آموزش صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

پس از ثبت نام در صرافی کوینکس با صفحه اصلی سایت مواجه می شوید؛ در این صفحه و در بخش بالایی سایت منوهای متفاوتی مانند بازار خرید مستقیم، معامله، پرپچوال، فعالیت، پشتیبانی، سفارش، دارایی ها، حساب، زبان و واحد ارزش گذاری مشاهده می شود؛ ما را با ادامه این مقاله همراهی کنید تا به بررسی جداگانه هر کدام از این گزینه ها بپردازیم. 3. کاربران ایرانی میتوانند بدون محدودیت و هر گونه تحریم از خدمات این صرافی استفاده کنند. این عدد می تواند هر مقدار دلخواهی باشد. پس از یافتن، کاربران می توانند یک صندوقچه را برای دریافت مقدار تصادفی توکن او وی آر OVRokens باز کنند. قبل از شروع معاملات مارجین، کاربران باید مقدار مناسبی از وجوه را از حساب معاملاتی نقطهای خود به حساب معاملاتی مارجین انتقال دهند. سازندگان کارمزد معاملاتی به میزان قابل توجهی نسبت به گیرندگان میپردازند.

از سوی دیگر، گیرندگان، کسانی هستند که سفارشهایی را که سازندگان دادهاند قبول میکنند و عمق بازار صرافی coinex را کاهش میدهند. اگر قیمت کاهش یافت، سرمایه گذار سود میبرد. این خطر از دست دادن وجوه در صورت حمله هک به صرافی را کاهش میدهد، اما میتواند مسئولیتهای بیشتری را به همراه داشته باشد. CoinEx دارای مجوز معامله دارایی دیجیتال است، به این معنی که تمام وجوه شما که در صرافی ذخیره میشود را نمیتوان برای اهداف دیگری استفاده کرد و تضمین میکند که برای برداشت وجوه لازم نیست منتظر بمانید.

بنابراین این خدمات مناسب برای سرمایه گذاران باتجربهای است که در استفاده از خدمات تجاری پیشرفته مطمئن هستند. با مشخص کردن میزان لوریج، بیشترین مقداری که می توان برای پوزیشن استفاده کرد نیز نمایش داده می شود. CoinEx به شما امکان میدهد دستورالعملی برای خرید یا فروش با قیمتی خاص تعیین کنید. صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی و متمرکز است که با ایرانیان مشکلی نداشته و آی پی های ایران را مجاز می داند، این صرافی حتی مدارک شناسایی ایران را نیز به رسمیت می شناسد و شما می توانید به احراز هویت با آن ها بپردازید، این صرافی همچون صرافی های دیگر به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد، حداقل خرید در کوینکس و حداقل میزان واریز برای ارز های مختلف متفاوت است، با توجه به این که بیش تر افراد اقدام به انتقال تتر و سپس خرید و فروش می کنند، در ادامه به بیان حداقل میزان واریز این ارز و حداقل خرید در کوینکس می پردازیم.

کافیه که روی دکمه Copy address کلیک کنید تا این آدرس برای شما کپی شود. استفاده از این گزینهها به همان سادگی خرید و فروش به قیمت بازار است، به این معنی که شما فقط باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و بسته به آنچه نیاز دارید، دکمه خرید یا فروش را کلیک کنید. پس از اطمینان از صحت اطلاعات، با زدن ضربه روی کلید Confirm Buy انجام خرید خود را تایید کنید. یعنی تعیین کنید زمانی که قیمت ارز موردنظر شما به محدوده خاصی رسید با حجم مدنظرتان خرید انجام شود. این کار در فواصل سه ماه توسط این صرافی انجام میشود.

تنها چیزی که صرافی به آن دسترسی دارد، دادههای مربوط به تعداد توکنهایی است که در اختیار دارید.ما تجربه استفاده از این پلتفرم را دارید؟ در «خرید و فروش مارجین» نیز با استفاده از وام گرفته شده، معامله انجام می دهید و با سود بدست آمده نیز دارایی خود را بیشتر می کنید. اما چندی پیش بایننس اعلام کرد که قرار است محدودیتهایی را برای اکانتهای احراز هویت نشده اعمال کند و با انجام این کار، عملا کار با صرافی بایننس برای کاربران ایرانی غیرممکن شد. توجه داشته باشید که برای این انتقال باید ایمیل را به عنوان مقصد واریزی در قسمت انتقال ثبت کنید. توجه کنید اگه بعدا خواستین این قسمت رو ریست کنید تا 24 ساعت قابلیت برداشت ندارید. در بخش بعدی باید تصویر خود را همراه با مدارک با استفاده از دوربین موبایل و یا وب کم ثبت و سپس گزینه Confirm را انتخاب کنید. کاربران نمیتوانند وجوه خود را به صورت نقدی یا ارزهای فیات برداشت کنند و فقط داراییهای رمزنگاری شده را میتوان از پلتفرم خارج کرد.