آزمون دولینگو چیست؟ Duolingo English Test | iranbritish

حالا توی آزمون اصلی هم دقیقن هم سوالات آسون داره از هم سخت( توی هر بخشی جدا جدا مثلن لیسنینگ) پس اگه با سوالات به نظر سخت پرکتیس تست ها مواجه شده باشید سختی آزمون به چشمتون نمیاد…این نظر من هست. آزمون دولینگو Duolingo English test یک آزمون آنلاین جهت سنجش مهارت دانشجویان و دانش آموزان در سطح بین المللی، در زمینه دولینگو زبان انگلیسی است. آزمون دولینگو در پایان خود پرسشی ویدئویی دارد که اجازه می‌دهد تا مسئولان پذیرش دانشگاه‌ها انگلیسی صحبت کردن متقاضیان را ببینند و بشنوند. ارائه رزومه تحصیلی درخشان و نمره آزمون زبان در سطح پیشرفته می‌توان نظر مسئولان دانشجویان بین‌المللی را به خود جلب کرد. ارائه مقاله‌های چاپ شده در مجلات و نشریات معتبر تاثیر بسیار زیادی در نتیجه درخواست بورسیه تحصیلی دارد. اگر قصد ثبت نام در آزمون دولینگو و شرکت در این امتحان معتبر را دارید و می خواهید برای مراحل اپلای دانشگاه از این مدرک استفاده کنید، کافیست به وب سایت رسمی دولینگو مراجعه نمایید.

شرایط مورد نیاز آزمون دولینگو

ترتیب قرار گرفتن سوالات بر اساس موضوعاتی که در بالا گفته شد، به غیر از دو بخش آخر به صورت رندوم بوده و متغیر است. کل زمانی که برای پاسخ دادن به سوالات و گرفتن نمره از این بخش در اختیار دارید، ۲۵ دقیقه است. همچنین دولینگو نام یک نرم افزار آموزش زبان نیز است که در آن شما به صورت رایگان می‌توانید بیشتر از ۳۵ زبان دنیا را با سرگرمی و بازی یاد بگیرید. برای استفاده از این اپلیکیشن آموزش زبان خارجی به راحتی می‌تواند یک پروفایل برای خود بسازید و زبان مد نظرتان را یاد بگیرید.

Duolingo: language lessons‏

در آزمون دولینگو Duolingo بهتر است پاسخ نادرست بنویسید تا هیچ. مدت زمان برگزاری دولینگو نسبت به دو آزمون دیگر کمتر و حدود یک ساعت هست در حالی که آیلتس تقریبا 3 ساعت و تافل 3 ساعت و نیم می باشد . نمره بندی آزمون دولینگو مانند ایلتس یا تافل قسمت بندی ندارد و فقط یک نمره کلی بین صفر تا 160 دارد .

  • این بخش نیز به ویس‌ها، مصاحبه ویدیویی و هر آن چیزی که در قالب صوت و تصویر ارسال نموده‌اید، باز می‌گردد.
  • ترتیب قرار گرفتن سوالات بر اساس موضوعاتی که در بالا گفته شد، به غیر از دو بخش آخر به صورت رندوم بوده و متغیر است.
  • همچنین اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با آزمون دولینگو و مهاجرت تحصیلی از طریق آن دارید، از طریق لینک‌های زیر می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.
  • می بایست به سوال یا سوالاتی که در مورد یک موضوع خاص (مانند، سهم دانشمندان و هنرمندان در جامعه) مطرح شده است، پاسخ دهید.
اگر پاسخ مثبت بدهید، این امکان برای شما فراهم می‌شود، اما اگر پاسخ منفی بدهید، دیگر حق استفاده از هندزفری را در طول زمان آزمون نخواهید داشت. در ادامه مطلب به تعدادی از پرسش‌های متقاضیان درباره آزمون دولینگو پاسخ داده‌ایم. توصیه می‌شود زمان‌های «حال ساده» ، «حال استمراری» ، «گذشته ساده» ، «حال کامل» را یاد بگیرید، چون برای توصیف تصویر و همچنین بخش‌های دیگر آزمون دولینگو به‌ آن نیاز خواهید داشت. این سوال میزان دانش واژگان و هر دو مهارت رایتینگ و ریدینگ شما را ارزیابی می­‌کند.

گوش کنید و انتخاب کنید LISTEN AND SELECT

از دیگر مزیت ها این آزمون می توان به جوابدهی سریع آن اشاره کرد. نتایج آزمون دو لینگو 2 روز پس از آزمون در دسترس هستند و اگر شما از نتیجه تان راضی نباشید تا دو بار در ماه می توانید آزمون دهید و هیچ محدودیتی ندارید. هنگامی که آزمون را کامل کردید، در عرض 48 ساعت نمره ای بین 10 تا 160 دریافت خواهید کرد و همچنین نمرات خود را به صورت بخش به بخش به تفکیک کامل دریافت می‌کنید. پس از انتخاب، یک تایمر به مدت سه دقیقه شروع می شود، و می توانید تا زمانی که مایلید در این بازه زمانی در مورد موضوع انتخابی خود صحبت کنید. برای شرکت در آزمون دو لینگو حتما باید اتصال اینترنتی قابل اعتمادی داشته باشید.

آزمون دولینگو چیست؟ Duolingo English Test | iranbritish