جک برقی یا کرکره برقی

تابلوهای روان شامل تابلوهای تک رنگ، چند رنگ و تابلو روان فول کالر (تلویزیون شهری) در بازار در شکل های مختلفی وجود دارند که هر یک از این نوع تابلو ها کارکرد اختصاصی خود را دارد. ماژولها در سه مدل مختلف تک رنگ ، سه رنگ و فول کالر در سطح بازار موجود هستند. مدل فول کالر SMD که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی (3 Module 1 in) است. مدل فول کالر 1RGB که در آن هر پیکسل دارای یک LED قرمز، سبز و آبی است. تلویزیون های شهری تابلوهای غول پیکری هستند که همانند تابلو ال ای دی از کنار هم قرار گرفتن ماژول ال ای دی فول کالر تشکیل شده است. نمایش انیمیشن , تصاویر و متن ها با بهترین کیفیت و به صورت فول کالر از ویژگی های تابلو روان است.

تلویزیون شهری یا Large Led Display به تابلو ها بزرگی گفته می شود که در سطح شهر روی پایه هائی مستحکم نصب می گردد. هر چه ارتفاع تلویزیون از زمین و فاصله دید کمتر باشد بهتر است، دات پیچ با عدد کمتری استفاده کنیم، تا کیفیت تصویر بهتر شود. هر چه ارتفاع تلویزیون از زمین کمتر باشد بهتر است، دات پیچ با عدد کمتری استفاده کنیم، تا کیفیت تصویر بهتر شود. دات پیچ فاصله ی بین پیکسل هارا می گویند. صفحه نمایش در تابش مستقیم نور خورشید از فاصله 450 متری قابل رویت است. آموزشگاه فن آموزان با برگزار کردن دوره آموزش نصب تابلو روان این امکان را برای افرادی که جویای کار می باشند فراهم نموده است تا مهارت های مورد نیاز را به صورت تخصصی به افراد علاقمند آموزش داده و آنها را روانه بازار کار نماید.

تلویزیون شهری

و عبارت موتور برق دیزلی نیز یک اصطلاح رایج در این زمینه است. تراکم پیکسل در ماژول ها نیز تاثیر مستقیمی بر نمایش محتوا در تابلو روان دارد. نمایشگرهای تلویزیون شهری دارای 16 میلیون رنگ با تراکم و رزولوشن متفاوت در بازار تابلوهای تبلیغاتی موجود می باشند، که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری انتخاب و نصب میشود. در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت : رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول نو به بازار یا ارائه یک خدمت نو از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد. با پیشرفت تکنولوژی در عصر اطلاعات و ارتباطات و دنیای فناوری ، رسانه ها در پیشرفت و توسعه هردسته کاری اعم از دولتی و خصوصی نقشی مهم و موثر دارند.

از نظر روانشناسی افراد با جلوه های بصری بهتر می توانند ارتباط برقرار کنند و این موضوع یکی از مهمترین عوامل موفقیت تلویزیون های شهری در تبلیغات می باشد. روشهای تبلیغات متفاوتی برای معرفی برند موجود است، یکی از این روشها ساخت تابلو تبلیغاتی است؛ تابلو تبلیغاتی حاوی انواع مختلفی از جمله تابلو نئون، تابلو استیل، تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو فلکسی، تابلو پلکسی گلاس ، تابلو ال ای دی و تلویزیون شهری می باشد. همچنین موتورهای ریلی ساخت این برند مجهز به برند ایتالیایی می باشند. این اثر هنری، با عنوان نهنگ شماره 2 در میدان تایمز شهر نیویورک، جولای 2021 پخش شد. در طراحی هر کنترلر میتوان از تعداد خاصی ماژول استفاده کرد که در نهایت تصاویر در قابلیتهای متفاوتی تولید خواهند شد. یکی از تفاوت های ماژول های Outdoor با ماژول های indoor بخاطر جنس و الیافی که در بافت آن کار شده است و به همین خاطر در برابر حرارت ها مقاوم تر است.

برای مثال تمامی تصاویر و نوشته ها در آن به رنگ سبز، قرمز یا رنگ دیگر است. درگیر کردن حافظه دیداری مخاطبین اثر بیشتری در ماندگاری دارد.به عنوان مثال تبلیغات در شبکه های تلویزیونی، بیلبورد های تبلیغاتی و تابلو های تبلیغاتی که یکی از انواع مدرن تابلو های تیلیغاتی، تابلو روان و تلویزیون شهری می باشند ، تابلو روان و تلویزیون شهری با بهره گیری از ویژگی های بسیار مهم تحت عنوان پرتاب نور و امکان پخش متون و تصاویر به صورت روان یا متحرک و حتی پخش فیلم و تیزر تبلیغاتی ،باعث شده که این نوع از تبلیغات به عنوان یکی از موثرترین نوع تبلیغات شناخته شود. حتی اگر تلوزیون در جایی نصب شده که صدا سیما سیگنال ندارد یا ضعیف است می توانیم از ماهواره کانال ها را دریافت کنیم و از طریق تلویزیون پخش کنیم . استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات شیوه ای است که می تواند مخاطب های زیادی را جذب خود کند.با این که این شیوه مدت زمان زیادی نیست که وارد صنعت تبلیغ شده ولی در این مدت کم ، تبدیل به شیوه ای بسیار محبوب برای تبلیغات و یا معرفی یک برند و محصول و یا حتی ابزاری برای اطلاع رسانی می باشد.

هرچقدر عدد دات پیچ کمتر باشد، مرکز پیکسلهای ماژول به یکدیگر نزدیکتر میشوند و کیفیت تصویر بهتری ارائه میکند. یکی از آیتم های بسیار مهم در انتخاب نوع تلویزیون شهری فاصله دید بیننده از نمایشگر می باشد به طوری که هر چه فاصله دید بیننده از نمایشگر بیشتر باشد از نمایشگرهایی با تراکم پیکسلی کمتر و هرچه فاصله دید بیننده از نمایشگر کمترباشد باید از نمایشگرهایی با تراکم پیکسلی بیشتر استفاده کرد. فاصله دات پیچها هر چقدر کمتر باشد، تراکم پیکسلی بالاتری ایجاد میشود.

بدون محدودیت زمانی است.

تلویزیون شهری LED در تراکم های مختلف تولید و عرضه میگردد . در ویدیو بالا انواع کابینت و روش مونتاژ ماژول ایندور، اوت دور، ضدا آب، با کیفیتهای پیکسلی مختلف قابل مشاهده است. بدون محدودیت زمانی است. قیمت مناسب 2 سال وارانتی بدون قید و شرط درج در فاکتور ارائه شده از نمایشگاه ما دیدن فرمایید و متوجه اصالت کالا هم بصری هم از نمونه کارهای نصب شده که چندین سال دارن کار میکنن بشوید. برای مشاهده نمونه کارهای ما میتوانید به بخش “تلویزیون های شهری آوانمانور” مراجعه کنید. شما میتوانید جهت استفاده از مشاوره فنی و ارتباط با کارشناسان این مجموعه، از طریق آدرس زیر وارد سایت این شرکت شده و خدمات متمایزی را دریافت کنید.

اما اگر قصد دارید از قاب های لیزری یا CNC استفاده کنید مونتاژ تابلو برای شما راحت تر خواهد شد و همچنین زیبایی بیشتری نیز دارد. برای راه اندازی تابلو روان دو مفهوم Driving و Data Apply مطرح می گردد، دادن فرمان روشن و خاموش به ال ای دی Data Apply نامیده می شود و اعمال جریان تغذیه در این نوع تابلوهای تبلیغاتی Driving است ، که فرمان Driving ارتباط مستقیم با فرمان روشن و خاموش ال ای دی دارد یعنی اگر فرمان روشن صادر شود بعد از Driving ال ای دی روشن و اگر فرمان خاموش صادر شود بعد از Driving ال ای روشن نخواهد شد . تفاوتی که تلویزیون شهری، با تابلوهای تبلیغاتی LED یا همان تابلو روان LED دارد، در این است که٬ در تابلو روان LED ٬هر LED ، دارای هر رنگی که باشد٬ تنها می تواند در یکی از دو وضعیت صفر و یک منطقی٬ یعنی روشن یا خاموش٬ قرار داشته باشد .

ایمن موج هوشمند بهترین پیشنهاد برای استفاده از نمایشگر شهری با توجه به فاکتورهایی نظیر فاصله ی بیننده تا نمایشگر و استفاده در محیط باز و بسته را در قالب بسته ی فنی در خصوص مدل ارجح به مشتریان ارائه می نماید. تلویزیون شهری اصطلاحی است که به تابلو های بزرگی گفته می شود که در کنار چهار راه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها و استادیوم های ورزشی بر روی دکل های بزرگی نصب شده و به صورت کاملا رنگی تصاویر ویدیویی را پخش می کند. تلویزیون شهری LED به تلویزیون های غول پیکری گفته میشود که امروزه در کلیه کشورهای پیشرفته و در سطح شهر، میادین، چهار راه های شلوغ، ورودی سازمانها، دانشگاه ها، پارک ها، ورودی مراکز خرید و پاساژ های تجاری، فرودگاه ها، سالن های انتظار، ورزشگاه ها، سینماها، صحنه های نمایش، ترافیک شهری و بسیاری موارد دیگر قابل مشاهده است و کاربردهای فراوانی را شامل میشود.

دات پیچ فاصله ی بین پیکسل هارا می گویند.

یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که سبب برتری آن نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. به همان نسبت فریم تابلو روان مناسب نه تنها به زیبایی محیط شما کمک میکند همچنین با هر بار نگاه کردن به آن خاطره زیبا در ذهن شما ایجاد میکند . قیمت تلویزیون تبلیغاتی شهری با توجه به عوامل مختلفی از قبیل ابعاد تلویزیون، تجهیزات خنک کننده تلویزیون، زیبایی و جلوه بصری پایهها و بدنه نمایشگر، کیفیت و برند قطعات به کار رفته در نمایشگر از قبیل ماژولها، پوشش بدنه و غیره، امنیت نمایشگر برای جلوگیری هک شدن و سایر تجهیزات امنیتی در زمان تعمیر و فاکتورهای دیگر تعیین میشود.

میتوانید با گسترش آن به ویکیپدیا کمک کنید. در نتیجه، پیام آن باید قابل فهم و کوتاه نیز باشد. ابعاد دیزل ژنراتورهای نیز متناسب با توان ها متفاوت می باشد و می تواند به اندازه دو متر مربع باشد تا حتی به اندازه ی یک کانتینر ۲۰ فوت و بیشتر. رنج کوچک موتور ژنراتورهای هوا دیزل میتوانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (KVA) برای منازل، فروشگاهها، ادارات کوچک و تا۳۳۰۰KVA/3.3MVA قابل استفاده برای مجتمعهای اداری بزرگ و کارخانهها برق تولید کنند. موتور برق ها میتوانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (KVA) برای منازل، فروشگاهها، ادارات کوچک و تا۲۰۰۰KVA یا همان ۲ MVA قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها برق تولید کنند.

تابلو روان هایی که در محیط های باز قرار می گیرند، باید حتما ضد آب و ضد ضربه باشند. ماژول ال ای دی استفاده شده در تابلوها،ضد آب وضد ضربه بوده به همین دلیل برخی ازآنها می توان در فضای بیرون وخیابان ها نصب کرد. بیان مزایای مربوط به این نمایشگر ها می تواند در رسیدن به پاسخ مناسب برای سوال تلویزیون شهری چیست کمک کننده باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره اینکه تابلو روان چیست و چه مزایای دارد، به دست آورید. اگر یک نمایشگر دارای زاویه دید مناسب نباشد افرادی که در زوایای مختلف نمایشگر را مشاهده می کنند نمی توانند بخش هایی از نمایشگر را به خوبی مشاهده کنند. از این مدل بیشتر برای ساخت تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود. نمونه فیلمی از آموزش ساخت تلویزیون شهری که در قالب 24 فیلم آموزشی به مدت زمان 3 ساعت می باشد.

غیر از استفاده از ماژولهای آب بندی در تابلوهای روان ضدآب، سازندگان با استفاده از چسب خاصی شکاف میان تابلو و ماژولها را ویدئو وال پر میکنند. ضدضربه و ضدآب، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و شرایط بد جوی. نوع 2RGB در شرایط خاصی می تواند بین دو پیکسل واقعی در تصویر ، یک پیکسل مجازی تولید کرده و کیفیت تصویر را به شدت افزایش دهد . در کابینت های الماس پارس از کابل های استاندارد برای ارسال اطلاعات جهت افزایش کیفیت نمایش و همچنین کابل های استاندارد برق جهت جلوگیری از وقوع آتش سوزی استفاده می شود. رنگ های استفاده شده در آن ها نیز افزایش یافته است. امروزه یکی از ویژگی های بسیار مهم درصنعت نمایشگرها زاویه دید آن می باشد. در ادامه روند تکمیلی تابلوهای تبلیغاتی ، تلویزیون شهری پا به عرصه نهاد که یکی از مناسب ترین و تاثیرگذارترین شیوه تبلیغات بصری محسوب می شود .

قطعات تابلو روان

یکی از راهکاری موفق بخصوص برای کسبه و مغازه داران داشتن و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است که یکی بهترین و مقرون به صرفه ترین تابلو ها ، تابلو LED ثابت و روان است . یکی از ویژگی های مهم آیفون تصویری تکنما قابلیت اتصال به جک برقی است و این قابلیت در مواقعی که به ریموت کنترل دسترسی ندارید موثر است. راهبند علاوه بر جک درب پارکینگ یکی از پرفروش ترین محصولات این برند می باشد. شرکت v2 یکی از معروف ترین برندها در زمینه ساخت انواع جک پارکینگی می باشد و با شعار “کیفیت دنیا را به جنبش در می آورد” به یکی از موفق ترین و محبوب ترین تولید کنندگان در جهان تبدیل شده است. برای ساخت این ماژول ها از یک نوع ال ای دی استفاده نمی شود بلکه ال ای دی هایی با رنگ های مختلف در آن ها به کار برده می شود.

کاراموز پس از این دوره آموزشی می تواند کار خود را بعنوان یک نصاب حرفه ای تابلو روان LED در بازار کار شروع نماید. در برخی از تابلوهای تبلیغاتی پس از نصب و روشن کردن تابلو گرمای آزار دهنده ای در اطراف تابلو ایجاد می شود که در تابلوهای روان این ویژگی وجود نداشته و هیچ گونه گرمایی حتی در صورت روشن بودن 24 ساعته وجود نخواهد داشت. اگر می خواهید پس از ساخت تابلو تبلیغاتی ، کیفیت بهتر داشته باشید بهتر است ازدات پیچ ماژول های ال ای دی کوچک استفاده نمایید زیرا هر اندازه در ماژول ها ، پیکسلهای بکار رفته به هم نزدیکتر باشد و در واحد سطح تعداد پیکسل های بیشتری جای داده شوند کیفیت بالاتر خواهد بود . با توجه به میزان فاصله دید بیننده از نمایشگر دات پیچ مناسب انتخاب می شود.