیار راحتی دارد و پس از حمل در محل بسیار راحت و بدون نیاز به نصاب توسط چند عدد پیچ فیکس مونتاژ و محکم می گردد. کتابخانه ژیماس یک کار تمام ام دی اف زیبا و جادار میباشد که با عرض بسیار مناسب و طول دلخواه شما قابل تولید می باشد. این کتابخانه برای انواع خانه ها با هر فضای مناسب می باشد و بسیار کم جا خرید قفسه کتابخانه ساخته شده است. البته در حال حاضر از انواع چوب و ام دی اف خام هم برای ساخت دکوراسیون منزل استفاده می کنند که کیفیت بسیار بالایی دارند و هزینه آنها نسبت به ام دی اف روکشی بالاتر است چون احتیاج به رنگ آمیزی دارند و قیمت رنگ و اجرت آن نسبتاً بالاست. ناگفته نماند این متریال در ساخت انواع دکوراسیون چوبی لوکس از جمله کابینت نئوکلاسیک هم کاربرد زیادی دارد و قابلیت سفارشی سازی رنگی و مدل بالایی دارد. به طور کلی این اسباب، معمولا بدون درب هستند پس اگر در مورد کتاب هایتان حساسیتی ندارید و در بود و نبودتان اجازه دسترسی به آن ها را به دیگران می‌دهید، بهتر است از قفسه های باز استفاده کنید.

این کتابخانه را میتوان با رنگبندی مختلفی در سایت قید شده و با ابعادی که نیاز خریدار باشد امکان تولید میباشد. کتابخانه های فلزی مدل های خاصی داشته و برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. این کتبخانه ها مستحکم و مقاوم بوده و معمولا برای نگهداری وسایل تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند. وقتی اسم کتابخانه چوبی ساده می آید ذهن همه ما به سمت کتابخانه های کسل کننده قدیمی می رود اما نباید اشتباه کنید چرا که کتابخانه های ساده امروزی با وجود سادگی، زیبا بوده و طرح های خاص و جدیدی دارند. کتابخانه روبرتو یک کار زیبا و متفاوت می باشد که به سبک مدرن طراحی شده است. این کتابخانه برای مصارف خانگی و اداری مناسب می باشد و علاوه بر این می‌توان هم به عنوان کمک و هم به عنوان کتابخانه از آن بهره برد.

  • همچنین کتابخانه در قسمت پایینی خود دارای دو درب کمد می باشد که می توانید از این فضای جانبی استفاده دل..
  • انتخاب و خرید کتابخانه به نوع استفاده شما از آن بستگی دارد اگر قصد دارید کتابخانه را در پذیرایی قرار داده و در طبقات آن مجسمه و لوازم دکوری قرار دهید پس به کتابخانه با عمق زیاد احتیاج ندارد.
  • فلزی بودن این قفسه ها به خاطر آن است تا در مدت زمان بسیار زیادی بتوان از آن استفاده کرد.
  • کتابخانه مدل KB 640 از جنس نئوپان شرکت پویاست با روکشی از ملامینه ضدخش و ضد آب میباشد و برای اینکه مانع لب پر شدن لبه های آن بشه از نوار های محکم پلاستیکی بنام PVC پوشش داده شده .
خرید Fifty Nine مدل کتابخانه دیواری و قفسه کتاب چوبی و فلزی شیک با قیمت ارزان